Parere posesori Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.8 T (150 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2002. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.8 T (150 Hp) quattro.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Ionuț Marius Vișan
Ionuț Marius Vișan a raspuns cu 4 ani în urmă

Manuala, 1.8t daca se poate cea de 190hp. Automata doar daca ii stii istoricul si a fost intretinuta corespunzator, Audi quattro doar daca.

Luci Boari
Luci Boari a raspuns cu 4 ani în urmă

Cum o intretii asa o ai!?

Tabacu Rareș
Tabacu Rareș a raspuns cu 5 ani în urmă

Pai sa aiba grija cand o cumpara prima data. Sa aiba lista bine facuta cu probleme ei si sa le caute inainte sa dea banii. In rest nu prea am ce sa-i zic, ca daca ajungi sa-ti iei o astfel de masina, cam o cauti, stii un pic in ce te bagi.

Purtan Vlad
Purtan Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Recomand cu toata increderea atat benzina cat si diesel, preferabil sa fie quattro.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Ionuț Marius Vișan
Ionuț Marius Vișan a raspuns cu 4 ani în urmă

Un pic din toate.

Luci Boari
Luci Boari a raspuns cu 4 ani în urmă

In primul rand daca motorul scoate sunete ciudate si fum.

Tabacu Rareș
Tabacu Rareș a raspuns cu 5 ani în urmă

Problemele ei specifice, de ex: depuneri de ulei la supape, bucsele si articulatiile suspensiei multi-brat, eventuale scurgeri la cutie/diferential, starea traseului de vid (daca sunt scurgeri de vid, daca exista vreo supapa gripata), turbina evident, scurgeri de ulei pe partea pasagerului pe motor, luminile de marsarier (pentru ca la VAG am vazut ca este o tendinta ca acel comutator de pe cutie sa renunte la viata), verifica jocul in volan si asculta dupa un hasait si/sau scartaieli in coloana de directie care inseamna coliere si rulmenti ce trebuie inlocuiti. Cheia mai poate avea probleme cu imobilizatorul, asa ca asigura-te ca ajungi acasa fara sa se opreasca motorul pe DN. Daca se poate sa verifici bobinele ca au tendinta sa mai crape. Maxidotu, daca are, cam greu sa gasesti unu functional, numai daca nu e inlocuit. In rest, ca la orice masina. Cu rugina nu prea trebuie sa ai probleme, doar pe haion un pic si la aripile de pe fata.

Purtan Vlad
Purtan Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

In primul si primul rand la cardan sa nu existe ,,joc“, costa o groaza de bani sa il repari. In al doilea rand sa fie atenti la motor cum merge, cum schimba masina, sa faca un test inainte de a da banii pe ea.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Ionuț Marius Vișan
Ionuț Marius Vișan a raspuns cu 4 ani în urmă

Asa a venit de data asta 1.8t 15php As alege 1.8t 190hp, 6 trepte, manuala.

Luci Boari
Luci Boari a raspuns cu 4 ani în urmă

Am vrut neaparat benzinar 1.8T pentru ca e unul dintre cele mai fiabile de la Audi si in acelasi timp un motor cu potential si relativ usor de modificat.

Tabacu Rareș
Tabacu Rareș a raspuns cu 5 ani în urmă

Sincer parca nu as fi vrut tot diesel, cam toata lumea avea si suna ca un tractor si pute. M-am obisnuit cu benzinara mamei mele (un Suzuki 1.6 16v cu un fel de vvt). Evident stiu ca benzinarele cam rup in oras, dar, eu n-am boala statului in trafic si iau autobuzul nici o problema, asa ca cand am gasit si aceasta motorizare nu mi-am facut griji. M-am asigurat ca este fiabila, ca nu are obiceiul sa scuipe turbine si de astea. Sunetul mi se pare ca e foarte bun, 7000 de rotatii pe minut in loc de 5000 e din nou, foarte bun. Te joci foarte frumos cu cutia, cu acceleratia, nu da fum negru. Senzatia e diferita, dar da, la consum nu se compara. In schimb ca performante, e mai vanjos oleaca ca un 1.9tdi din aceeasi generatie.

Purtan Vlad
Purtan Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o motorizare fiabila si eu prefer mai mult benzina in ciuda consumului mai mare de combustibil. Nu, nu as alege alta varianta.

Citeste si...
Chiar daca ai anvelope de iarna poti fi amendat! Explicatiile RAR
Chiar daca ai anvelope de iarna poti fi amendat! Explicatiile RAR

Soferii risca amenzi costisitoare in cazul in care nu isi echipeaza corect masina in sezonul rece. Cei mai multi dintre conducator...

Totul despre motoarele FSI, TSI si TFSI
Totul despre motoarele FSI, TSI si TFSI

Incepem cu ce inseamna fiecare prescurtare. FSI vine de la “fuel stratified injection”, TSI inseamna “turbo stratified injection”...

Anulare DPF. Merita sa faci asta?
Anulare DPF. Merita sa faci asta?

Filtrul de particule (DPF) este un dispozitiv montat pe masinile cu motor diesel cu norma de poluare cel putin euro 4. Rolul acest...

Modalitati de evitare a aparatului radar – aspecte de interes cu privire la tehnologia radar
Modalitati de evitare a aparatului radar – aspecte de interes cu privire la tehnologia radar

Cunoastem cu totii momentul in care flash-urile participantilor la trafic, care ruleaza din sens opus, ne obliga la reducerea vite...

Mesaj amuzant al RAR vizandu-i pe cei interesati de achizitionarea de masini aduse din Germania
Mesaj amuzant al RAR vizandu-i pe cei interesati de achizitionarea de masini aduse din Germania

Registrul Auto Roman (R.A.R) este institutia de specialitate numita de catre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii drept o...