Parere posesori Audi S3 II 2.0 TFSI quattro

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi S3 2.0 TFSI (265 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi S3 2.0 TFSI (265 Hp) quattro.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Crivineantu Catalin
Crivineantu Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o ia cu inima impacata , de preferat modelele Facelift , primele modele au avut mici probleme de fabrica , eu am varianta Facelift CDLA si e super Ok , sa aibe in vedere ca sunt mancatoare de ulei de noi , si a mea consuma in jur de 3,5 - 4 litri la 15.000 km , producatorul spune ca atunci cand masina ajunge de consuma 1 litru la 1000 km motorul inca e in conditii bune de functionare.

Ciotlos Alexandru
Ciotlos Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Rabdare si calmitate si un portofel destul de gros.

Drula Ionut
Drula Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa nu o calce cel putin 3 luni mai mult de 150 km/h.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Crivineantu Catalin
Crivineantu Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Istoricul de service , sa verifici starea ei , daca a avut accidente si cat de grave , daca are rugina , daca km sunt reali si daca propietarul stie cum se face intretinerea si ce se schimba si la ce intervale , foarte important e un aspect putin bagat in seama de altii , verifica ce anvelope sunt pe masina , daca sunt vechi sau desperecheate sau anvelope ieftine e clar ca nu e o masina pentru tine.

Ciotlos Alexandru
Ciotlos Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorul sa fie ok si transmisia de asemenea.

Drula Ionut
Drula Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Istoricul masinii, schimburile de ulei si mai ales cine o vinde.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Crivineantu Catalin
Crivineantu Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

As face aceeasi alegere. E o varianta revizuita a cunoscutului 2.0 TFSI.

Ciotlos Alexandru
Ciotlos Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiabil si elastic ca motor, cu capacitati destul de ridicate (modificari pe motorizare si turbina stock pana in jur de 380-400 cp).

Drula Ionut
Drula Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea este 2.0 tfsi BHZ. Un motor cu mult potential, rafinat si daca ii dai ce ii trebuie e foarte fiabil. Daca as da timpul inapoi tot 2.0 tfsi as alege.

Citeste si...
Injectorul curge. Ce este de facut?
Injectorul curge. Ce este de facut?

Daca observi semnele anormale pe care ti le da masina, este si normal sa te iei de griji, pentru ca o masina reprezinta o cheltuia...

Cand trebuie reparat convertizorul de cuplu?
Cand trebuie reparat convertizorul de cuplu?

In acest articol vom vorbi despre rolul convertizorului de cuplu, cum putem identifica defectiuni ale acestuia si cum trebuie sa a...

Mai putin consum cu ECO tuning
Mai putin consum cu ECO tuning

Avand in vedere ca pretul combustibilului la noi in tara creste tot timpul, prioritatea principala pentru multi soferi este sa con...

Ramai fara talonul masinii daca faci asta!
Ramai fara talonul masinii daca faci asta!

Exista destul de putine situatii in care un sofer poate sa ramana fara talonul masinii, adica acesta sa ii fie retinut. De obicei,...

Litrul de motorina standard a crescut vertiginos la statiile de alimentare din Capitala
Litrul de motorina standard a crescut vertiginos la statiile de alimentare din Capitala

Potrivit gandul.ro, benzinariile din Bucuresti afiseaza preturi din ce in ce mai ridicate in ultima vreme, costul unui litru de mo...