Parere posesori Audi A5 2.0 TFSI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A5 2.0 TFSI (211 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2011 - 2013. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A5 2.0 TFSI (211 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Intretinerea cu tot cu consumabile, impozit, asigurare duce undeva in jurul sumei de 2000 € pe an.
In jur de 1.000 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Depinde ce branduri le putem considera competitie, daca vorbim despre BMW sau Mercedes-Benz costurile sunt asemanatoare.
Mie nu mi se pare exagerat de scumpa dar fata de competitie preturile sunt un pic mai mari, am un prieten cu 7 GTI si are aceleasi preturi, desi e mai nou GTI-ul, e din 2015 daca nu ma insel.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Probleme din fabrica cu segmentii, consum de ulei mediu spre mare (1l la 1500-2000 km), mici componente slabe (bobine de inductie, valva pcv). Din punct de vedere al fiabilitatii am intampinat ceva probleme (fulie alternator, brate punte fata, rulmenti de roata, bielete antiruliu, simeringuri valve) intr-un timp relativ scurt (1 an de zile), ceea ce reprezenta un stres constant ca va trebui sa o duc iar in service.
Dupa ce am luat-o din Germania am observat ca trebuia sa completez la fiecare 500 de km ulei. M-am interesat si asta e boala lor. A trebuit sa ii fac motorul de la 0.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Costurile din reprezentata sunt cam exagerate, recomand un mecanic de incredere dintr-un service specializat.
Reprezentanta bineinteles . Este mult mai ok , iti ofera garantie . Asa daca te duci la un “mecanic” nu ai nicio garantie ?.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Schimbul de ulei il faceam odata la 6 luni (chiar daca nu eram nici pe aproape de limita de km), filtrele odata pe an.
La fel de des cat zice producatorul, 10.000 de km.
Ce consum are?
Consum urban 15-16% Consum la drum intins 7-8% Consum mediu 13% (mai mult circula in oras). Consumul era la un mers nici foarte agresiv dar nici econom.
11 in oras si 6 extraurban.
Producatorii auto se gandesc la tot felul de variante atunci cand vine vorba de tehnologie inovatoare pentru vehiculele lor. In ma...
Asa cum deja bine stim, traficul din marile orase din Romania a ajuns sa fie infernal. Mai mult, orasul Cluj-Napoca are un loc de...
Ministerul de Interne a observat o creștere a infracționalității și a elaborat o strategie de o sută de pagini pentru a aborda ace...
Se pare ca s-a terminat cu binele si deja stim cu cat va creste pretul la carburanti de la inceputul anului viitor. Desigur, compe...
Momentele in care aerul conditionat al autoturismul nu functioneaza pot deveni cu adevarat frustrante, mai ales daca locuiti intr-...