Anvelopele cu profil redus devin din ce in ce mai obisnuite, deoarece producatorii construiesc vehicule sau ofera optiuni potrivite clientilor orientati spre performanta. Acestea sunt anvelope care au peretii laterali ingusti.
De exemplu, in dimensiunea anvelopei P225/55R18, 55 este profilul. Este un procentaj sau un raport de aspect al latimii anvelopei. Cu cat este mai mic numarul de mijloc cu atat este mai mic si profilul anvelopei. Anvelopele cu un profil 50 sau mai mic sunt considerate ca fiind anvelope cu profil scazut.
Citeste si despre: totul despre anvelopele masinii
Pneurile cu profil redus ofera un aspect sportiv sporit si sunt adesea insotite de jante mari si atragatoare. Exista beneficii dar si compromisuri in folosire anvelopelor cu profil redus mai ales daca masina dumneavoastra nu a fost echipata initial cu acestea. S-ar putea sa intalniti:
Jantele mai mari insotesc anvelopele cu profil redus. Jantele mai mari inseamna ca exista mai mult spatiu pentru frane mai mari, ceea ce inseamna ca distanta de oprire va fi mai scurta si siguranta masinii se va imbunatatii.
Anvelopele cu profil redus au un perete lateral mult mai ingust si exista o perna de aer mai mica pentru a absorbi impactul de la gropi sau borduri. Acest lucru poate duce la deteriorarea structurala a peretelui lateral al anvelopei dumneavoastra.
Poate aparea o umflatura in peretele lateral al anvelopei sau aceasta poate suferi si pierderi imediate sau totale de aer sau perforare in timpul mersului.
Pneurile cu profil redus nu sunt mai predispuse la perforari decat pneurile cu profil obisnuit. Probabilitatea de a face o pana este aceeasi in ambele cazuri de model al anvelopelor.
Citeste si despre: totul despre presiunea din roti
Sursa foto: openbay.com
Ce se intampla cand bateria sau alternatorul masinii nu mai functioneaza? Care sunt simptomele cand se defecteaza?
Vrei sa alegi anvelope mai late pentru masina ta? Citeste asta!
Multi considera ca o data ce masina e achizitionata s-a terminat partea de cheltuieli. Insa adevaratele cheltuieli incep abia dupa.
Cauti sa cumperi o masina la mana a doua dar nu stii ce trebuie sa faci si ce trebuie sa verifici la masina? Citeste articolul si afla de la noi.
Furtunurile se gasesc peste tot cand vine vorba de masina ta si sunt supuse presiunii lichidelor.
Jantele noi pot imbunatati performantele masinii dumneavoastra. Montarea corecta asigura compatibilitatea rotilor cu vehiculul.
In 2020 353 de modele auto au fost rechemate in service, lucru care a afectat 38 de producatori la nivel global.
In continuare va vom prezenta 10 sfaturi de care sa tineti cont inainte de a pleca cu masina la un drum lung.
Afla de la noi cum sa obtii cel mai bun pret pentru noile tale anvelope.
De multe ori spalarea masinii este o sarcina plictisitoare si care dureaza mult timp. Cu spalatoarele sub presiune timpul nu va mai fi o problema.
In cele mai multe cazuri, daca prezonul este de vina, pe langa volan, vei simti vibratie si in carosierie, o sa ai impresia ca toata masina vibreaza.
Ce sunt clapetele swirl si de ce este cea mai comuna problema la Alfa Romeo?
Care este cel mai fiabil motor din lume? Care motor este de ales, diesel sau benzina? Ce inseamna fiabilitatea motorului.
Cele mai frecvente 5 cauze care pot determina aparitia de vibratii la nivelul motorului si al caroseriei.
In articolul de astazi vom vorbi despre piesele care sunt cele mai predispuse sa se deterioreze in urma unui accident.
Ce se intampla atunci cand evacuarea masinii nu se mai aude ca inainte? Vezi ce probleme ascunse poate avea masina ta in acest caz.
Motorul de 2.0 litri FB20 a inlocuit motorul de 2.0 litri din seria EJ. Modelul FB20 este noul motor complet nou-generatia a treia.
EcoBoost 1.6L are un cap cilindric din aluminiu cu 16 valve. Intre capul cilindrului si blocul motor exista o garnitura din otel inoxidabil multistrat.
2.2 SkyActiv-D (SH-VPTR si SH-VPTS) este motorul turbo-diesel de 2,2 litri care se bazeaza pe predecesorul sau - MZR-CD.
FB25 de 2.5 litri este un motor cu patru cilindri fara turbocompresor care a inlocuit motorul EJ25 in modelele Legacy si Forester.
Motorul Ford 2.0 EcoBoost GTDI nu are probleme enorme, dar totusi, unii proprietari de masini s-au confruntat cu probleme pe parcursul anilor de productie.
Probleme ale motorului EJ20 si fiabilitate. Consumul de ulei. Motivul este segmentii blocati. Acest lucru este foarte comun pentru EJ20 cu turbocompresor.
Majoritatea producatorilor recomanda sa faceti rotatia anvelopelor la fiecare 6 luni sau la fiecare aproximativ 10 mii de kilometri.
SkyActiv-G 2.5T este un motor pe benzina cu turbocompresor de 2,5 litri cu injectie directa.
Renault il foloseste pentru a instala in modelele lor incepand cu anul 1999 (Renault Megane, Renault Clio II, Renault Laguna si altele).
Conducand masina zi de zi risti sa treci prin tot felul de fenomene pe care nu stii exact in ce categorie sa le incadrezi.
1KD-FTV nu este foarte durabil si fiabil comparativ cu vechile motoare diesel Toyota, dar putem sublinia ca motorul 1KD este mai puternic.
Este un motor pe benzina cu 4 cilindri in linie, de 2,3 litri, care a fost produs intre 2001 si 2010.
A fost introdus in 2015 si a devenit cea mai buna oferta pentru Toyota Auris si mai tarziu o optiune pentru Toyota C-HR.
Amestecul de aer si combustibil ramas este fortat sa iasa din cilindru prin supapele de evacuare, in galeria de evacuare si sa iasa prin sistemul de evacuare.
Pentru a adauga un comentariu trebuie sa te autentifici.
Login