De unde se strange umezeala in stopurile spate?

De unde se strange umezeala in stopurile spate?

Exista posibilitatea ca uneori sa fiti nemultumit de modul in care lumineaza farurile din spate ale masinii dumneavoastra, iar atunci cand le verificati sa observati ca in interiorul acestora exista umezeala.

In acest articol vom vorbi despre motivele care pot conduce la aparitia de umezeala in stopurile din spate ale masinii.

In primul rand, trebuie sa stiti ca nu este nimic neobisnuit ca umezeala sa fie prezenta in stopurile sau farurile unui autoturism, mai ales in situatia in care masina este mai veche de 4-5 ani. Una dintre situatiile care pot sa apara la automobilele noi este atunci cand masina a stat mult timp in showroom, unde aerul conditionat a fost in functiune mereu, iar atunci cand scoatem masina in exterior unde umiditatea este ridicata, va aparea imediat condens in interiorul farurilor. Nu trebuie sa va stresati in acest caz, deoarece nu este o problema majora, desi farurile sunt rezistente la intemperii, acestea nu sunt perfect etanse la aer.

Pe de alta parte, in cazul masinilor mai vechi, care deja au un nivel de uzura mai ridicat, umiditatea se poate acumula foarte usor atunci cand garniturile din jurul farurilor sunt uzate sau atunci cand am intervenit sa schimbam un far si nu am pozitionat perfect capacul acestuia. Putem foarte usor sa desfacem orice far si sa utilizam un uscator de par pentru a indparta foarte rapid umiditatea acumulata in acesta. La majoritatea masinilor farurile din spate se deschid din interiorul portbagajului.

Dupa ce ati uscat farul corespunzator, puteti sa puneti in acesta un mic pachetel cu silicagel care are rolul de a absorbi umezeala care se aduna in interiorul farurilor. In cazul in care observati totusi ca in farurile dumneavoastra se aduna umezeala foarte des este foarte probabil sa va confruntati cu o scurgere, pe care ar trebui sa o identificati si sa o reparati cat mai curand.

sursa foto: https://www.civicx.com/

Citeste si...
Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?
Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?

Imprumutat de la masinile de curse, azotul a inceput sa fie gasit si in anvelopele masinilor de serie. Merita sa pui azot in loc d...

Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?
Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?

Parbrizul masinii tale este mai mult decat un geam prin care sa vezi ce este in fata ta – el te protejeaza. Fara un parbriz, restu...

Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?
Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?

Daca apare lumina de atentionare semnalizand capacul rezervorului desfacut, acest lucru poate insemna mai multe lucruri. Daca esti...

Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?
Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?

Martorul luminos care tine de TCS indica faptul ca sistemul de control tractiune este activ. Controlul Tractiunii este necesar pen...