Renault este de parere ca, in anii ce vor veni, motoarele cu ardere interna vor avea in continuare un cuvant de spus in piata auto

Renault este de parere ca, in anii ce vor veni, motoarele cu ardere interna vor avea in continuare un cuvant de spus in piata auto

Potrivit capital.ro, indiferent de cresterea interesului pentru achizitia de autovehicule electrice, cei de la Renault subliniaza faptul ca motoarele cu ardere interna vor continua sa joace un rol esential in piata auto.

Astfel, Directorul financiar Renault, Thierry Pieton, citat de CNBC, este de parere ca soferii nu vor renunta curand la autovehiculele care functioneaza pe baza de benzina, viitorul nefiind intocmai cu prospectiunile in domeniu.

Renault Group in afara granitelor

Renault Group construieste masini inca din anul 1898, acesta avand sedii in mai mult de 130 de tari din intreaga lume. Renault Group este parte a aliantei Nissan si Mitsubishi Motors, avand in productie urmatoarele branduri auto: Renault, Dacia, Lada, Alpine si Mobilize.

In tara noastra, grupul este lider de piata cu brandurile Dacia si Renault, inregistrand o performanta economica ridicata si o mare oferta pe piata locurilor de munca, pe specializari si sectoare diferite de activitate.

Opinia Renault cu privire la motoarele cu combustie interna

Potrivit capital.ro, „Grupul Renault si firma chineza Geely au semnat de curand un acord-cadru pentru a infiinta o companie axata pe dezvoltarea, productia si furnizarea de „grupuri motopropulsoare hibride si sisteme de propulsie ICE ( motoare cu combustie interna) foarte eficiente“.

In baza declaratiilor francezilor, atat Renault cat si Geely vor beneficia de jumatate din intreaga afacere – ne referim la un numar de 17 instalatii de propulsie si 5 centre de cercetare si dezvoltare.

Potrivit lui Thierry Pieton, cu privire la parteneriatul cu Geely, „In opinia noastra, si pe baza tuturor studiilor pe care le avem, nu exista niciun scenariu in care motoarele ICE si hibride sa reprezinte mai putin de 40% din piata, de-acum pana in 2040 (…) Deci se poate spune este o piata care va continua sa creasca“.

Intentia Uniunii Europene in ceea ce priveste motoarele cu combustie interna

Renault alege sa vorbeasca despre viata prelungita a motoarelor cu ardere interna in momentul in care marile puteri ale lumii se indeparteaza de combustibilii fosili.

Astfel, Anglia este ineteresata de interzicerea comercializarii de autoturisme si camionete noi diesel, care functioneaza pe baza de benzina, pana in anul 2030, urmand ca, din anul 2035, sa impuna emisii zero masinilor si furgonetelor noi.

De asemenea, Uniunea Europeana are acelasi scop, inclusiv Statele Unite ale Americii tragand un semnal de alarma prin intermediul Californiei, care a hotarat interzicerea comercializarii de masini noi pe benzina, din anul 2035.

Potrivit sursei citate, „Intr-un interviu pentru CNBC, CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, a fost intrebat despre planurile UE de a elimina treptat vanzarea de masini si camionete noi ICE pana in 2035.

Tavares a afirmat ca este „clar ca decizia de a interzice ICE este o decizie pur dogmatica“. Seful Stellantis a spus ca va recomanda liderilor politici din Europa „sa fie mai pragmatici si mai putin dogmatici“.“

Noul plan verde al celor de la Renault

Cei de la Renault au lansat o noua strategie verde, aceasta avand operatiunile structurate distinct: o noua unitate pentru vehiculele electrice si o filiala pentru masinile pe benzina, diesel si hibride care se va asocia cu Geely din China.

Astfel, „Divizia emblematica a producatorului auto, in urma reorganizarii, se va numi Ampère si isi propune sa produca un milion de vehicule electrice pana in 2031.

Renault a anuntat ca va lista Ampère la bursa de valori Euronext Paris in a doua jumatate a anului urmator si ca este deschisa investitorilor, dar va pastra „o majoritate puternica“ din companie“.

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Renault Laguna II (2001-2007) pareri si probleme comune
Renault Laguna II (2001-2007) pareri si probleme comune

Renault Laguna este o masina mare de familie conform standardelor europene si a fost comercializata de producatorul francez Renaul...

Foto: Renault deja pregateste inlocuitor pentru Duster
Foto: Renault deja pregateste inlocuitor pentru Duster

Compania Renault a anunțat o investiție semnificativă de 350 milioane de euro în Brazilia pentru producția unui nou SUV compact, p...

Ce salariu au angajatii Renault Group din Romania?
Ce salariu au angajatii Renault Group din Romania?

Care este salarizarea personalului Renault Group Romania si ce s-a intamplat cu Renault Rusia, in contextul international marcat d...

Despre motorul D4F de la Renault
Despre motorul D4F de la Renault

Motorul D4F a inlocuit vechiul D7F la sfarsitul anului 2000. Acest motor a fost proiectat, la fel ca toate seriile D, pentru masin...