Franezi brusc in mers? NU mai face asta

Franezi brusc in mers? NU mai face asta

Brake checking este un termen foarte cunoscut in engleza si inseamna asta:

Verificarea frânelor este actul de a apăsa brusc frânele în timp ce conduci cu un vehicul în spatele tău, cu intenția de a face ca vehiculul neștiutor să apese brusc propriile frâne sau să se deplaseze în afara traseului pentru a evita provocarea unui accident. Acesta derivă din gândirea comună conform căreia companiile de asigurări ar găsi victima vinovată pentru neacordarea suficientă a spațiului de reacție sau de frânare în caz de urgență.

De ce oamenii fac “brake checking”?

“Brake checking” este o practică extrem de periculoasă, care poate duce la răniri sau chiar deces, precum și la costuri financiare majore dacă ești nevoit să plătești reparațiile sau pierzi bonusul de nereclamare. Cu toate acestea, oamenii își asumă riscul din cauza furiei, de cele mai multe ori din cauza unei erori simple făcute de un alt conducător auto.

Există două motive principale pentru care se procedeaza astfel.

Nervi in trafic.

Veți vedea aceasta în multe compilații cu camere de bord, conducătorii auto vor depăși periculos mașina de care sunt nemulțumiți și apoi vor frâna brusc înainte de a accelera din nou. De asemenea, este o reacție foarte comună la faptul că sunt urmăriți prea aproape.

“Crash For Cash” este o practică mai sinistră, dar există rapoarte conform cărora unii șoferi frânează brusc în mod intenționat pentru a provoca o coliziune în scopul de a obține o despăgubire de asigurare, bani în mână pentru daune sau ambele. Această practică este un coșmar în special pentru clienții care închiriază mașini personale sau de afaceri, deoarece reparațiile trebuie efectuate înainte de restituirea mașinii.

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?

Cand roata se strica, este inlocuita cu o roata de rezerva slim (numita si roata de rezerva, dar o roata de rezerva este dimensiun...

Este posibil sa repari o pana de cauciuc?
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?

Beculetul care monitorizeaza presiunea din anvelope s-a aprins in bord. Inainte de a realiza ceea ce se intampla, auziti sunetul f...

Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?
Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?

Astazi o sa scriem despre un motor sau mai exact un cilindru care da rateuri. Acest fenomen apare atunci cand ai un amestec de aer...

Este sigur sa conduci cu un motor gripat?
Este sigur sa conduci cu un motor gripat?

Exista numeroase motive care pot duce la functionarea incorecta a motorului: injector infundat sau care nu functioneaza in parame...