Probleme cu aerul conditionat al masinii?

Probleme cu aerul conditionat al masinii?

Desi incalzirea si aerul conditionat sunt conectate – pana la un anumit punct – in masina ta, de fapt sunt sisteme separate.

Incalzirea masinii foloseste lichidul de racire al motorului pentru a incalzi aerul care este suflat in interior, in timp ce aerul conditionat foloseste un compresor actionat de motor, combinat cu linii de presiune joasa si inalta, agent frigorific special ( freon ) si multe alte componente.

 

Citeste si despre: cum sa folosesti vara aerul conditionat al masinii

Probleme posibile ale sistemului de incalzire-racire

Problemele posibile pot varia de la stricarea incalzirii la moartea sistemului de aer conditionat

Cauzele comune ale defectarii sistemului de incalzire includ:

- Nivel scazut al lichidului de racire;

- Aer in sistemul de racire;

- Defectarea radiatorului;

- Defectarea termostatului.

Problemele obisnuite ale sistemului de aer conditionat sunt diferite si includ:

- Nivel scazut al agentului frigorific (de obicei sufla aer racoros, dar nu rece);

- Compresor defect;

- Ambreiajul compresorului defect;

- Supapa de expansiune defecta;

- Evaporator defect.

Curea de accesorii uzata sau intinsa (necesara pentru operarea compresorului)

Dupa cum observi, ambele sisteme sunt foarte diferite. Totusi, daca ai probleme de la butoanele sistemului de incalzire si aer conditionat este posibil ca aceeasi problema sa impiedice functionarea si unuia si altuia.

De exemplu, un motoras de suflare stricat nu va putea sufla aerul in masina. Un comutator de ventilator defect va face imposibila ajustarea vitezei ventilatorului. Exista numeroase alte probleme, variind de la un releu ars la o siguranta arsa sau la un scurtcircuit.

Citeste si despre: aerul conditionat scade puterea motorului

Sursa foto: blog.firestonecompleteautocare.com

Articole similare

Fiabilitatea se mentine printr-o exploatare corecta, intretinere planificata, controale preventive de fiecare data cand crezi ca masina are o problema.

Acest cod se refera la eroarea senzorului pozitiei arborelui cu came - senzorul "A", bancul 1.

Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de temperatura al mediului ambiant ( nivel ridicat ).

Acest cod se refera la eroarea tensiunii circuitului injectorului de carburant - cilindrul 1 - variatii de tensiune.

Cauti o masina? Iti garantam cel mai mic pret de piata.