Sunt cauciucurile cu profil redus mai predispuse la explozie sau la a fi gaurite?

Sunt cauciucurile cu profil redus mai predispuse la explozie sau la a fi gaurite?

Anvelopele cu profil redus devin din ce in ce mai obisnuite, deoarece producatorii construiesc vehicule sau ofera optiuni potrivite clientilor orientati spre performanta. Acestea sunt anvelope care au peretii laterali ingusti.

De exemplu, in dimensiunea anvelopei P225/55R18, 55 este profilul. Este un procentaj sau un raport de aspect al latimii anvelopei. Cu cat este mai mic numarul de mijloc cu atat este mai mic si profilul anvelopei. Anvelopele cu un profil 50 sau mai mic sunt considerate ca fiind anvelope cu profil scazut.

Citeste si despre: totul despre anvelopele masinii

Pneurile cu profil redus ofera un aspect sportiv sporit si sunt adesea insotite de jante mari si atragatoare. Exista beneficii dar si compromisuri in folosire anvelopelor cu profil redus mai ales daca masina dumneavoastra nu a fost echipata initial cu acestea. S-ar putea sa intalniti:

  • control mai bun al masinii;
  • un aspect atragator;
  • sau/si
  • o tinuta de drum mai rigida;
  • mai mult zgomot care vine de la anvelope.

Jantele mai mari insotesc anvelopele cu profil redus. Jantele mai mari inseamna ca exista mai mult spatiu pentru frane mai mari, ceea ce inseamna ca distanta de oprire va fi mai scurta si siguranta masinii se va imbunatatii.

Sunt anvelopele cu profil redus mai predisupuse la explozii si perforari?

Anvelopele cu profil redus au un perete lateral mult mai ingust si exista o perna de aer mai mica pentru a absorbi impactul de la gropi sau borduri. Acest lucru poate duce la deteriorarea structurala a peretelui lateral al anvelopei dumneavoastra.

Poate aparea o umflatura in peretele lateral al anvelopei sau aceasta poate suferi si pierderi imediate sau totale de aer sau perforare in timpul mersului.

Pneurile cu profil redus nu sunt mai predispuse la perforari decat pneurile cu profil obisnuit. Probabilitatea de a face o pana este aceeasi in ambele cazuri de model al anvelopelor.

Citeste si despre: totul despre presiunea din roti

Sursa foto: openbay.com

Articole similare
Probleme la cutie automata cu comutatorul N sau Neutru

Probleme la cutie automata cu comutatorul N sau Neutru

Probleme sau oscilatii pot aparea in momentul in care stationezi si pui masina in ralanti, pozitia neutru a schimbatorului de viteze.

Avantaje vs dezavantaje la cauciucuri de mana a doua

Avantaje vs dezavantaje la cauciucuri de mana a doua

Cand vine vorba de alegerea elementelor componente pentru masina ta, este o adevarata provocare intreg procesul.

Care sunt cele mai comune defectiuni ce apar la motor?

Care sunt cele mai comune defectiuni ce apar la motor?

Orice apare sau pare in neregula la masina, apeleaza cat de curand la ajutor specializat, inainte sa devina mai grave lucrurile.

Cele mai des intalnite probleme la motor

Cele mai des intalnite probleme la motor

O masina pe motorina sau una pe benzina? Astfel am facut o lista care sa cuprinda cele mai des intalnite probleme la ambele categorii.

Anvelopele All-Season: sunt bune pentru masina ta?

Anvelopele All-Season: sunt bune pentru masina ta?

Aceste anvelope isi pierd din eficienta daca ruleaza pe temperaturi mai mici de 6 grade Celsius.

Adevarata conexiune intre presiunea la roti si temperatura

Adevarata conexiune intre presiunea la roti si temperatura

Cand vine vorba de rotile si cauciucurile de pe masina pe care o conducem, cat stim cu adevarat secretele acestora si intelegem procesele care se intampla?

Masina nu mai porneste. Ai probleme cu bateria sau cu alternatorul?

Masina nu mai porneste. Ai probleme cu bateria sau cu alternatorul?

Ce se intampla cand bateria sau alternatorul masinii nu mai functioneaza? Care sunt simptomele cand se defecteaza?

5 reparatii la masina pentru prevenirea accidentelor

5 reparatii la masina pentru prevenirea accidentelor

In Romania au loc anual 30.000 de accidente insa nu stim cate din ele au loc din cauza starii vehiculelor.

Sfaturi achizitie masina la mana a doua

Sfaturi achizitie masina la mana a doua

Cauti sa cumperi o masina la mana a doua dar nu stii ce trebuie sa faci si ce trebuie sa verifici la masina? Citeste articolul si afla de la noi.

S-a rupt furtunul de la radiator la masina?

S-a rupt furtunul de la radiator la masina?

Furtunurile se gasesc peste tot cand vine vorba de masina ta si sunt supuse presiunii lichidelor.

Tot ce trebuie sa stii despre cauciucurile uzate

Tot ce trebuie sa stii despre cauciucurile uzate

Multi considera ca o data ce masina e achizitionata s-a terminat partea de cheltuieli. Insa adevaratele cheltuieli incep abia dupa.

Sunt anvelopele late mai bune?

Sunt anvelopele late mai bune?

Vrei sa alegi anvelope mai late pentru masina ta? Citeste asta!

Sfaturi de urmat inainte de a pleca la un drum lung

Sfaturi de urmat inainte de a pleca la un drum lung

In continuare va vom prezenta 10 sfaturi de care sa tineti cont inainte de a pleca cu masina la un drum lung.

Tehnici de negociere pentru cumpararea celor mai bune anvelope

Tehnici de negociere pentru cumpararea celor mai bune anvelope

Afla de la noi cum sa obtii cel mai bun pret pentru noile tale anvelope.

Probleme cu clapetele swirl la Alfa Romeo?

Probleme cu clapetele swirl la Alfa Romeo?

Ce sunt clapetele swirl si de ce este cea mai comuna problema la Alfa Romeo?

Care sunt masinile cu cele mai multe rechemari in service din 2020?

Care sunt masinile cu cele mai multe rechemari in service din 2020?

In 2020 353 de modele auto au fost rechemate in service, lucru care a afectat 38 de producatori la nivel global.

Discuri de frana la mana a doua

Discuri de frana la mana a doua

Exista foarte multe aspecte de care trebuie sa tii cont atunci cand te gandesti sa achizitionezi discuri de frana second hand.

Care sunt pericolele cand duci masina la spalatorie auto?

Care sunt pericolele cand duci masina la spalatorie auto?

Este important sa mentii aspectul estetic al masinii tale pentru o perioada cat mai lunga de timp.

Frana cu disc vs frana cu tambur

Frana cu disc vs frana cu tambur

Franele sunt fara indoiala cel mai important sistem de siguranta a unei masini.

Despre motorul 1.6 Ecoboost de la Ford

Despre motorul 1.6 Ecoboost de la Ford

EcoBoost 1.6L are un cap cilindric din aluminiu cu 16 valve. Intre capul cilindrului si blocul motor exista o garnitura din otel inoxidabil multistrat.

Despre motorul FB20 de la Subaru

Despre motorul FB20 de la Subaru

Motorul de 2.0 litri FB20 a inlocuit motorul de 2.0 litri din seria EJ. Modelul FB20 este noul motor complet nou-generatia a treia.

Despre motorul FB25 de la Subaru

Despre motorul FB25 de la Subaru

FB25 de 2.5 litri este un motor cu patru cilindri fara turbocompresor care a inlocuit motorul EJ25 in modelele Legacy si Forester.

5 moduri de a economisi bani cu intretinerea masinii

5 moduri de a economisi bani cu intretinerea masinii

Cu totii stim ca daca detinem un autoturism, automat vom avea si cheltuieli. O masina trebuie intretinuta si de multe ori, nu este deloc ieftin sa facem asta.

Despre motorul EJ20 de la Subaru

Despre motorul EJ20 de la Subaru

Probleme ale motorului EJ20 si fiabilitate. Consumul de ulei. Motivul este segmentii blocati. Acest lucru este foarte comun pentru EJ20 cu turbocompresor.

Despre motorul 2.0 Ecoboost de la Ford

Despre motorul 2.0 Ecoboost de la Ford

Motorul Ford 2.0 EcoBoost GTDI nu are probleme enorme, dar totusi, unii proprietari de masini s-au confruntat cu probleme pe parcursul anilor de productie.

Despre motorul SkyActiv-G 2.5T de la Mazda

Despre motorul SkyActiv-G 2.5T de la Mazda

SkyActiv-G 2.5T este un motor pe benzina cu turbocompresor de 2,5 litri cu injectie directa.

De ce crapa in bucatele geamurile de la masina cand se sparg?

De ce crapa in bucatele geamurile de la masina cand se sparg?

Crapaturile si alte tipuri de daune includ: pietre aruncate de pe asfalt de celelalte masini; alinierea nepotrivita; obiecte blocate; accidente; vandalism.

Despre motorul K4M 1.6 de la Renault

Despre motorul K4M 1.6 de la Renault

Renault il foloseste pentru a instala in modelele lor incepand cu anul 1999 (Renault Megane, Renault Clio II, Renault Laguna si altele).

Vibratii la motor?

Vibratii la motor?

Conducand masina zi de zi risti sa treci prin tot felul de fenomene pe care nu stii exact in ce categorie sa le incadrezi.

Ce trebuie sa stii inainte de a cumpara cauciucuri uzate?

Ce trebuie sa stii inainte de a cumpara cauciucuri uzate?

A fi sofer e o responsabilitate mult mai mare decat a achizitiona o masina si a o conduce uneori.