Parere posesori Dacia Logan 0.9 TCE
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2017 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Pana acum nimic, este 5 ani in garantie.
Prima revizie la an la Serus Ploiesti 460 lei.
Aproximativ 1000 lei.
2000 ron, revizii 900 RON, cauciucuri iarna 1100, consumabile, placute 300 de lei.
1000 lei.
Fiind noua costurile de intretinere sunt zero.
Nu m-as putea pronunta momentan deoarece masina are doar 4 luni si am contract de intretinere, deci intretinerea este asigurata de dealer momentan.
110 lei in reprezentanta m-a costat.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt ieftine fata de alte marci.
Fata de o masina noua marca straina, piesele sunt mai ieftine, o sa vad in timp cat de fiabila este.
Nu este mai scumpa decat competitia, este o masina usor de intretinut, si nu cu multi bani.
Preturile sunt pentru toate buzunarele.
E o masina cu piese ieftine si intretinere usoara. Si o poti repara oriunde. E o masina unde poti repara la ea chiar si pe strada.
Nu. Nu mi-am facut nici o idee. Dar cred ca ar trebui sa fie cele mai ieftine.
Ca si piese, este cea mai ieftina in comparatie cu alti producatori. Am vazut ca la Opel sunt preturi asemanatoare.
Eu unul folosesc numai piese originale, nu cred ca exista masina de varsta ei sa fie mai ieftina ca si piese. Se gasesc multe piese aftermarket, chinezarii etc. Daca tineti la masina si vreti sa o folositi multi ani luati piese originale, ca nu e mare diferenta ca si bani.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Fara probleme si am mers destul, a urcat acolo unde altele din gama lor nici nu viseaza sa ajunga, nu te lasa la greu, pe autostrada perfect, demaraj tot ce vrei.
La 12600 km mi-a schimbat sonda lamda, senzor aprins in bord.
Nu am avut probleme deloc, masina functioneaza impecabil.
Nu am probleme, este noua am un detector alimentat la priza de bricheta daca vreau sa claxonez porneste avertizarea sonora la detector si sterge setarile posturilor media playerului.
Nu am avut probleme cu ea fiind noua.
Pana in prezent singura problema a fost cu lichidul de racire la care a scazut nivelul si avea temperatura de inghet peste minus zece grade. In rest nu au fost probleme.
Pana acum am avut probleme minore, legat de blocul optic si caroserie. Stopul spate stanga a fost schimbat pe garantie pentru ca se facea condens in zona becurilor. Pe la 2000 km mi-a cedat blocul optic. La ora actuala trebuie sa ma duc iar in service ca sa imi schimbe farurile, pentru ca ambele fac condens.
Nu am avut nicio problemea minora sau majora la ea, masina este noua si sunt foarte multumit de ea. A costa 8100 de euro de noua, versiune full. Recomand cu mare incredere Dacia.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Reprezentanta, este in garantie si este mai sigur. Recomand ca si cele vechi sa mearga la reprezentanta, serviciile nu se compara.
Reprezentanta cat este in garantie apoi mai vedem. La reprezentanta esti mai sigur ca se ocupa de ea mai bine.
Merg cu ea la reprezentanta, dar cu piesele proprii, originale.
Trebuie sa ii fac reviziile in reprezentanta pentru garantie.
Primele 2 revizii le-am facut in reprezentanta la Nesti apoi a 3 a am facut-o la un service de cartier.
Cinci ani cat are garantie trebuie sa merg numai la reprezentanta. Altfel pierd garantia. Acum daca se arde vreun bec nu trebuie sa alegi la reprezentanta ca te costa mai mult manopera decat becul.
La reprezentanta cat timp este in garantie cat si dupa. Este putin mai scump fata de ‘‘baieti’’, dar in acest fel se evita probleme ulterioare la motor sau la alte parti ale masinii, cum ar fi partea electrica.
Reprezentanta intotdeauna. Deoarece in reprezentanta am incredere in mecanicii de acolo, stiu ca fac o treaba excelenta pentru masina mea.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cele noi conform cartii, iar cele vechi macar la 2 ani.
Revizia la timp, 1 an sau 20000 km.
I-as sfatui sa faca intre 12.000 si 14.000 km.
La an este ok, asa spune vanzatorul.
La 10000 de km este cel mai bine nu la 20000 km ca in cartea de service a autoturismului.
Douazeci de mii de kilometri mi se pare mult pentru schimbarea uleiului de motor. Zece mii cred ca ar fi mai ok.
Cum scrie in carte mi se pare prea mult. Cei din service mi-au spus ca sa nu o fac la 20.000 km, ci undeva pe la 12000-13000km.
La 1 an o fac eu, asa este foarte ok.
Ce consum are?
Depinde, in oras avand sistemul start stop cam 4-5 la 100, afara in jur de 4 iar daca vrei sa mergi cu viteza mare urca si la 9%.
5,4 la drum intins, 8,6 in oras.
Are un consum mediu de 6-7 la suta.
Mic 5,6. Taxele foarte mici fiindca este euro 6. Eu merg doar pe eco, este foarte misto asa.
7 l pe benzina si 9 l pe GPL, in oras are consum de 7 l.
Constructorul spune ca ar avea un consum de 5% dar este undeva aproape de 6. Depinde si de modul de condus.
Mixt: 6,9L/100km, in afara in jur de 5,6L/100km si in oras 7L/100km.
7.8% oras si 6.9% autostrada la drum lung.
Alternatorul este o componenta vitala o oricarui autoturism si este piesa de baza a sistemului electric a unei masini, deoarece ar...
Atunci cand vine vorba despre sistemul de climatizare al autovehicului, acesta in mod normal nu necesita interventii de intretiner...
Noul scandal din industria auto vine din partea companiei Mercedes-Benz, care a fost acuzată recent că foloseşte dispozitive “de î...
Pneurile autoturismului tau reprezinta, plastic vorbind, adaptarea componentei tehnice la calea de rulare, respectiv la partea car...
Aceasta este vesnica intrebare printre conducatorii auto in momentul in care intra in posesia unui nou autoturism, fie el din show...