De ce nu indica corect nivelul combustibilului?

De ce nu indica corect nivelul combustibilului?

In acest articol vom vorbi despre motivul pentru care la unele masini ceasul care indica nivelul de combustibil din rezervor nu merge deloc sau merge gresit. Cred ca unul dintre cele mai enervante lucruri este sa nu-ti mearga acul de la combustibil, sa nu stii nivelul de motorina/ benzina din rezervor si sa fii mereu stresat ca nu stii cat mai poti merge.

Pentru aceasta problema sunt mai multe cauze. Una dintre cele mai comune probleme sunt urmatoarele: ori plutitorul care de cele mai multe ori se fisureaza, se inunda cu combustibil si ramane mereu in pozitia cea mai joasa si va indica ca rezervorul este gol in permanenta. Mai sunt cazuri cand acesta ramane blocat intr-o singura pozitie, ori va arata mereu ca rezervorul este full sau va arata ca acesta este gol.

Unele modele de masini au senzorul de nivel pentru combustibil integrat in pompa de combustibil si din pacate daca acesta se defecteaza trebuie sa schimbati toata pompa de alimentare. Si sa schimbati intreaga pompa de combustibil nu este asa de usor si de ieftin, trebuie sa scoateti ceva bani din buzunar.

Mai sunt cazuri in care ceasurile din bord sunt stricate sau pur si simplu au o eroare. In acest caz putem incerca o metoda necostisitoare si foarte usor de facut. Scoateti peste noapte bornele bateriei, iar computerul de bord si ceasurile se vor reseta, daca era vreo mica eroare a ceasurilor de bord atunci aceasta se va rezolva asa, in schimb daca ceasurile au vreun scurtcircuit sau ceva asemanator aceasta metoda nu va ajuta cu nimic.

Ultimele variante sunt foarte putin probabile, ele se intampla, dar se intampla foare rar, cel mai des se intampla sa fie probleme cu plutitorul sau cu pompa de benzina.

Aceasta problema nu este asa de grava, in sensul ca masina poate sa mearga foarte bine si fara sa indice nivelul de combustibil, in schimb trebuie sa fiti foarte atenti si precauti sa nu ramaneti fara combustibil cand va este lumea mai draga.

Desi este cam costisitoare aceasta reparatie eu zic ca merita facuta, mai ales daca mergeti foarte mult cu masina si sunteti foarte ocupati de fel, nu de alta dar e posibil sa uitati sa mai alimentati si sa ramaneti in “pana prostului”.

Sursa foto: express.co.uk

Citeste si...
Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?
Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?

Imprumutat de la masinile de curse, azotul a inceput sa fie gasit si in anvelopele masinilor de serie. Merita sa pui azot in loc d...

Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?
Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?

Parbrizul masinii tale este mai mult decat un geam prin care sa vezi ce este in fata ta – el te protejeaza. Fara un parbriz, restu...

Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?
Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?

Daca apare lumina de atentionare semnalizand capacul rezervorului desfacut, acest lucru poate insemna mai multe lucruri. Daca esti...

Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?
Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?

Martorul luminos care tine de TCS indica faptul ca sistemul de control tractiune este activ. Controlul Tractiunii este necesar pen...