Parere posesori Audi A4 2.0 TDI 2004-2008
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa mearga cu cineva care chiar stie despre masini si in general despre marca Audi…E o masina buna daca a avut proprietari buni!
Nu e o masina ieftina de intretinut. Dar cumperi un A4 Quattro daca vrei ceva mai mult decat o echipare standard, daca iti place sa mergi la iarba verde, sa mergi la munte unde e zapada sau ajungi in zone cu noroaie.
Sa mearga cu cineva care se pricepe la masini pentru ca este o masina populara cat de cat si “samsarii” stiu asta.
Are plusuri si minusuri dar nu zic ca sunt dezamagit chiar daca sunt fan competitie.
Sa nu ezite in a o cumpara…isi merita banii.
Sa o intretina cum trebuie, sa previna decat sa repare ca la orice masina. Iar referitor la placerea de a o conduce, nota 10.
Sa aiba incredere in ce cumpara.
Sa faca schimburile de intretinere la timp si sa nu se zgarceasca la piese.
Sa o verifice bine la cumparare si in rest sa se bucure de ea.
Grija ce motorizare alege si grija la km sa nu fie foarte multi.
Schimbați axul pompei de ulei - problema cunoscuta la motoarele de 2.0 TDI Grija la interior - balama la de la torpedou se rupe usor - atentie si la cotiera. Verificati distributia sa fie facuta ca la carte, nu la orice service. Verificați injectoare + turbina.
Sa inspecteze cu atentie ambreiajul, turbina si injectoarele.
Sa fie atenti.
Atentie la motorizare si daca au fost remediate anumite defecte de fabrica (pompa ulei).
Sa se priceapa la masini.
Daca sunt cunoscatori si isi doresc un Audi, sa-l aleaga cu incredere.
Din puncutul meu de vedere e o masina destul de buna care daca ii dai tot ce trebuie la timp nu te lasa in drum.
Sa nu stea pe ganduri, merita total.
Sa ii faca intretinerea si plus de asta o verificare in prealabil la toata masina din cand in cand, o diagnoza.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La ce esti atent cand cumperi in general o masina Caroseria sa nu fie ruginita,revopsita si tot felul de retusuri dupa anumite accidente. Motorul sa mearga rotund,neaparat un test la mecanic( tester+ partea mecanica gen brate bucse) si un test drive aferent.
La tot. Musai sa o duci la un service sa o verifice complet. Suspensii in primul rand, motor, erori ascunse, filtru de particule.
Eu m-am uitat in principal la motor, sa nu bata, sa mearga bine, sa nu tremure cand este scoasa din viteza, tapiteria sa fie in stare buna.
Brate. Motor. Cutie viteze daca e automata. Diferenta intre un motor in regula si unu care nu e se aude fara sa fii mecanic.
La cutia viteze daca e automata sa nu aiba defecte.
Motorizarea de 2.0 din anii respectivi si anume axul pompei de ulei. Neaparat rectificata pompa la ax de 10 mm. Altfel pierzi toata masina, tot, motor, turbo. Nu merita riscul pentru o prevenire de 500 lei.
Motorizare. Alegerea unui motor cu un singur ax cu came.
Kilometrii pe care ii are masina si investitiile anterioare facute.
La sunetul motorului, martori aprinsi si trepidat in pedala de ambreiaj ( poate fi de la volanta, care e destul de scumpa).
Motorizare si km sa nu fie prea multi! Sa nu aiba scurgeri de ulei etc.
La fel ca mai sus. Acestea sunt sfaturile mele.
Am mentionat mai sus.
La motor si cutie in special. Zgarieturile sunt mai ieftine.
Nu cred ca trebuie specificat ceva anume, martori din bord, caroseria, verificata cu un tester de calitate.
Motor, cutie viteze.
Trebuie o atentie deosebita la faptul sa nu fi fost lovita, sa prezinte liniile din fabricatie.
Pe mine unu cel mai mult m-a interesat cand am cumparat-o sa nu aiba probleme cu injectoarele, acum fiecare ce-l doare.
La multe dar, cred ca important este sa nu fi fost lovita (dauna totala).
Aspect, potrivirea pieselor de exterior si la eventualele zgomote de la motor.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Am avut de ales intre 1.9 116 cp si renumitul motor(despre care toata lumea zice ca e foarte prost) 2.0 TDi. Am avut ocazia sa conduc un 1.9 si la caroseria break(personal ador break urile) era mult prea lenta pentru mine.Asa ca m-am incumetat sa aleg un 2.0.
Nu sunt multe motorizari disponibile insa pentru greutatea ei, 2.0tdi si 140cp sunt un minim necesar.
Cand am cumparat-o m-am sfatuit cu tatal meu, sa ne putem folosi amandoi de ea si sa fie fiabila, daca ar fi sa dau timpul inapoi as alege varianta quatrro.
Masina am ales o ca un overall. Practic mi a atras atentia si mi a placut. Nu eram axat pe marca. Arata foarte bine si am luat o sub piata. Cautam masina de 2. 3 luni si nu am gasit nimic. Daca as vrea alta motorizare ar fi 2.0 tfsi.
Nu as alege alta varianta…am ales-o pe asta pentru ca are un singur ax cu came si am citit ca sunt mai fiabile…si asa este.
Am ales 2.0 pt ca asta era pe ea si mie mi-a placut masina in primul rand :) Mai mult de 2.0 nu as merge datorita impozitarii (fara rost) Iar daca ar fi sa aleg alta varianta, nu neaparat, dar as alege 1.9 (motorizare mai durabila din grupul VAG), dar nu e un musai.
Nu am stiut de motorizari cand am luat-o. A fost mai mult pe fuga. Are motor tip BPW si nu am avut probleme de 4 ani de cand o am.
Motorizarea este una foarte fiabila. Am ales-o pe aceasta pentru ca este cu un singur axul cu came, nefiind asa problematice ca alte motorizari de aceleasi fel.
Am ales 2.0 TDI 140 cp, deoarece e un motor puternic, consuma putin si e destul de fiabil.
Nu as alege alta. Am vrut 2.0 fiindca e nici prea mica nici prea mare cu cai decenti! La noi in tara impozitele is mult prea mari pentru 3.0 sau alte nebunii.
Probabil as alege 2.0 TFSI din cauza problemelor specifice dieselurilor + problema la axul pompei de ulei.
E motorizare buna, e derivatul din 1.9tdi de pe b6, mi-ar fi placut motorul de 1.8t.
Era cea mai echilibrata. As vrea mai multa putere, era frumos 2.0 T benzina 200cp quattro.
Am ales motorizarea 2.0 tdi BPW si daca ar fi sa aleg alta motorizare, as alege un motor pe benzina 2.0 t.
Am ales motorul de 2.0 litri deoarece ofera un randament bun raport putere-consum.
Motorul este unul dintre cele mai reusite motoare fabricate in 2006. Daca as da timpul inapoi as vrea un Audi A3 cu acelasi tip de motorizare.
Circul foarte mult in extern si motorizarea este una foarte buna pentru mine. Alta varianta nu as alege.
Este cea mai buna, putere, viteza, totul intr-un cuvant : Audi. Prea buna pentru drumurile din Romania.
Nu as alege alta varianta, este o motorizare ok din punct de vedere putere si intretinere, atat financiar cat si ca rezolvarea problemelor.
Asa cum bine ne-am obisnuit de cativa ani buni incoace, venirea iernii reprezinta un real cosmar pentru autoritati, acestea mentio...
Desi nu este una dintre reparatiile cele mai frecvent intalnite, schimbarea pompei de ulei s-ar putea sa survina la un moment dat....
In data de 26.10.2021, agentul de vanzari a fost oprit in trafic si sanctionat pentru nerespectarea regulilor de circulatie, pe ra...
O roata de rezerva trebuie folosita doar in caz de urgenta sau pentru a inlocui, pe termen scurt, un pneu cu pana sau deteriorat....
Masinile moderne au o cantitate tot mai mare de senzori. Cele mai multe masini au un senzor de oxigen si un senzor de pozitie a cl...