Parere posesori Audi A4 B5 1.6i 102 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.6i (102 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.6i (102 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Aici este o mica mare problema, as putea spune, din pacate este o masina destul de costisitoare, unele piese/accesorii sunt destul de scumpe. Un mic exemplu ar fi stergatoarele care costa peste 100 de lei :).
Mult, foarte multi bani.
Ce sa zic, cu toate schimburile la timp, taxe si carburant cam 8000 de lei pe an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Da! Categoric, cred ca raspunsul l-am oferit prin intrebarea anterioara si prin exemplificarea facuta.
Da, este o masina foarte scumpa la reparatii si la piese.
Depinde ce piese vrei. Daca vrei ceva mai calitativ normal ca platesti ceva in plus.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Voi puncta doar problemele majore: 1. Au cedat ceasurile de bord, aveau o problema foarte ciudata, atunci cand era cald afara masina nu pornea, dar in rest mergea perfect :)). A fost o reparatie foarte costisitoare si destul de rar intalnita. 2. Termostatul a cedat la inceput, dar a fost inlocuit imediat. De mentionat aici, desi pare o problema minora mentionez ca acesta a costat exagerat de mult (aprox. 900 de lei) in conditiile in care la majoritatea masinilor nu depaseste 200 de lei.
Sincer, nu este deloc fiabila, am bagat multi bani in bucsaraie, pivoti, motor, schimbat amortizoare, schimbat senzori, sonda lambda (ambele), pana si combustibilul l-am schimbat.
In afara de schimbat distributie, ulei, doua probleme, nici majore, nici minore: sonda lambda inlocuita si arcuri fata+anvelope. In rest, un consum mediu pe 100 de km de cam 7,5% .
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In majoritatea cazurilor, desi masina are 19 ani si e majora :)) merg cu ea la reprezentanta. Pentru reparatii minore fie le fac eu, fie merg la un service de cartier (ex. schimb de becuri, inlocuirea unui plastic, schimb de anvelope etc).
Am fost si la reprezentanta si la alte ateliere mecanice. La reprezentanta o cumparam de trei ori cu banii pe care mi i-au cerut pe manopera.
Am acelasi mecanic pe care l-am avut si la prima masina, foarte bun. Mai pe scurt “la baieti”, cum se zice in termeni populari.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Asta ar fi cel mai simplu raspuns, mereu la timp :)). Ulei, filtre, parte mecanica, electrica, toate acestea nu trebuie scapate niciodata din vizor :).
Sa o faca de fiecare data cand au ocazia.
Macar o data la 1 an, daca nu, la 6 luni.
Ce consum are?
Oh! Desi detin o masina cu motor mic, sa spunem, la o motorizare de 1.6 litri ar fi cam urmatorul 5.45 l/100 (facut pe un drum de 3000 de km), 8.8 mixtul, iar in oras sare usor de 10 l/100.
Consum foarte mult, 11% in oras.
7,5% media dintre urban si extraurban.
Un accident teribil de circulație s-a petrecut în Bacău, soldat cu decesul a doi minori, în vârstă de 1, respectiv 3 ani. Vehiculu...
O companie din Finlanda a anunțat că deschide o nouă fabrică de anvelope în România. Peste 350 de locuri de muncă vor fi puse la d...
Anvelope de iarna vs. anvelope all season diferente, baza legala, comunicat oficial RAR privind clarificarea aspectelor legate de...
Malaxa 1C: Povestea Primei Mașini Românești În peisajul industriei auto, România a avut un început umil dar semnificativ cu Malaxa...
Nerespectarea regulilor de circulatie in repetate randuri si acumularea punctelor de penalizare au ca si consecinta suspendarea pe...