Ai reusit! Ai reparat anvelopa perforata inainte sa fie avariata mai tare. Tehnicianul a reparat-o, a montat-o si acum esti pe drum. Apoi un gand iti tulbura mintea. Cat de mult poti conduce cu anvelopa asa? Este sigur sa conduci masina cu o anvelopa peticita?
Sunt trei feluri comune de a repara o anvelopa:
- Un plasture pe gaura facuta de intepatura prin interiorul anvelopei;
- Un tampon textil prin gaura intepaturii;
- O combinatie plasture-tampon care acopera intepatura din interior si tampon prin ea.
Singura reparatie corespunzatoare este o combinatie plasture-tampon. Un plasture sau un tampon independent sunt o reparatie temporara si anvelopa trebuie reparata corespunzator cat de curand posibil sau inlocuita.
Citeste si despre: anvelopele all-season, sunt bune pentru masina ta
Cat timp pot sa conduc cu anvelopa mea peticita sau cu tampon?
O munca de reparatie corespunzatoare cu tampon-plasture are ca rezultat o anvelopa capabila sa tina aer indefinit, aceasta doar daca nu faceti alta intepatura. Este sigur sa conduceti vehicululul asa atata timp cat anvelopa este rezistenta. Consideratia este ca fabricantii de anvelope nu mai garanteaza indicele de viteza pe o anvelopa reparata, asa ca o masina puternica si un pneu reparat nu este probabil o idee prea buna.
Ca regula, majoritatea magazinelor nu vor petici o anvelopa mai mult de trei ori. Daca reparatia corespunzatoare pentru o intepatura se suprapune cu o alta reparatie sau daca anvelopa a fost deja reparata de trei ori, trebuie sa va inlocuiti cauciucul uzat.
Citeste si despre: care sunt semnele ca va trebuie anvelope noi
Sursa foto: groupon.com, michelin.com.au
Ai o masina? Spune-ne parerea ta despre ea!
Alte articole recomandate
Acest cod se refera la eroarea tensiunii circuitului injectorului de carburant - cilindrul 8 - tensiune ridicata.
Noul motor Subaru de 2.0 litri FA20 a fost dezvoltat pentru proiectul comun al Subaru si Toyota (4U-GSE).
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a agentului frigorific al sistemului aerului conditionat.
O denivelare pe suprafata de rulare sau pe lateralul anvelopei poate fi cauzata de obstacole rutiere, cum ar fi lovirea unui borduri sau a unei gropi.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a sistemului de franare - tensiune scazuta.