Parere posesori Bmw seria 5 523i E39

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 520d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 520d (136 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Eduard Comandare
Eduard Comandare a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aiba bani de bagat.

Picleanu Alin
Picleanu Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa nu ezita nici macar o secunda dar sa aleaga cu grija. Sunt multe e39 ajunse intr-o stare foarte rea.

Ilie Emilian
Ilie Emilian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa isi puna o suma modica de bani deoparte, in eventualitatea unei defectiuni.

Cardos Raul
Cardos Raul a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa nu isi cumpere cu motor de 2l, o sa le para rau.

Adam Andrei
Adam Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Doar cumpara masina si ai sa fi mai mult decat multumit de ea. Este o masina pe viata.

Totorean Alin
Totorean Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa caute una ingrijita in primul rand, nu una de care proprietarul ii spune ca nu a bagat nici un ban. Si dupa ce o gaseste sa-i faca intretinerea asa cum se cuvine. Daca nu isi permite mai bine sa aleaga o alta marca, model care si-l permite.

Manolache Cosmin
Manolache Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca vor sa se mai si grabeasca din cand in cand sa isi ia minim 2.5 pt ca 2.0 e mult prea mic pentru caroseria asta.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Eduard Comandare
Eduard Comandare a raspuns cu 4 ani în urmă

Rugina este foarte pacatoasa la asemenea modele.

Picleanu Alin
Picleanu Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Este lunga lista :)).

Ilie Emilian
Ilie Emilian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa nu fie lovita, sa nu aiba un kilometraj colosal, sa nu manance ulei ( sa nu scoata fum albastru).

Cardos Raul
Cardos Raul a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiind o masina relativ batrana ar trebui sa fie atenți la rugina, apoi la starea motorului. Restul pieselor chiar daca sunt stricate se pot inlocui.

Adam Andrei
Adam Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Trebuie sa fii atent la timoneria ei si la electroventilatorul din fata masinii.

Totorean Alin
Totorean Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Tinand cont de varsta, la aspectul exterior, rugina. Dupa aceea la pompa de injectie e o problema cunoscuta, pornirea rece/cald, turbina si aspectul general, sa se vada ca masina a avut stapan care a ingrijit-o.

Manolache Cosmin
Manolache Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme cu rugina la praguri, si sa aiba grija sa nu aiba consumatori.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Eduard Comandare
Eduard Comandare a raspuns cu 4 ani în urmă

Pentru ca am luat-o la 19 ani si mama nu m-a lasat sa iau motor mai mare. Daca ar fi acum as achizitiona un 3.0 benzina.

Picleanu Alin
Picleanu Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Cu toate ca lumea o considera “submotorizata” nu este deloc asa, pana la urma daca vrei o sportiva iti iei 3l benzina.

Ilie Emilian
Ilie Emilian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu as alege alta intrucat este cea mai economica. Motorul este M47, 1951 cm3, injectoare clasice, hidraulice, pompa de injectie comandata electronic, egr racit, turbocompresor cu geometrie variabila, controlata vacuumatic si intercooler. In privinta alegerii, la momentul la care am luat-o, era singura care intrunea mai multe cerinte.

Cardos Raul
Cardos Raul a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales aceasta motorizare pentru a nu plati impozit mare dar as alege acum daca as putea motorul de 2.5.

Adam Andrei
Adam Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Nici gand, nu as alege alta. Am ales motorul de 2.0 fiindca sunt costuri minime.

Totorean Alin
Totorean Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea nu am ales-o in mod special asa s-a potrivit. Daca ar fi sa aleg alta masina, da as alege acelasi model dar cu o motorizare de 2.500 cmc.

Manolache Cosmin
Manolache Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Am vrut motor pana in 2.0 ca sa nu platesc mult la impozit, asigurare + ca intretinerea automat este mai ieftina decat la un 2.5-3.0. Mi-ar fi placut un 3.0 acum, pentru putere.

Citeste si...
Despre dispozitivul de pretensionare a centurii de siguranta
Despre dispozitivul de pretensionare a centurii de siguranta

Daca suferiti un accident auto, sistemul centurii de siguranta va intra in functiune pentru siguranta dumneavoastra, astfel incat...

Procura notariala auto - ce este si cat costa?
Procura notariala auto - ce este si cat costa?

Cu siguranta majoritatea dintre voi, soferi sau nu, ati auzit de termenul “procura notariala auto” sau mai popular, de termenul “i...

Tipurile de anvelope si istoria acestora
Tipurile de anvelope si istoria acestora

O anvelopa, conform definitiei generale este o bucata circulara din cauciuc folosita ca si principal punct de contact al unui vehi...

De ce culoarea masinii este mata in loc sa fie lucioasa?
De ce culoarea masinii este mata in loc sa fie lucioasa?

Este cat se poate de firesc ca atunci cand va cumparati o masina, intentionati sa o pastrati frumoasa pentru foarte mult timp, mai...

Cum se anuleaza acasa martorul TPMS?
Cum se anuleaza acasa martorul TPMS?

In cazul in care nu stiati, TPMS inseamna “Sistem de monitorizare a presiunii in anvelope” si este intalnit in cazul masinilor noi...