Ce salariu au angajatii Renault Group din Romania?

Ce salariu au angajatii Renault Group din Romania?

Care este salarizarea personalului Renault Group Romania si ce s-a intamplat cu Renault Rusia, in contextul international marcat de conflictul armat din Ucraina?

Automobile Dacia este recunoscut ca fiind cel mai mare producator de autovehicule din Romania, concern care, din anul 1999, face parte din grupul francez Renault. Automobile Dacia se ocupa cu fabricarea si comercializarea de autovehicule, piese de schimb, unelte, masini si instalatii dedicate industriei producatoare de masini.

Ulterior, in anul 2009, grupul Dacia a cumparat compania Auto Chassis International Romania, in schimbul a 50.8 milioane de euro.

Renault Group este recunoscuta drept una dintre societatile care ofera cele mai multe locuri de munca romanilor, aici fiind angajati mai mult de 17000 lucratori, in cadrul mai multor divizii de specialitate.

Renault Group in afara granitelor

Renault Group construieste masini inca din anul 1898, acesta avand sedii in mai mult de 130 de tari din intreaga lume. Renault Group este parte a aliantei Nissan si Mitsubishi Motors, avand in productie urmatoarele branduri auto: Renault, Dacia, Lada, Alpine si Mobilize.

In tara noastra, grupul este lider de piata cu brandurile Dacia si Renault, inregistrand o performanta economica ridicata si o mare oferta pe piata locurilor de munca, pe specializari si sectoare diferite de activitate.

Salariile angajatilor Renault Group pornesc de la 3000 ron si ajung pana la 9100 ron pe luna

Potrivit promotor.ro, care citeaza informatii publice disponibile in platforma undelucram.ro, veniturile celor de la Renault Romania sunt clare, acestea incepand de la 3000 ron / luna si ajungand pana la 9100 ron / luna, fara a lua in calcul alte bonusuri lunare sau anuale.

Astfel, potrivit informatiilor sursei citate, salariile se prezinta, dupa cum urmeaza:

„(…) cel mai mic salariu il primeste un Asistent Manager: 3.000 lei pe luna;

Un angajat care ocupa functia de Data Analyst, cu un 3 ani experienta, primeste la sfarsit de luna suma de 4.800 lei + un bonus de 5.000 de lei / an + tichete de masa in valoare de 440 lei/pe luna;

Persoana care ocupa rolul de Conceptor (cinci ani experienta in domeniu) primeste, lunar, 4.200 de lei. La asta se mai adauga un bonus anual de 2.000 de lei, si tichete de masa in valoare de 350 de le/luna;

Un Inginer cu 5 ani experienta pleaca acasa, la sfarsit de luna, cu 4.600 lei. Un Team Manager, angajat cu contract permanent, cu o experienta in domeniu de cinci ani, castiga 5.500 de lei;

Un Technical Consultand cu 6 ani experienta, cu un contract full time, are un salariu de 4.600 de lei;

O persoana care ocupa functia de Lider Tehnic Local (angajat full-time), cu o experienta in domeniu de patru ani, primeste o suma de 6.000 lei/luna.

Un Project Manager cu doi ani experienta castiga lunar tot aceeasi suma: 6.000 de lei (…)“.

In conditiile in care anii de experienta ai angajatilor cresc, salariile devin din ce in ce mai mari. Astfel, „un Project Manager, cu zece ani experienta, primeste un salariu lunar (net) de 5.600 lei + Bonus/an de 4.000 lei + Tichete de masa/luna in valoare de 400 lei.

De asemenea, „rolul de Manager Proiect Informatic (5 ani experienta) este cel mai bine rasplatit in cadrul companiei. Persoana care este angajata pe acest post primeste, lunar, 9.100 de lei“.

Renault s-a retras, in acest an, din Rusia

Amintim cititorilor nostri faptul ca, inca din primul trimestru al anului 2022, s-a dat publicitatii informatia privind retragerea Renault din Rusia. Astfel, in ceea ce priveste contextul international deloc favorabil pe timp de razboi pe care il traverseaza societatea la ora actuala, Renault Rusia a facut o miscare deosebit de importanta.

Consiliul de Administratie al grupului Renault a acceptat, cu unanimitate de voturi, semnarea acordurilor privind cedarea tuturor actiunilor detinute de Renault Rusia catre primaria Moscovei, respectiv cedarea unui procent de 67,69% din capitalul AVTOVAZ catre N.A.M.I. (Central Scientific Research Automobile and Automotive Engines Institute - Institutul Central Rus de Cercetare si Dezvoltare a Automobilelor si Motoarelor).

In vederea finalizarii acestor tranzactii nu au fost impuse niciun fel de conditii, absolut toate autorizatiile fiind scoase deja. Acest acord implica posibilitatea cumpararii de catre grupul Renault a participatiei sale in AVTOVAZ, cu posibilitate de executare de acum pe perioada urmatorilor sase ani.

Conform declaratiilor lui Luca de Meo, Ceo-ul grupului Renault s-a luat „aceasta decizie dificila dar necesara, in deplina responsabilitate fata de cei 45.000 de salariati pe care ii avem in Rusia, in dorinta de a mentine performanta grupului si a posibilitatii de a reveni in viitor in aceasta tara, intr-un context diferit. Am incredere in capacitatea Renault Group de a accelera transformarea sa si de a-si depasi obiectivele pe termen mediu“.

sursa foto: profit.ro

Citeste si...
Renault Laguna II (2001-2007) pareri si probleme comune
Renault Laguna II (2001-2007) pareri si probleme comune

Renault Laguna este o masina mare de familie conform standardelor europene si a fost comercializata de producatorul francez Renaul...

Renault este de parere ca, in anii ce vor veni, motoarele cu ardere interna vor avea in continuare un cuvant de spus in piata auto
Renault este de parere ca, in anii ce vor veni, motoarele cu ardere interna vor avea in continuare un cuvant de spus in piata auto

Potrivit capital.ro, indiferent de cresterea interesului pentru achizitia de autovehicule electrice, cei de la Renault subliniaza...

Foto: Renault deja pregateste inlocuitor pentru Duster
Foto: Renault deja pregateste inlocuitor pentru Duster

Compania Renault a anunțat o investiție semnificativă de 350 milioane de euro în Brazilia pentru producția unui nou SUV compact, p...

Despre motorul D4F de la Renault
Despre motorul D4F de la Renault

Motorul D4F a inlocuit vechiul D7F la sfarsitul anului 2000. Acest motor a fost proiectat, la fel ca toate seriile D, pentru masin...