Foto: Renault deja pregateste inlocuitor pentru Duster

Foto: Renault deja pregateste inlocuitor pentru Duster

Compania Renault a anunțat o investiție semnificativă de 350 milioane de euro în Brazilia pentru producția unui nou SUV compact, prevăzut să înceapă în 2024. Acest model va substitui Duster pe piețele din America de Sud, conform unor surse neoficiale.

În cadrul strategiei sale globale, denumită „International Game Plan 2027“, Renault își propune lansarea de modele noi pentru piețele din afara Europei. Aceste modele vor marca o schimbare față de dependența de modelele Dacia pe aceste piețe. După lansarea modelului Renault Kardian, urmează introducerea unui nou SUV de clasă C, bazat pe platforma modulară CMF-B, folosită și pentru Kardian.

Investiția de 350 milioane de euro va fi direcționată către complexul Ayrton Sena din Parana, Brazilia. De asemenea, este planificată lansarea unui al doilea SUV, posibil derivat din modelul Bigster. “După Renault Kardian, ne bucurăm să anunțăm un nou produs de top fabricat în Brazilia, destinat exportului în întreaga Americă Latină”, a declarat Luiz Fernando Pedrucci, CEO al Renault în America Latină.

Ricardo Gondo, președintele Renault do Brasil, a menționat că investițiile totale ale Renault în Brazilia în ultimii trei ani se ridică la 850 milioane de euro. Se zvonește că noul model va fi o variantă proprie a Duster 3, cu un posibil nume nou, similar schimbării de la Sandero la Kardian.

Renault a dezvăluit că noul SUV va folosi un motor dezvoltat de noua companie Horse, care a preluat și fabrica de motoare din complexul Ayrton Senna. Aici, Renault a investit recent 20 milioane de dolari pentru modernizarea producției de motoare hibride.

În strategia sa, Renault vizează să renunțe la vânzarea de modele Dacia rebranduite pe piețele non-europene, o practică uzuală în ultimele două decenii. De asemenea, pickup-ul Oroch va fi înlocuit cu un model nou, prefigurat de conceptul Niagara, prezentat odată cu debutul Kardian și care prezintă trăsături comune cu noul Duster 3, prezentat recent la nivel global.

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Renault Laguna II (2001-2007) pareri si probleme comune
Renault Laguna II (2001-2007) pareri si probleme comune

Renault Laguna este o masina mare de familie conform standardelor europene si a fost comercializata de producatorul francez Renaul...

Renault este de parere ca, in anii ce vor veni, motoarele cu ardere interna vor avea in continuare un cuvant de spus in piata auto
Renault este de parere ca, in anii ce vor veni, motoarele cu ardere interna vor avea in continuare un cuvant de spus in piata auto

Potrivit capital.ro, indiferent de cresterea interesului pentru achizitia de autovehicule electrice, cei de la Renault subliniaza...

Ce salariu au angajatii Renault Group din Romania?
Ce salariu au angajatii Renault Group din Romania?

Care este salarizarea personalului Renault Group Romania si ce s-a intamplat cu Renault Rusia, in contextul international marcat d...

Despre motorul D4F de la Renault
Despre motorul D4F de la Renault

Motorul D4F a inlocuit vechiul D7F la sfarsitul anului 2000. Acest motor a fost proiectat, la fel ca toate seriile D, pentru masin...