Parere posesori Bmw Seria 3 320cd 150 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320 Cd (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320 Cd (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Sheer driving pleasure. Lemnul si pielea crem….iti ofera o senzatie faina de lux, chiar si la anii ei. Cand eram mic, adoram masina asta.
De mic imi doream un bmw e46 , nu visam la un coupe ,dar s-a intamplat sa imi apara in fata.
Pentru ca am vrut tractiune spate, am vrut un motor fiabil de care sa ma folosesc zilnic fara probleme si care sa imbine sportivitatea cu agresivitatea intr-un mod placut.
Initial am vrut sa cumpar un e90 dar am avut ocazia sa conduc si potential sa cumpar aceasta masina si mi-am placut tot la ea.
Am fost atras de acest model de masina inca din copilarie, dar o data cu varsta prioritatile s-au schimbat pana in momentul in care un prieten si-a achizitionat acest model si am avut ocazia sa il conduc. Am fost placut surprins si am luat decizia sa imi caut acest model de masina.
Am ales-o pentru ca are fiabilitate + cuplu + putere.
Conduita de drum si design-ul lui e46 coupe au fost criteriile de selectie la achizitie. Fiabilitatea este un alt plus, modelul e46 320d a fost mai fiabil decat succesorii sai. O masina solida per total.
Initial am optat pentru un coupe 2.5 benzina dar negasind una pe placul meu am ales 320d.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Am cumparat-o din Timisoara.
Am cumparat-o personal din Germania.
Din Timisoara de la niste oameni sinceri care mi-au spus din spart ce are si ce nu are masina.
De la un prieten de familie.
Am cautat sa aduc aceasta masina din Italia.
Am cumparat-o de la Satu Mare.
Din Germania de la dealer, masina provenind din Luxemburg unde a avut un singur proprietar timp de 12 ani.
Dintr-un targ din Austria.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Coupe-ul arata deosebit. Ador sa pornesc motorul de tractoras si sa fac km cu ea. Imi displac farurile care nu bat extraordinar de bine, halogenele nu sunt bune deloc. Ador interiorul, calitatea pielii, motorul robust si manevrabilitatea.
Este o masina placuta , se conduce usor, un consum bun , este destul de puternica si ajung mereu la timp :).
Imi place sportivitatea ei, este un e46 coupe Facelift, foarte multumit , i-am adus cateva modificari ca sa o fac mai pe gustul meu, cum ar fi: suspensie reglabila, bara fata M4 Look, bara spate M3, evacuare M3, jante OZ Ceres si inca cateva chestii marunte de design, e o masina fun to drive zilnic, care nu e foarte pretentioasa.
E jucausa si se tine bine pe drum, se infige calumea, dar nu e la fel ca un benzinar.
Sincer nu m-as mai da jos din ea. Are o tinuta de drum excelenta pentru varsta ei. Ca si minusuri, 4 persoane la drum lung stau cam nasol. Per total sunt foarte multumit.
Imi place pozitia la volan si cuplul, nu-mi place scuturatul, deoarece suspensile sunt sport de fabrica.
Este o masina mai putin practica in oras, fiind foarte joasa nu poti urca borduri precum Loganurile, iar gropile sunt un adevarat pericol pentru aceasta masina. Directia este mai greoaie in oras, insa confortul per total este ok, nefiind enervanta sa simti fiecare denivelare din asfalt. Atentie, jante pe 17 cu anvelope 225/45/17 fata respectiv 245/40/17 pe spate. Suspensia joasa, directia si costurile de intretinere sunt niste dezavantaje pt mers in oras, insa pentru mers extraurban este ideala masina. Puterea e suficienta, autostrada este casa ei, fiind foarte confortabila la drum lung.
Ce ma deranjeaza sunt jantele fiind de o dimensiune mica (16).
Chiar daca masinile sunt construite pe tehnologii tot mai performante si defectiunile sunt mai rare, dar in acelasi timp mult mai...
E clar din start ce este in neregula cu fraza de a conduce masina fara combustibil. Insa poate de multe ori pornim la drum si nu i...
Atunci cand o persoana iese din garajul sau sau muta masina si vede o pata sub ea, una din primele intrebari pe care si le adresea...
Cei care detin un autoturism cunosc faptul ca pentru ca toate componentele mecanice ale masinii sa ruleze perfect este necesara o...
DailyDriven lanseaza pe 20 martie un nou serial auto exclusiv pe Youtube. O sa vezi in premiera teste comparative, review-uri auto...