Parere posesori Volkswagen Golf 4 1.6 FSI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.6 i 16V FSI (110 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6 i 16V FSI (110 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Minimum 1500 de lei in cel mai bun caz.
Adunand impozitul, asigurarea, rovinieta si reviziile, aproximativ 2500 lei.
Maxim 1000 de lei..avand vedere ca este si benzina.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Foarte scumpe!
Nu, e o masina la care pretul pieselor e decent.
Este o masina care tine cu casa..reusesc prin chestia asta sa economisesc si bani..
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am fost nevoit sa schimb clapeta de acceleratie care in acest moment imi face din nou probleme, schimburile necesare de ulei si filtre si distributia. Masina a stat pentru aproape 8 luni de zile intr-un service, da exact 8 luni, pentru a repara ceva ce nu era foarte clar si care dadea probleme astfel ca masina nu mai pornea. Dimineata oricum porneste la a doua cheie, indiferent cat de cald rau rece este afara.
De cand o am, am facut doar schimburile de ulei si filtre, in rest nimic. Singura problema am avut-o cu un releu de pornire, care este foarte ieftin si s-a rezolvat problema.
Din punctul meu de vedere este foarte fiabila. Am avut probleme cu o siguranta, un bec, un furtunas de antigel, cu un radiator. Nu este noua, pana la urma mai avem un pic pana la majorat..dar nu va pleca de la mine niciodata.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Deseori am fost la Motul Service si la alte service-uri acreditate din orasul meu.
Aleg sa o repar singur, deoarece este o masina cu foarte multa electronica, si nu orice mecanic stie sa o repare.
La baieti, pentru ca suntem pasionati de fiare si nu ne lasam pana nu o facem. Cand se strica ceva, ori stricam mai rau ori reparam.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Aproximativ la 3 luni penrru ca masina te va lasa in drum fara sa intuiesti momentul si motivul.
Ca oricine, cel mai indicat e sa o faca la 10000km.
10.000 de km sau un an depinde cat merg.
Ce consum are?
9- 10 l/100km in oras si undeva la 6-7/100 km extern.
Cosumul extern este 7, iar in oras 10.
8 9 oras.5 5.5 in afara orasului.
Rolul cursurilor de conducere defensiva - ce poti face pentru a deveni un sofer mai bun?! Experienta ne-a demonstrat faptul ca exi...
Toyota a inceput productia primului sau motor diesel V8 din istorie in 2007. 1VD este un motor diesel V8 de 4.5 litri cu un singur...
Cum trebuie stranse prezoanele rotilor corect? Exista mai multe situatii in care veti fi nevoit sa inlocuiti roata sau rotile unui...
Probabil am auzit aceasta “invatatura” inca de cand ne-am inscris la scoala de soferi sau am condus prima data un autoturism. Exis...
Probabil v-ati intrebat intotdeauna de ce camioanele si autoturismele de mari dimensiuni sunt echipate cu motoare diesel, in timp...