Parere posesori Ford Focus 1.6 TDCI 90 cai putere

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi (90 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi (90 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

600 de lei ulei motul + filtre mann.

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

1000 lei in in functie de cat de mult o folosesti, modul de condus si aaa mai departe.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea pe an costa in jur de 2000 de lei cel putin la mine care nu merg cu ea mii de km pe luna.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

Cu ulei si filtre de calitate, 350 de lei + manopera (Liqui Moly la ulei si clasicul Mann la filtre).

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

300-800 euro.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Maxim 2000 de lei, depinde de cati km faci.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Pe an as spune ca intretinerea ma costa undeva 500-600 de lei maxim, fara cheltuieli neprevazute. Prefer sa schimb anual uleiul si filtrele aferente pentru linistea mea psihica.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu a trecut inca un an de cand o detin.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 2000 lei maxim, daca se utilizeaza intens. Daca nu se fac multi km, undeva pe la maxim 600 lei.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nesemnificativ, 500-1000 ron.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

In afara de ulei si filtre nu am bagat bani deloc.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele au un pret decent.

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Da, piesele sunt destul de scumpe.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

Avand in vedere ca este un diesel, piesele au un pret ceva mai mare dar deocamdata nu am avut probleme, motorizarea 1.6 tdci de 90cp de la Ford e ok chiar e un motor fiabil.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

Suficient de ieftine, le gasesti oriunde. Fiind din punct de vedere o masina atat de ok, consider ca si SH din dezmembrari ai sanse sa gasesti piesele necesare in stare super ok la pret de nimic comparativ cu unele OEM.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

Preturile sunt decente.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

E ok la pret, nu am schimbat multe la ea sa-mi fac o parere exacta.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

In mare parte n-am avut situatii neprevazute in care sa ma coste piesele mai mult decat imi doream. “Marile” reparatii au fost in speta schimbarea unui set de amortizoare, vechiul set cedand in fata calitatii excelente a drumurilor noastre. In afara acestui mic incident, am schimbat in majoritatea timpului doar consumabile, o bieleta pe ici colo, bucse, un capat de bara si cam atat. Din punctul meu de vedere, pretul pieselor e undeva sub media pietei, consider ca oricine si-ar putea permite reparatii de uzura.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

In mare parte da, este destul de ieftin de intretinut, avand in vedere ca fostul proprietar a avut grija de ea.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Ca pret sunt pe la mijloc, vorbind de piese originale, nu aftermarket.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Mi-am facut o idee, sunt acceptabile, nu cred ca sunt mai scumpe decat la competitie.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu este scumpa.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Singurele probleme in 5 ani au fost: - carbuni alternator - electrovalva turbo -saiba la un injector - furtun aer intercooler

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Per total este o masina fiabila, problemele ei sunt bujiile incandescente care de obicei se rup in chiulasa si caseta de directie care se defecteaza destul de repede.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

In cei aproximativ 60000 70000 km parcursi nu am avut nici o problema la motor, singura reparatie a fost un far ars si o problema la conexiunea dintre pedala de acceleratie si computerul de bord, problema ce am rezolvat-o cu 100 de lei.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am schimbat nimic niciodata la ea, cu exceptia unui alternator (300 de lei prin 2014, un set de amortizoare pentru portbagaj Magneti Marelli, 60 de lei bucata in 2014) si distributia pe care am schimbat-o recent, 1000 de lei cu piesele aferente si manopera. Ambreiajul il am pe masina de 250.000 km, distributia am schimbat-o la 220.000 km si mecanicul unde am schimbat-o mi-a zis ca de mult n-a vazut o distributie care sa arate la fel de ok dupa atatia km sI care 100% mai tinea lejer inca 50.000 km.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

Ceva probleme minore pe partea de clapeta acceleratie actionata electronic si senzor egr inlocuit, pe cealalta parte ceva major a fost demontarea filtrului de particule si curatirea lui la o firma de profil dat fiind faptul ca nu mai tragea motorul la fel ca in prima zi insa si acolo a fost ceva relativ simplu de munca deopotriva ca in cazul oricarui automobil bine construit presupun.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Foarte fiabila, in afara de saibele de foc (problema la toate modelele diesel) 8 luni cu ea si nicio problema.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Cum am spus si mai sus, fiabilitatea pot spune ca e punctul ei forte. Nu am avut nicio problema majora cu ea, tot ce am schimbat a fost datorita faptului ca eu mi-am dorit acest lucru, nu ca am fost nevoit. Poate doar o bieleta care-mi dadea de cap la trecerea ITP-ului.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme majore: rugina la aripi si lacul sarit peste tot. Probleme minore: 1-2 injectoare si switch-urile de la pedale.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme majore : injectoare, turbine, segmenti de ungere, rugina.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Singura problema avuta la injectoare pentru ca este diesel.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut doar probleme cu bucsele sa le schimb in rest absolut nimic, totul merge impecabil.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

La un service autorizat.

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea o fac acasa, sunt pasionat de mecanica si mi am procurat scule necesare pentru aproape toate interventiile la o masina.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu merg la reprezentanta in schimb merg la un service autorizat unde nu am avut probleme niciodata si si au facut treaba cum trebuie.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

“La baieti” specializati pe Ford, cel mai des (nu fac reclama, nu m-au platit) merg la Maddog Garage, foarte profi baietii de acolo.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

Ambele variante in functie de complexitatea lucrarilor ce trebuiesc efectuate, fiind inginer de profesie mai repar si singur uneori daca detin uneltele necesare. Incurajez insa reprezentanta dar si acolo sub ochii clientului .

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de reparatii, Filtre, ulei, franele mi le fac singur.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

In cea mai mare parte am reparat-o la service-uri de cartier, insa la oameni pe care-i cunosc, prieteni apropiati, specializati pe Ford, fosti ingineri la reprezentanta. Am evitat neica-nimeni de la colt, “expert” in toate brandurile auto, am ales sa ma duc la cineva care cunoaste marca si modelul indeaproape.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti” pentru ca este vorba despre o masina ieftina si veche si nu merita investitia unei vizite la reprezentanta.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti, de ce? nu e o masina noua, nu a fost, la baieti pentru ca reprezentantele ne seaca de bani.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Aleg sa ma duc cu ea numai in service-uri autorizate.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

La reprezentanta costa mult mai mult manopera decat piesele.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

O data la 12.000 km sau o data pe an

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10000 km sau o data pe an.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

Dupa bunul plac al fiecaruia si dupa bugetul fiecaruia bineinteles. Eu ii fac o data la aproximativ 6 luni, cam atat dureaza pana fac 10000km.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

Am facut-o la cel tarziu 15.000 km. Pana acum ceva timp am bagat ulei Formula Ford 5w30, recomand sa fie evitat si bagat Liqui Moly / Motul, motorul e mai silentios si per total mi se pare mai ok cum arata unul din cele 2 dupa 15.000 km fata de F F.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

Intotdeauna cu doua trei sute de km inainte de termenul prescris.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

8000-10.0000.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

As insista pe un interval anual pentru masinile mai vechi de 10 ani.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

In funcție de stilul de condus, intre 10 si 15 mii de km.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Sfatul meu este sa o faca la 12-24 luni.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa ii faca reviziile la timp, sa nu astepte.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

La maxim 15.000 de km.

Ce consum are?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

(Galati) 7 in oras 5 la drum lung

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

4.7 mixt.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

4.5 extern, 5.5 intern, si cam 5 mixt.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

In Bucuresti ma chinui sa scot peste 6.5% cu AC pornit si doar eu in masina la ore de varf. Efectiv, nu pot. Doar daca sunt un maniac si o tin in zona rosie la plecarea de la fiecare semafor, se duce la 8%. Extern, cu 100 de lei fac lejer 350 de km. Cel mai mult cu un plin am facut 960 de km.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

3,6-4,2L/100km.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde cum mergi, varianta de 90 de cp, am de la 4.5 pana la 8 (iarna) depinde cum mergi.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Undeva la 4.5 extraurban si 5.5-6.0 l/100 urban. Media as putea spune ca se invarte in jur de 4.9-5.0l/100km. La drumuri lungi am scos si consum de 4.0.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul mediu e de 6.3l/100km.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Am un consum mixt de 5,6 l / 100 km, urban 6 l / 100 km si extraurban 4.5 l / 100 km.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum mediu de 5 l/100km.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 4.5 la drum intins si maxim 6 in oras.

Citeste si...
Bmw Rechin: care generatie a fost numita astfel?
Bmw Rechin: care generatie a fost numita astfel?

In cazul in care ati trait inainte de anii 1990 si ati fost pasionat de automobile, cu siguranta nu puteti uita faptul ca BMW M635...

Ce reprezinta punctele rosii de pe anvelope?
Ce reprezinta punctele rosii de pe anvelope?

In cazul in care ati fost atent atunci cand ati achizitionat o masina noua, pe marginea anvelopelor trebuia sa observati niste pun...

Cum extindem durata de viata a bateriei?
Cum extindem durata de viata a bateriei?

Bateria este o componenta vitala a oricarei masini. Cand rotiti cheia in contact, bateria trimite un curent electric la sistemul d...

Metode prin care toti soferii se pot ajuta in trafic. Tu le practici?
Metode prin care toti soferii se pot ajuta in trafic. Tu le practici?

Stiai ce inseamna daca pui avariile in trafic ca sa multumesti altui sofer? Sigur ai vazut fel si fel de semnale luminoase ale sof...

Modificare Cod Rutier 20 noiembrie: multi soferi vor ramane fara masini
Modificare Cod Rutier 20 noiembrie: multi soferi vor ramane fara masini

Din 20 noiembrie, de duminica aceasta mai exact, toti soferii care parcheaza masinile pe trotuarele din marile orase, sunt vizati....