Audi A6 este o masina fabricata de producatorul german de automobile Audi. Acum, la cea de-a cincea generatie, succesorul Audi 100 este fabricat in Neckarsulm, Germania si este disponibil in configuratii berlina si break, acestea din urma fiind comercializate de Audi drept Avant. Numerotarea interna a Audi trateaza A6 ca o continuare a liniei Audi 100, A6 initiala fiind desemnata ca membru al seriei C4, urmata de C5, C6, C7 si C8.
Toate generatiile A6 au oferit fie tractiune fata, fie tractiune integrala pe baza de Torsen, comercializate de Audi ca sistemul lor quattro. A6 a fost, de asemenea, utilizat ca baza pentru modelele Allroad ale companiei inca din 1999.
Cea de-a patra generatie C7 din seria Audi A6 a fost lansata la inceputul anului 2011 pentru piata europeana si pe alte piete la scurt timp dupa aceea. Este puternic influentat de Audi A8 (D4), tragand elemente din detaliile sale exterioare. A6 imparte interiorul, platforma si sistemul sau de propulsie cu sedanul cu patru usi Audi A7, care fusese lansat cu putin inainte si in 2011. Comparativ cu A8 si A7, A6 are cele mai agresive fatade frontale si faruri LED.
Noul A6 si-a marit ampatamentul cu aproape 76 mm si latimea sa cu 2,7 69 mm. Reproiectarea a scazut, de asemenea, coeficientul de tractiune al masinii la 0,25.
Probleme comune Audi A6 C7 2010 – 2018)
Am cautat in review-urile lasate de posesorii de C7 la noi pe site pentru a ne face o idee despre problemele comune ce apar la acest model. Cele mai intalnite probleme apar la:
Motorizari disponibile
Optiunile de motorizare pe piata europeana pentru C7 includ doua motoare pe benzina - un FSI V6 de 2,8 litri cu 204 CP (152 kW) si un motor de 300 CP (224 kW), un motor FSI de 3,0 litri - si doua motoare diesel - un motor de 2,0 litri in linie cu patru cilindri si un motor diesel de 3,0 litri cu turbocompresor. A6 3.0 TFSI european va avea o transmisie optionala in sapte trepte cu dublu ambreiaj si o optiune de suspensie pe aer, doua caracteristici care nu vor fi disponibile pe modelul american.
Pentru America de Nord, Audi A6 3.0 TFSI quattro va fi propulsat de un V6 supraalimentat de 3,0 litri care scoate 310 CP (228 kW; 306 CP) si un cuplu 441 Nm, acelasi motor transportat de la generatia anterioara A6 3.0 TFSI, dar cu o transmisie automata cu opt trepte. Exista, de asemenea, un Audi A6 2.0 TFSI quattro propulsat de un turbo de 2.0 litri, acelasi motor ca la Audi A4 si Q5, cuplat la o transmisie automata cu opt trepte. Pentru SUA, dar nu si pentru piata canadiana, va exista un Audi A6 2.0 TFSI FrontTrak (tractiune fata) cu un motor de 2.0 litri turbo, acelasi motor ca la Audi A4 si Q5, dar are un sistem CVT Multitronic (transmisie variabila continua).
Cum se conduce Audi A6 C7?
Am intrebat posesorii de C7 despre experienta lor de condus, atat in oras cat si in afara acestuia. Noi, cei de la Dailydriven, am cumulat raspunsurile posesorilor de C7 pentru a ne face o idee cat mai buna despre experienta de condus a unui Audi A6 C7.
La intrebarea "Cum se conduce in oras si in afara orasului?":
Deaconu Marius a raspuns: "In oras ca orice masina foarte manevrabila si fasneata in ciuda motorului de 2, spun unii ca 2.0 este mic pentru o masina ca A6, este o masina de 1.5t la fel ca si un A5 sau A4. In afara orasului ca o adevarata limuzina foarte stabila datorita dimensiunilor si bine antifonata."
Lupu Marius a raspuns: "In oras cam greoaie, fiind destul de mare, dificil de parcat oriunde. La drum lung este foarte comoda si placuta, silentioasa, stabila si economica."
Madalin Vladescu a raspuns: "In oras se conduce excelent. A se evita, totusi, condusul excesiv in oras. Este un motor ce are nevoie de drum lung, pentru asta a fost facuta. Te sui in ea, iesi pe autostrada, o setezi pe ACC si te bucuri de drum."
Fiabilitate
Verificati indeaproape caroseria pentru a vedea daca nu exista lovituri din cauza parcarilor; A6 este o masina lunga si, in ciuda faptului ca are senzori de parcare fata si spate, apar accidente. Verificati, de asemenea, jantele din aliaj pentru a vedea daca deteriorate.
Asigurati-va ca oricarui A6 echipat cu o cutie de viteze automata i s-a schimbat uleiul de transmisie la intervale regulate, in caz contrar ati putea sa schimbati cutia de viteze, ceea ce ar inseamna sa cheltuiti o suma foarte mare de bani. In mod ideal, la ambele cutii de viteze automate S Tronic si Multitronic (CVT) ar trebui schimbat uleiul la limita recomandata de 60.000 km.
Pentru a intelege cat mai bine despre ce probleme apar la acest model, am cautat raspunsurile posesorilor legate de fiabilitatea acestei masini. La intrebarea "Cat de fiabil este Audi A6 2.0 TDI (177 Hp) ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.":
Deaconu Marius a raspuns: "Fara probleme, banii au fost investiti in retrofituri pachet exterior S Line Facelift, stopuri de Facelift cu semnalizari dinamice, alta evacuare, volan tesit etc."
Partene Ionut a raspuns: "Probleme ar fi volanta.. am curatat filtrul de particule.. si urmeaza bucsaraia."
Tataru Cristian a raspuns: "Nu sunt probleme, masina merge perfect, fara vreo investitie in plus."
Sa vorbim si despre alta motorizare, la intrebarea "Cat de fiabil este Audi A6 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.":
Madalin Vladescu a raspuns: "Cea mai mare problema am avut-o la cutia de viteze. Din cauza unui ax aveam un suierat pe decelerare de la 120 la 70km/h. Cost reparatie: 13000 euro. Costul a fost suportat de dealer. Masina inca este in garantie."
Cat costa Audi A6 C7 (2010 – 2018) la mana a doua?
Am intrat pe site-ul colegilor de la Autovit pentru a ne face o idee despre pretul unui Audi A6 C7 second hand. Preturile sunt destul de ridicate dar vorbim totusi despre o marca premium. De exemplu un Audi A6, 3.0, S Line, Quattro, diesel, din anul 2013, cu 193.000 km la bord, are un pret de 15.000 de euro.
Sfaturi achizitie
Am intrebat posesorii de Audi A6, ce ne-ar sfatui in cazul in care ne dorim o astfel de masina. Am cumulat mai multe raspunsuri de la posesori pe care acestia le-au lasat in review-urile lor la noi pe site:
Madalin Vladescu a raspuns: "Sa isi cumpere una care sa aiba musai garantie si pe care sa o fi verificat din toate punctele de vedere inainte de achizitie. Sa fie atenti la istoric, numar de km, proprietari si neaparat sa aiba garantie."
Lupu Marius a raspuns: "In primul rand sa aiba revizia la cutie de viteze facuta la timp, km sa fie reali indiferent cat are, sa fie atenti la articulatie deoarece este sensibila si sa le placa. Sa fie atenti la numarul de km, acte, daune, istoric transparent si raport pret-calitate sa fie decent."
Deaconu Marius a raspuns: "Sa nu cumpere generatia asta automata, de aceea eu am ales o cutie de viteze manuala. Sa se uite la numarul de km, istoric si nu in ultimul rand modul in care a fost intretinuta si apropo dotarile. Daca cumperi un A6, cumpara-l cu dotari."
Sursa foto: mlfree.com
Alfa Mito a fost lansata in incercarea de a fi o masina de clasa mica, premium. Ea este rivalul direct a lui MINI Hatch. Alte masini competitoare: Audi A1, DS 3, Fiat 500 si Opel Adam.
Dezvoltarea familiei Tipo a inceput in 2014, cand Fiat a anuntat proiectul Ægea (Tip 356) dezvoltat intr-o asociere intre Fiat (FCA Italia) si Tofas.
Ford Focus (a treia generatie), cunoscut si sub denumirea de Focus Mk III, a debutat la Salonul International Auto din America de Nord in 2010.
A cincea generatie a BMW Seria 5 este formata din masinile BMW E60 (versiunea sedan) si BMW E61 (break).
A sasea generatie a BMW Seria 5 este formata din masinile BMW F10 (versiunea sedan), BMW F11 (versiunea vagon) si BMW F07 (versiunea fastback).
Suzuki Swift a inceput in 1983 ca un rebranding de comercializare si fabricatie al Suzuki Cultus, un supermini fabricat si comercializat in intreaga lume in trei generatii.
Prima generatie Audi A4 a debutat in octombrie 1994, productia incepand din noiembrie 1994 si vanzarile europene incepand din ianuarie 1995.
La Salonul Auto de la Geneva din 2003, Audi a lansat a doua generatie a modelului A3, 8P, proiectat de Gary Telaak in anul 2000.
A4 a fost construit in cinci generatii si se bazeaza pe platforma Volkswagen Group B.
Prima generatie BMW X3, denumita intern ca E83, a fost produsa din 2003 pana in 2010 si pe baza platformei BMW Seria 3.
Dar daca doriti o masina rafinata, nu este nevoie sa cheltuiti suplimentar pentru un diesel - motoarele pe benzina TSI sunt silentioase si produc un cuplu maxim.
BMW E46 este a patra generatie a gamei BMW Seria 3 de masini, care a fost produsa din 1997 pana in 2006.
Clasa A a fost dezvaluita pentru prima data presei automobilistice la sfarsitul anului 1996 si, in cele din urma, a fost lansata la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna anului 1997.
Prima generatie a Superb-ului modern, produsa din 2001 pana in 2008, s-a bazat pe platforma VW B5 PL45 +.
Skoda Octavia este o masina de familie produsa de producatorul ceh de automobile Skoda Auto inca de la sfarsitul anului 1996.
Volvo Cars a prezentat Volvo V50 la Salonul Auto de la Bologna in 2003 ca versiune break a masinii de familie mici Volvo S40.
BMW E36 este a treia generatie a gamei de masini BMW Seria 3 si a fost produsa din 1990 pana in 2000.
X5 a fost primul SUV al BMW si a prezentat, de asemenea, tractiune integrala si a fost disponibil fie cu transmisie manuala, fie automata.
A doua generatie a lui Clio a fost lansata la 9 martie 1998 si s-a vandut cu mai putin de 10.000 de euro.
Civic-ul european (sasiu FK/FN) este oferit in principal sub forma de hatchback cu 3/5 usi si produs in Swindon, Anglia.
Peugeot 307 este o masina mica de familie produsa de producatorul francez Peugeot inca din 2001, succedand Peugeot 306.
Generatia F30 / F31 / F34 a fost produsa in perioada 2011 - 2019 si este adesea denumita in mod colectiv F30.
In acest articol o sa gasesti, sumarizat, pe baza review-urilor facute de posesori, pareri despre Alfa Romeo 159 si probleme comune.
Dezvoltat cu ajutorul Porsche, Zafira a fost prezentat pentru prima data sub forma de concept la Salonul Auto de la Frankfurt in 1997.
Ford Kuga este un SUV produs de Ford din 2008. Se bazeaza pe platforma C1, care formeaza si baza Ford Focus si Ford C-Max.
Renault Twingo este un autoturism cu patru locuri fabricat si comercializat de producatorul auto francez Renault, introdus in 1992 si in prezent la a treia generatie.
Skoda Octavia este o masina de familie produsa de producatorul ceh de automobile Skoda Auto incepand cu anul 1996.
Opel Corsa este o masina supermini proiectata si produsa de producatorul german de automobile Opel inca din 1982.
Focus MK1 a primit premiul de masina anului in Europa in 1999. In 2002, Ford a lansat versiunea sa de cea mai inalta performanta a Focus, numita Focus RS.
Renault Scenic este un vehicul monovolum produs de producatorul auto francez Renault, primul care a fost etichetat ca atare in Europa.
Pentru a adauga un comentariu trebuie sa te autentifici.
Login