Ce trebuie sa stii despre noul Renault Captur?

Ce trebuie sa stii despre noul Renault Captur?

Ce trebuie sa stii despre noul Renault Captur?

 

In primavara anului 2020, Renault a lansat unul dintre cele mai echilibrate modele de pe piata: Renault Captur 2020. Este un model crossover aflat la a doua generatie, care se remarca prin cateva avantaje uriase:

  • Are un aspect sportiv si interesant, fiind foarte apreciat de catre cei care sunt in cautarea unui design modern;
  • Este spatios la interior, avand inclusiv un portbagaj ce se poate extinde la peste 500 de litri;
  • Dispune de materiale de foarte buna calitate. Interiorul are accente premium, ceea ce este impresionant in conditiile in care costul autovehiculului incepe de la putin peste 13000 de euro.

 

Designul masinii, unul dintre punctele forte 

 

Noul Renault Captur vine cu imbunatatiri semnificative fata de vechiul model. Aripile sunt elegante si foarte bine conturate, dimensiunile sunt mai generoase, ampatamentul este si el marit iar micile detalii, cum sunt deflectoarele de aer din fata arcurilor rotilor, asigura atat un aer sportiv cat si o imbunatatire a aerodinamicii.

Un mare avantaj in ceea ce priveste designul este diversitatea mare de culori din care pot alege clientii. Sunt nu mai putin de 11 culori de caroserie, 4 culori de plafon si mai multe variante de personalizare externa. Astfel, poti alege intre 90 de combinatii posibile, in asa fel incat Capturul tau sa fie unic.

La interior, materialele sunt de inalta calitate, peste tot acestea fiind moi, placute la atingere.

 

Noul Captur inglobeaza o multime de tehnologii interesante 

 

Dotarile tehnice conving cel mai tare. Bordul este simplu si elegant iar consola de bord se remarca prin numeroase dotari futuriste. Ecranul multimedia are 9.3 inch  si imbunatateste considerabil experienta la condus. Masina este dotata cu numerosi senzori pentru siguranta in trafic, cu camera 360 de grade care ajuta extrem de mult la parcari si cu functii noi, cum ar fi posibilitatea de conectare la Android Auto. 

 

Exista mai multe variante de motorizare

 

Si variantele de motorizare sunt destul de multe. Poti opta pentru motoare pe benzina Tce 100, Tce 130 GPF sau Tce 155 GPF. Acestea asigura intre 100 si 155 de cai, poti alege motoarele diesel sau chiar motoare ce functioneaza atat pe benzina, cat si pe gaz.

In toamna a fost lansata si cea mai noua motorizare a Captur-ului: Plugin Hibrid. Acesta este primul model din segmentul sau cu o astfel de tehnologie. 

 

De ce sa optezi pentru noul Captur?

 

În primul rand pentru ca este o masina bine inchegata, aflata la a doua generatie, care a avut timp sa devina extrem de stabila. 

In al doilea rand, pentru ca arata foarte bine, fiind mereu in topurile crossoverelor aratoase de pe piata.

In al treilea rand, este o masina pe care o poti achizitiona la un pret mai mult decat decent, ce iti ofera o multime de accesorii si functii premium, pe care in mod normal le gasesti la masini mult mai scumpe.

 

Articole similare
Tot ce trebuie sa stii despre cauciucurile uzate

Tot ce trebuie sa stii despre cauciucurile uzate

Multi considera ca o data ce masina e achizitionata s-a terminat partea de cheltuieli. Insa adevaratele cheltuieli incep abia dupa.

Instalatii GPL. Ce trebuie sa stii inainte sa montezi una

Instalatii GPL. Ce trebuie sa stii inainte sa montezi una

In continuare, iti vom spune tot ce trebuie sa stii despre instalatiile GPL, inainte sa iti montezi una pe masina ta.

Tot ce trebuie sa stii despre imobilizatorul masinii

Tot ce trebuie sa stii despre imobilizatorul masinii

Ca siguranta vehiculului dumneavoasta sa fie sustinuta, sistemul de imobilizare auto si cipul transponderului din cheie trebuie sa functioneze corect.

Tot ce trebuie sa stii despre cilindrul central de frana

Tot ce trebuie sa stii despre cilindrul central de frana

Chiar daca in momentul in care tu pui in functiune sistemul de franare al masinii tale apesi pe o singura pedala si observi efectele.

Noul model Dacia Duster Papuc

Noul model Dacia Duster Papuc

Compania Dacia va scoate in 2019 un nou model de SUV, acesta va fi Duster Pick up (Papuc) si nu va fi la fel ca Renault Oroch.

Tot ce trebuie sa stii despre garnitura galeriei de admisie

Tot ce trebuie sa stii despre garnitura galeriei de admisie

Ce face galeria de admisie? Simptomele unei garnituri de galerie de admisie pe cale sa se defecteze?

Despre motorul D4F de la Renault

Despre motorul D4F de la Renault

Motorul D4F a inlocuit vechiul D7F la sfarsitul anului 2000. Acest motor a fost proiectat, la fel ca toate seriile D, pentru masinile mici si compacte.

Ce trebuie sa stii inainte de a cumpara cauciucuri uzate?

Ce trebuie sa stii inainte de a cumpara cauciucuri uzate?

A fi sofer e o responsabilitate mult mai mare decat a achizitiona o masina si a o conduce uneori.

Despre motorul F4R de la Renault

Despre motorul F4R de la Renault

Motorul F4R a devenit foarte popular datorita masinii Megan si a unor modele sportive ale Renault. Exista multe modificari ale acestui motor.

Despre motorul K4M 1.6 de la Renault

Despre motorul K4M 1.6 de la Renault

Renault il foloseste pentru a instala in modelele lor incepand cu anul 1999 (Renault Megane, Renault Clio II, Renault Laguna si altele).

Despre motorul K7M 1.6 de la Renault

Despre motorul K7M 1.6 de la Renault

Blocul cilindrilor motorului K7M este mai inalt decat blocul K7J pentru ca exista un alt arbore cotit, iar motorul a crescut cu o torsiune de 10,5 mm.

Despre motorul K7J 1.4 de la Renault

Despre motorul K7J 1.4 de la Renault

Motorul K7J de 1.4 litri este rezultatul evolutiei motoarelor ExJ. Motorul K7J apartine motoarelor Renault din seria K.

5 lucruri importante pe care trebuie sa le stii despre gropi

5 lucruri importante pe care trebuie sa le stii despre gropi

Exista un mit auto conform caruia daca treci cu viteza peste o groapa, impactul acesteia nu va fi atat de dramatic.

Cand trebuie sa schimbi cablurile bujiilor?

Cand trebuie sa schimbi cablurile bujiilor?

Bujiile se impart in doua categorii si anume: bujii cu scanteie, folosite in cazul motoarelor pe benzina si bujii incandescente, in cazul motoarelor diesel.

3 lucruri pe care trebuie sa le stii inainte sa cobori suspensia masinii

3 lucruri pe care trebuie sa le stii inainte sa cobori suspensia masinii

Hai sa fim seriosi, o masina lasata 5-10 cm mai jos arata genial. Dar oare este si mai practica, cel putin pentru Romania? Hai sa discutam un pic si sa luam lucrurile pe rand.

Ce trebuie sa ai mereu in masina?

Ce trebuie sa ai mereu in masina?

Aici am pregatit o lista ce contine cele mai esentiale 10 lucruri pe care nu le poti uita din masina la nici un drum.

3 detalii cheie pe care trebuie sa le stii despre masina ta

3 detalii cheie pe care trebuie sa le stii despre masina ta

Motorul este inima masinii tale, el are o multitudine de piese care lucreaza impreuna pentru a deplasa masina.

Noul model Skoda Octavia iV

Noul model Skoda Octavia iV

Dupa cum probabil multi stiti Octavia este bestseller-ul marcii, chiar si pe piata din Romania, este cea mai bine vanduta masina de import.

Tot ce trebuie sa stiti despre conectorul compresorului de AC

Tot ce trebuie sa stiti despre conectorul compresorului de AC

Sistemul de aer conditionat al masinii este extrem de important si realizam asta de fiecare data cand nu functioneaza, mai ales vara in trafic bara la bara.

Ce trebuie sa stim despre temperatura de la nivelul motorului?

Ce trebuie sa stim despre temperatura de la nivelul motorului?

Problemele cu supraincalzirea motorului pot sa determine aparitia unor probleme destul de grave.

Renault Twingo I (1993-2007) pareri si probleme comune

Renault Twingo I (1993-2007) pareri si probleme comune

Renault Twingo este un autoturism cu patru locuri fabricat si comercializat de producatorul auto francez Renault, introdus in 1992 si in prezent la a treia generatie.

Tot ce trebuie sa stiti despre uzura placutelor de frana

Tot ce trebuie sa stiti despre uzura placutelor de frana

Sistemul de franare al masinii este extrem de important, ei bine, placutele de frana reprezinta o componenta importanta a sistemului de franare a masinii.

Ce trebuie sa stiti despre bratul de control al bucsei?

Ce trebuie sa stiti despre bratul de control al bucsei?

Motorul unei masini este alcatuit din mai multe piese, care lucreaza impreuna pentru a crea o unitate pe care cu totii o cunoastem sub numele de motor.

Reconditionare turbina. Ce ar trebui sa stii?

Reconditionare turbina. Ce ar trebui sa stii?

Haideti sa vorbim acum despre un subiect sensibil, reconditionarea turbinei. Merita sa reconditionez turbina? Ce presupune aceasta operatiune si cat costa?

Renault Megane II (2002 – 2009) pareri si probleme comune

Renault Megane II (2002 – 2009) pareri si probleme comune

In 2002, Megane a intrat in a doua generatie cu o reproiectare substantiala care a avut loc si a fost votata masina europeana a anului 2003.

Cand trebuie sa schimb becurile masinii?

Cand trebuie sa schimb becurile masinii?

Cand vorbim despre becuri, nu ne referim doar la becurie stopurilor sau ale farurilor. Mai jos ai o lista cu toate becurile care se gasesc intr-un vehicul.

Tot ce trebuie sa stiti despre pompa de apa

Tot ce trebuie sa stiti despre pompa de apa

In ceea ce priveste functionarea sanatoasa a motorului, un rol extrem de important il are pompa de apa.

Tot ce trebuie sa stiti despre filtrul de combustibil

Tot ce trebuie sa stiti despre filtrul de combustibil

Filtrul de combustibil reprezinta una dintre cele mai importante componente ale sistemului de alimentare cu carburant al masinii.

Ce trebuie sa stim despre inlocuirea pompei de ulei

Ce trebuie sa stim despre inlocuirea pompei de ulei

Pompele de ulei sunt dimensionate incat la turatii joase ale motorului sa asigure cantitatea de ulei necesara ungerii suprafetelor in frecare.

Cand trebuie sa schimb discurile de frana?

Cand trebuie sa schimb discurile de frana?

Nu schimba placutele de frana daca discurile sunt distruse. Placutele de frana trebuie sa se aseze perfect pe discuri pentru o franare optima.