Despre antifurtul folosit la rotile masinii

Despre antifurtul folosit la rotile masinii

In articolul de astazi vom vorbi despre o piesa mica dar care uneori va poate scapa de costuri foarte mari. Aceasta piesa nu prea este bagata in seama fiind considerata neimportanta.

In articolul de astazi vom vorbi despre antifurtul folosit la rotile masinilor. Multa lume nu acorda atentie asa de mare acestei piese mici care are un rol foarte important. In zilele noastre sunt din ce in ce mai multi hoti pe strazi si masinile vin dotate cu jante din ce in ce mai frumoase si mai scumpe.

Drumurile din Romania nu sunt de cea mai buna calitate iar daca nu esti atent iti poate ceda foarte usor vreo janta, iar ca sa cumperi una noua trebuie sa scoti bani seriosi din buzunar. Asa ca orice roman merge sa cumpere jante din dezmembrari sau de pe internet unde preturile sunt semnificativ mai mici.

Citeste si despre: cum sa alegeti un dispozitiv antifurt pentru masina dumneavoastra

Au fost cazuri, foarte multe cazuri in care propietarii si-au gasit masina lasata pe butuci in cel mai bun caz, daca nu pe jos, fara jante. Din ce in ce mai multi hoti fura jantele masinilor, fiindca se demonteaza usor fara zgomot si au un pret degent chair si sh la revanzare.

Din acest motiv producatorii auto au cautat o solutie pentru a stopa furtul de roti ale masinilor. Antifurtul este tot un prezon care in loc de cap hexagonal, are un model special in capat, astfel in loc de o cheie de 19 sau 20, vei avea nevoie de o cheie speciala care vine impreuna cu aceste prezoane antifurt.

Fiecare roata are cate un prezon de acest fel. Deci cel mai important lucru este sa nu pierdeti cheia de la prezoanele antifurt. Sunt pasionati auto care au pe masina jante care costa si peste 1000 euro bucata, deci va dati seama ca trebuiesc protejate cumva impotriva hotilor. 

Dar ce puteti face daca din greseala pierdeti acest antifurt? Pai, ca de obicei, exista o solutie si pentru aceasta problema.

De obicei cei de la vulcanizare forteaza aceste antifurturi, le distrug dar pot scoate roata. Prezoanele antifurt se pot achizitiona si din magazinele de piese auto, se vand la set de 4/5 bucati + cheia cu care sa se desfaca. 

Daca aveti niste jante mai speciale pe masina, ati pierdut antifurtul si nu vreti sa apelati la o vulcanizare sa distruga acel prezon, deoarece exista riscul sa zgarie janta, atunci puteti apela la o firma specializata in desfacerea acestor antifurturi.

Ei creeaza o alta cheie identica care sa se potriveasca si sa poti scoate roata, insa aceasta opreatiune costa si costa destul de mult, dar merita daca ai niste jante mai scumpe. Daca nu aveti antifurt la roti, atunci ar fi bine sa mergeti la un magazin de piese auto si sa va cumparati un set, nu de alta dar hotii sunt foarte tentati, nu neaparat de jante cat si de cauciucuri. Daca abia v-ati echipat masina cu cauciucuri noi, ar fi bine sa va montati si prezoane antifurt pentru a nu mai sta cu grija ca a 2 a zi va puteti gasi masina pe butuci, fara roti.

Citeste si despre: metode eficiente pentru a va proteja impotriva furtului auto

Sursa foto: lxforums.com, carpassionate.com

Articole similare
Totul despre spalarea exterioara a masinii

Totul despre spalarea exterioara a masinii

Exteriorul autoturismului este de asemenea important deoarece componentele de caroserie se pot degrada in timp sub actiunea prafului.

Despre motorul VQ37VHR de la Nissan

Despre motorul VQ37VHR de la Nissan

Acest motor este utilizat de majoritatea modelelor moderne Infiniti si vehiculelor sport Nissan. Motorul de 3.7 litri este cel mai performant din seria VQ.

Totul despre anvelopele masinii tale

Totul despre anvelopele masinii tale

Cauciucuri, anvelope sau pneuri inseamna acelasi lucru. Afla ce inseamna marcajele de pe lateral, ce tip sa cumperi si cand trebuie schimbate.

Totul despre distributia masinii

Totul despre distributia masinii

Distributia este una dintre cele mai importante componente (sau grup de componente) din motor, fara ea nimic nu poate functiona.

Tot ce trebuie sa stii despre imobilizatorul masinii

Tot ce trebuie sa stii despre imobilizatorul masinii

Ca siguranta vehiculului dumneavoasta sa fie sustinuta, sistemul de imobilizare auto si cipul transponderului din cheie trebuie sa functioneze corect.

Despre motorul EJ20 de la Subaru

Despre motorul EJ20 de la Subaru

Probleme ale motorului EJ20 si fiabilitate. Consumul de ulei. Motivul este segmentii blocati. Acest lucru este foarte comun pentru EJ20 cu turbocompresor.

Totul despre chiulasa masinii

Totul despre chiulasa masinii

Pentru a clarifica, corect se spune chiulasa, la plural se spune chiulase. Cea mai intalnita varianta este de chiuloasa care este total gresita.

Despre motorul DLD-416 de la Ford

Despre motorul DLD-416 de la Ford

Motorul de 1,6 litri face parte dintr-o familie de motoare diesel cu patru cilindri numita DLD, care include si DLD-414 de 1,4 litri, DLD-418 de 1,8 litri.

Despre 5VZ-FE de la Toyota

Despre 5VZ-FE de la Toyota

Motorul V6 de 3,4 litri denumit 5VZ-FE a fost lansat in 1995. Acest motor a fost dezvoltat special pentru SUV-urile Toyota si vehiculele off-road.

Trucuri care vor prelungi viata cauciucurilor masinii tale

Trucuri care vor prelungi viata cauciucurilor masinii tale

A avea o masina in zilele noastre poate ca nu mai reprezinta luxul care era odata. Rotile si cauciucurile sunt un punct esential pentru aceasta.

Despre motorul 2TR-FE de la Toyota

Despre motorul 2TR-FE de la Toyota

Motorul de 2.7 litri Toyota, numit 2TR-FE, a aparut in 2003. Acesta este un motor pe benzina cu patru cilindri, folosit mai ales in SUV-urile Toyota si RWD.

Simptome probleme la evacuarea masinii

Simptome probleme la evacuarea masinii

Ce se intampla atunci cand evacuarea masinii nu se mai aude ca inainte? Vezi ce probleme ascunse poate avea masina ta in acest caz.

Tot ce trebuie sa stii despre franarea regenerativa

Tot ce trebuie sa stii despre franarea regenerativa

Poate ai auzit si pana acum de acest concept de franare regenerativa. Mai ales daca esti pasionat de motoare si curse cu masini.

Despre motorul 1GR-FE de la Toyota

Despre motorul 1GR-FE de la Toyota

1GR-FE este un motor pe benzina de 4 litri V6 proiectat de Toyota pentru SUV-uri si pick-up-uri RWD / 4WD.

Pregatirea masinii pentru drum in fiecare anotimp

Pregatirea masinii pentru drum in fiecare anotimp

Indiferent de anotimp, automobilul tau are nevoie de atentie in permanenta, fie ca este vorba de o verificare sau schimbarea unor componente.

La ce temperatura ingheata combustibilul masinii?

La ce temperatura ingheata combustibilul masinii?

De acum vine iarna si temperaturile vor scadea destul de mult sub pragul inghetului, asa ca ar fi bine sa stim cateva chestii destul de importante.

Despre motorul 2.3 Ecoboost de la Ford

Despre motorul 2.3 Ecoboost de la Ford

Impreuna cu a doua generatie de 2.0L EcoBoost, in 2015, Ford a introdus versiunea 2.3L EcoBoost - cel mai puternic motor din familia EcoBoost.

Ce se poate defecta la radiatorul masinii

Ce se poate defecta la radiatorul masinii

Daca radiatorul de racire nu ar exista atunci motorul nu si-ar putea face racirea, deci s-ar supraincalzi, lucru care ar duce la distrugerea lui.

5 sfaturi pentru ingrijirea geamurilor masinii

5 sfaturi pentru ingrijirea geamurilor masinii

Geamurile masinii tale trebuie sa fie la fel de bine ingrijite ca orice alta parte a masinii tale. Curatatul lor este important, dar nu este indeajuns.

Totul despre motoarele diesel

Totul despre motoarele diesel

Motorul diesel este un motor cu ardere interna in care combustibilul se aprinde datorita temperaturii inalte create de comprimarea aerului necesar arderii.

Despre martorul "cheie" la Ford

Despre martorul "cheie" la Ford

Modelele mai noi de la Ford, mai ales cele cu tractiune AWD sau 4WD au un martor de avertizare care are forma unei chei (wrench light).

Totul despre controlul dinamic al stabilitatii (DSC)

Totul despre controlul dinamic al stabilitatii (DSC)

Dar odata cu avansarea tehnologiei masinile sunt tot mai echipate cu diverse sisteme de protectie care te vor ajuta sa mentii masina pe traiectorie.

Totul despre consumul de ulei al masinii

Totul despre consumul de ulei al masinii

Unii soferi sustin faptul ca motoarele pe benzina consuma mult mai mult ulei ca cele diesel, iar alti soferi sustin exact contrariul.

Cand trebuie sa-mi schimb uleiul masinii?

Cand trebuie sa-mi schimb uleiul masinii?

Uleiul de motor este sangele motorului masinii tale. Este folosit pentru a lubrifia toate piesele mobile si pentru a evita supraincalzirea componentelor.

Radiatorul masinii este defect?

Radiatorul masinii este defect?

Cum sa recunosti un radiator defect? Ce se poate intampla daca merg cu un radiator care nu mai raceste motorul si ce se intampla daca am termostatul defect?

Totul despre anvelopele la mana a doua

Totul despre anvelopele la mana a doua

Ghid complet despre ce trebuie sa stii cand vrei sa cumperi anvelope la mana a doua.

Despre F14D3 de la Opel

Despre F14D3 de la Opel

Motorul de 1.4 litri F14D3 este o versiune imbunatatita a motorului Opel X14XE. Multe detalii despre aceste motoare sunt interschimbabile.

Obiceiuri proaste la volan care iti afecteaza masina

Obiceiuri proaste la volan care iti afecteaza masina

Ce nu trebuie sa faci la volan. Evita aceste obiceiuri si prelungeste viata masinii.

Totul despre suspensiile pe aer

Totul despre suspensiile pe aer

Suspensiile pe aer au fost folosite timp de multi ani la camioane, autobuze si alte vehicule de mare tonaj, dar in ultimii ani au devenit extrem de populare

Despre motorul F18D3 de la Chevrolet

Despre motorul F18D3 de la Chevrolet

Motorul Chevrolet de 1.8 litri, cunoscut sub numele de F18D3, este un motor usor modificat T18SED.