Parere posesori Ford Mondeo Mk3 1.8 TDCI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Mondeo 1.8 TDCi (125Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2007 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Mondeo 1.8 TDCi (125Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Undeva pana in 1500 de lei.
Undeva la 1500-2000€ pe an avand in vedere ca inca mai are Casco.
Undeva la 500 lei, uzuale.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
In functie de piesa cautata, anumite piese sunt ieftine, altele care se schimba mai rar sunt accesibile.
Piesele sunt ok ca pret, chiar si in reprezentanta.
Piesele mi se par chiar ok tinand cont ca este o masina incadrata in clasa limuzina.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este destul de fiabila, probleme majore nu prea am avut in afara faptului ca mi s-a rupt cureaua de accesorii intr-o zi si a trebuit schimbata impreuna cu o fulie de la compresorul de clima. In rest nu am avut probleme.
Probleme majore au fost cu ambreiajul care a fost schimbat de 2 ori pana acum, o data la 80.000km si alta data la 193.000km, alte probleme minore sunt anumite conducte din cauciuc si putine probleme pe partea electrica. In rest e ok.
Este o masina foarte fiabila, probleme majore nu prea am intampinat la ea doar lucruri uzuale, uleiuri, filtre, discuri frana si placute de frana, curea distributie, schimbat antigelul si in rest mai nimic.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Avand in vedere ca nu mai e o masina noua, are 10 ani deja, merg cu ea “la baieti” niste mecanici foarte buni din cartier de la mine. Merg doar la acesti mecanici de cate ori este nevoie, nu ma plimb din mecanic in mecanic.
Depinde de problema, am mecanicul meu care se ocupa de revizii si modificari pe care le fac eu, iar atunci cand am avut accidente, masina a mers doar in reprezentanta. De asemenea cand am facut anumite schimbari pe partea electrica le-am facut doar in reprezentanta.
Eu mi-o repar singur deoarece ma pricep la mecanica si sunt sigur de ce fac. Nu as recomnada un service unde nu te lasa sa vezi ce iti face la masina.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Eu personal o fac la 10.000km si sfatuiesc si pe altii sa o faca la fel daca masina e folosita doar in oras.
15.000 de km.
Sa nu depasasca 10.000 km.
Ce consum are?
A mea consuma cu clima pornita in permanenta 9l/100km.
7 in oras si 4,5 in afara.
Consumul mediu este de 6.5 la suta.
Audi A3 este o masina mica de familie fabricata si comercializata inca din anii 1990 de subdiviziunea Audi a Grupului Volkswagen,...
O înregistrare video a devenit virală pe internet, după ce un șofer din Cehia a fost surprins în timp ce încerca să umfle o anvelo...
Mai repede sau mai tarziu, orice sofer ajunge sa fie oprit cel putin o data de catre politie in timp ce se afla in trafic. In cazu...
In cazul in care detineti un autoturism sport de mare putere si sunteti un pasionat al condusului cu o viteza crescuta, probabil c...
In fiecare an numarul persoanelor care ajung sa primeasca carnet de sofer este tot mai mare. Chiar daca condusul a devenit mai sim...