Italia si Germania nu accepta planul UE de interzicere a masinilor pe benzina si motorina

Italia si Germania nu accepta planul UE de interzicere a masinilor pe benzina si motorina

Italia și Germania au blocat recent planurile Uniunii Europene de interzicere a vânzării de mașini care funcționează cu benzină și motorină începând cu anul 2035. Deși țările membre UE au căzut de acord în luna decembrie a anului trecut să reducă emisiile de dioxid de carbon cu cel puțin 55% până în 2030, Italia și Germania au exprimat îngrijorări cu privire la efectele economice ale interzicerii mașinilor pe combustibili fosili.

Italia este una dintre cele mai mari piețe auto din Europa și găzduiește o serie de mărci auto importante, cum ar fi Fiat, Ferrari și Lamborghini. În timp ce guvernul italian este de acord cu obiectivele UE de reducere a emisiilor de carbon, oficialii se tem că interzicerea mașinilor cu motoare convenționale ar putea afecta puternic industria auto și ar putea duce la pierderea locurilor de muncă.

De asemenea, Germania, unde se află sediile unor mari producători auto precum Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz, are aceleași temeri. Germania a fost de acord să reducă emisiile de carbon, dar este îngrijorată că interzicerea mașinilor pe benzină și motorină ar putea duce la pierderea de locuri de muncă și la probleme economice. Guvernul german a subliniat că este important să existe suficiente mașini electrice disponibile pe piață înainte de a interzice mașinile pe benzină și motorină.

În ciuda opoziției Italiei și Germaniei, alte țări europene susțin planurile UE de a interzice mașinile cu motoare pe combustibili fosili. De exemplu, Olanda și Marea Britanie au anunțat deja planuri de a interzice vânzarea de mașini convenționale începând cu anul 2030. În plus, Franța intenționează să interzică toate mașinile cu motoare convenționale până în 2040.

Planurile UE de interzicere a mașinilor pe benzină și motorină au fost dezvoltate pentru a ajuta Europa să își atingă obiectivele de reducere a emisiilor de carbon și pentru a proteja mediul înconjurător. În prezent, transportul este responsabil pentru aproximativ o treime din emisiile de carbon ale UE, iar interzicerea mașinilor pe benzină și motorină ar ajuta la reducerea acestor emisii.

În concluzie, opoziția Italiei și Germaniei la planurile UE de interzicere a mașinilor pe benzină și motorină evidențiază dificultatea tranziției de la combustibili fosili la surse de energie curate și durabile. Cu toate acestea, este important să luăm măsuri pentru a proteja mediul înconjurăr.

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?
Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?

Parbrizul masinii tale este mai mult decat un geam prin care sa vezi ce este in fata ta – el te protejeaza. Fara un parbriz, restu...

Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?
Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?

Daca apare lumina de atentionare semnalizand capacul rezervorului desfacut, acest lucru poate insemna mai multe lucruri. Daca esti...

Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?
Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?

Martorul luminos care tine de TCS indica faptul ca sistemul de control tractiune este activ. Controlul Tractiunii este necesar pen...

Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?

Cand roata se strica, este inlocuita cu o roata de rezerva slim (numita si roata de rezerva, dar o roata de rezerva este dimensiun...