Parere posesori Volvo V40 2.0 T4 200 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volvo V40 2.0 T4 (200 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1997 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volvo V40 2.0 T4 (200 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
O am din august 2018, deci nu stiu. Dar estimez undeva la 2500 de lei. Ulei schimbat la 7000 de km, filtre si alte consumabile. Sper sa nu sar de suma asta.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele nu sunt scumpe, avand in vedere motorizarea. 1855cm³ benzina turbo (pana in 2000 T4 a avut 1855cm³, iar dupa 2000 1948cm³). Un set complet de discuri si placute Brembo a fost undeva la 2500 de lei, deci e ok. In rest sunt preturi medii. Nu am gasit nimic exagerat.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Masina e daily. Nu se incalzeste, sta foarte bine in trafic. Consumul depinde de stilul de condus. Uleiul nu se consuma exagerat. Probleme majore nu am avut pana acum. Doar cele legate de timp. Tot ce inseamna cauciuc cedeaza si trebuie inlocuit. O-ringul de la joja era distrus si imi ridica joja in sus. Simeringurile de la axele cu came la fel. Scapau ulei. Furtunele de presiune de la turbo au cedat la coliere si au fost inlocuite. Multe probleme la cauciuc.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Fiind pasionat, treaba se face 50-50. Eu schimb simeringuri si alte chestii, dar pentru probleme mai grave apelez la unul dintre multii amici cu service. Unul mi-a refacut evacuarea, altul mi-a schimbat bieletele antiruliu si rulmentii pe fata etc. Daca stiu si pot merg la prietenul care a rulat masina in Belgia. Are canal acasa si cunoaste masina foarte bine. Cand merg la el avem 870 de cai in curte. In 3 masini.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
7000 de km. Este un motor turbo si are nevoie de iubire si benzina premium, 98 sau mai sus.
Ce consum are?
Depinde. Eu am 11.5. Dar depinde de picior. Sunt momente in care am 10 si momente in care sare de 14. Dar media e de 11-11.5%.
Potrivit newsweek.ro, cei de la J.D. Power au dat recent publicitatii topul celor mai fiabile masini, luand in calcul durata a tre...
Lichidul de frana este un lichid despre care se vorbeste prea putin si pe care foarte putini soferi il iau in vedere. Cu toate ace...
O analiza Die Welt, citata de Rador, arata ca Romania este codasa in clasamentul celor mai sigure drumuri din Uniune, comparativ c...
Ca si conducator de autovehicul, de-a lungul timpului cu siguranta te vei confrunta cu diferite zgomote venind sau de la motor sau...
Videoclipuri cu un șofer care mergea pe banda a doua a autostrăzii București-Pitești au devenit virale pe rețelele de socializare....