Parere posesori Audi A6 2.5 TDI V6 180 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A6 2.5 TDI V6 (180 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A6 2.5 TDI V6 (180 Hp) quattro.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Pai cam un schimb de ulei pe care l-am si facut singur a costat 290 de lei doar ulei + filtru. Nu e cea mai ieftina pentru un tanar mai ales cum sunt eu, dar daca vrei masina pe care o visezi de mult faci orice sa o ai.
Parerea mea este ca, cu tot cu taxe si intretinere, ajungi cam pe la 2000-2500. Asta presupun. Inca nu o am de un an ca sa pot da o suma mai exacta.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu prea am schimbat nimic la ea inca pentru ca am achizitionat-o recent. Dar stiu preturile si nu sunt putin peste preturile unei masini de pret calitate nivel mediu.
Ca piese este destul de scumpa, dar daca o intretii nu ajungi la sume exorbitante. Si masina ca si pret este nici prea scump, nici prea ieftin. Depinde, de marca vb.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Foarte fiabila nu este. Consumul mare, plus piesele putin peste medie, nu prea o lasa sa fie.
Din punctual meu de vedere este fiabil. Dar cum recent am achizitionat masina, acum am facut un capital si m-a costat un pic. Probleme minore: disc de frana, iar major sistem pneumatic adica shimbat pernele de aer.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Pentru revizie si probleme mecanice voi incerca sa optez mereu pentru o reprezentanta, dar la un schimb de anvelope sau mici parti estetice voi merge la un service unde macar sa am incredere in angajati. Asta doar daca merg undeva unde ii si cunosc.
Doar la in service ma duc cu ea. FKD Sercice in Cluj-Napoca. Pana acuma doar ei au reusit sa faca masina 100%. Sunt profesionisti si pot face absolut orice la masina.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 15-20 mii km sau 6 luni.
Macar o data pe an si cand este cazul sau apare o problema.
Ce consum are?
13% urban, 7/8 extern.
In oras papa 13, pe extern 6.5 ceea ce nici eu nu inteleg de ce este o asa mare diferenta, iar mixt 9.5-10.5 la suta.
Detonatia este un proces care exercita efecte distructive asupra motorului pe benzina si se refera la autoaprinderea amestecului d...
Pana la finalul lunii august, bucurestenii din Sectorul 6 care au loc de parcare de la Primarie trebuie sa foloseasca codul QR pro...
Acumularea de carbon poate cauza o pierdere de performanta a motorului, ceea ce se intampla de obicei in cazul motoarelor cu multi...
Chiar daca pare un subiect ciudat sau o situatie pe care nu ati luat-o niciodata in considerare, consideram ca o persoana care dor...
Atunci cand trebuie sa conducem pe ploaie, atentia noastra trebuie sa fie mult mai sporita si condusul devine un lucru foarte difi...