Parere posesori Bmw seria 5 523i E39
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 520d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 520d (136 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Da este foarte incapatoare si da ma descurc.
Este foarte incapatoare.
Este mai mult decat suficienta.
Este foarte spatioasa, incapatoare si comoda.
E foarte spatioasa. Nu se pune problema de spatiu.
Absolut foarte incapatoare, isi face treaba zilnic fara nici cea mai mica problema.
Este break deci da este foarte incapatoare :).
Cum se conduce in oras?
Foarte bine, are directia un pic mai grea dar este in acelasi timp comoda.
Nu simti gabaritul, chiar si in zonele aglomerate se descurca exemplar.
Daca nu e aglomerat, se conduce usor si chiar placut.
La inceput putin greu fiind o masina touring, dar dupa ce m-am obisnuit se conduce bine, singura problema sunt uneori locurile de parcare.
Foarte usor, usor de parcat, te bagi repede in trafic cu ea, are cuplu mare.
Se conduce foarte usor.
Se conduce destul de ok doar ca trebuie sa ai grija cu ea fiind putin cam lunga.
Cum se conduce la drum lung?
Superb, cand nu ai roti mari si gume stretch.
Confort, siguranta si nu te lasa niciodata.
La drum lung este in mediul ei, economica, rapida.
La drum lung se conduce excelent, se aseaza bine pe drum si este comoda.
Perfect! Nu am cuvinte sa descriu, foarte confortabila, silentioasa, stabila.
Extraordinar la drum lung, este o placere sa o conduci o simți exact asa cum este ea gandita sa iti ofere placere si prestanta.
E foarte confortabila si se aseaza si bine pe sosea.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Voi lua un interior de e38 din piele si voi pune folii fata si parbriz.
As vrea interiorul de individual dar nu merita investitia, 1400-1600 euro.
Mi-as fi dorit bancheta din spate incalzita.
Mi-ar fi placut sa am trapa, plafon negru, navigatie si eventual sa fie automata.
Mi-as fi dorit sa fie de piele, in rest nimic altceva.
La interior nu pot sa imi doresc mai mult decat am in acest moment, are dotarile care posibil nici masinile din 2019 nu le au.
Sincer nu, am interior de seria 7 kontour, scaunele sunt full electrice, memorii, incalzire, masaj, bancheta spate incalzita etc.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Scaunele incalzite sunt cele mai bune si comenzile volan, in rest nu sunt fan dotari.
Clima ? este ceea ce trebuie chiar si sonorizare harman kardon de pe e46 isi face treaba.
Pentru anul ei, conectarea telefonului prin bluetooth. Astfel se poate vorbi fara sa tii telefonul in mana, printr-o apasare a unui buton.
Printre dotarile preferate pot sa enumar incalzirea in scaune, tempomatul si sirocolul programabil.
Pilotul automat, este foarte util atat in oras cat si in afara lui.
Toate :) in special scaunele full electrice.
Scaunele imi plac cel mai mult. Masuta de pe spatele scaunului si oglinda din tetiera le fac si mai misto.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Se comporta foarte bine, din moment ce am schimbat toata articulatia suspensia si franarea.
Exemplar dat fiind faptul ca suspensia/directia si sistemul de franare sunt noi si numai piese OE.
Fiind relativ grea (1590 kg goala) la franare brusca se simt acele kg dar la evitarea obstacolelor se comporta relativ bine.
Se comporta excelent, nu trebuie sa iti faci griji.
Foarte bine, nu a dat gres niciodata raspunsul masinii, la orice comanda este prompt.
Franele sunt schimbate (3.0), deci nu am avut probleme la a opri la timp, insa pe stabilitate se putea mai bine, se vede ca este o masina lunga.
Nu de putine ori am vazut masini de politie care circula in traficul rutier cu semnalele luminoase pornite. In acest articol o sa...
In cazul in care autoturismul dumneavoastra a stat oprit in parcare pentru o lunga perioada de timp, fie pentru ca ati fost plecat...
Istoria automobilelor are rădăcini adânci în secolul al XIX-lea, iar prima mașină autopropulsată a fost o creație inovatoare care...
Preturile la combustibil au atins maxime istorice in ultima perioada, iar specialistii in domeniu nu prevad o scadere a acestora p...
Istoria Dacia - primul automobil romanesc sub licenta franceza. Dacia 1300 - unul dintre cele mai moderne automobile ale Europei a...