Parere posesori Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 101 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 1.9 TDI (101 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1999 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 1.9 TDI (101 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Maxim 500 €/an.
Depinde, poate varia, insa o revizie cu toate schimburile nu sare de 1000 de lei.
In jur de 4000, 4500 de lei.
1000 lei pe an.
Fiind un motor de 1.9, chiar putin, impozit pana in 200 lei si asigurarea mi-a inceput de la zero datorita broker-ului si e 500-550 lei pe an.
In jur de 4-500 euro.
In momentul de fata intretinerea pe an costa undeva la 1500 de ron.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu este o masina greu de intretinut plus de asta ca piesele sunt foarte ieftine.
Intrucat face parte din grupul vag, piesele sunt accesibile, iar masina in sine este facuta in asa fel incat sa nu fie costisitoare.
Nu, este chiar la nivelul acel de nici prea scump, dar nici ieftin.
Costul pieselor este unul accesibil, insa nu are cele mai mici preturi.
Sunt piese si piese, daca doresti sa te tina cat mai mult costa mai mult, daca pui aftermarket o sa revii din nou la mecanic, fata de alte marci nu mi se pare ca ar avea scoruri prea mari.
Foarte scumpa, nu este insa destul de mult pentru anul de fabricatie.
Da, mi-am facut o idee, nu sunt foarte scumpe, nu este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
In momentul achizitiei masina avea piesele originale. Am schimbat doar ambreiaj si curatare de injectoare.
Ca fiabilitate sta foarte bine. Nu am intampinat alte probleme in afara de o turbina infundata. Insa ceva ce nu tine de fiabilitate, este problema compresoarelor de aer conditionat care pica. In rest, acest motor de 1.9 este un motor care greu isi gaseste sfarsit.
Tinand cont ca am luat-o sh am avut cateva probleme cu ea cum ar fi radiatorul si de curand ambreiajul, in afara de consumabile, ulei, filtre, bucse, brate, dar reparatia nu pot spune ca a fost costisitoare.
Am avut problema cu electrovalva n75 si cu, cutia de viteze.
Hmmm, sa incepem! Este un motor PD si am avut probleme cu un injector si am umblat putin pana am gasit altul, unul nou de la reprezentanta era 3000 lei, am ales totusi second hand dupa multe incercari, unele fiind mai proaste decat ceea ce aveam eu pe masina. Pe urma turbina, incepea sa suere la ralanti, asa ca am rectificat-o preventiv inainte sa am probleme mai mari si sa o dea pe ulei. De cand am luat masina avea problema cu turbina, intra in limp mode, pana la urma am scapat de acest limp mode cu o curatare a turbinei. Pasul urmator ambreiajul, batea volanta de cand am luat-o, dar foarte putin; acum s-a accentuat si intra si mai greu in viteza din cauza placii de presiune; e momentul sa schimb ambreiajul, ma asteapta in portbagaj. Acum cu operatiunea aceasta am sa pun faruri noi, sper sa vad o imbunatatire majora, cele originale s-au cam deteriorat (matuit), desi am incercat si cu polish, nu tine mai mult de cateva luni.
Este foarte fiabila si foarte confortabila, insa am niste probleme pe care inca nu le-a depistat nimeni in sensul ca se opreste in mers dupa o anumita perioada aproximativ 4-5 km si mai des in sezonul rece.
Nu am avut nicio problema cu ea.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Am incercat si reprezentanta si service de cartier. Momentan reparatiile le fac personal.
Aleg sa merg la un service unde cunosc mecanicii si stiu ca se ocupa de masina. Am avut experiente neplacute cu reprezentantele, preturi triple si servicii care lasa de dorit.
Prefer sa merg cu ea la un service autorizat din oras la mine, Falticeni, deoarece baietii sunt foarte seriosi si mi-am putut face la ei si carte service.
Am fost cu ea in service si la “baieti”, dar prefer service-ul, iar la probleme minore imi place “sa-mi bag nasul”.
Eu prefer sa merg la un prieten, cum e vorba aceea, il cunosc de foarte mult timp, dinainte sa detin permis, se pricepe foarte bine si am incredere in el, niciodata nu m-am indoit de ceea ce spunea si mereu avea dreptate, plus ca stand pe langa el mai invat si eu una alta ca sa am ce va povesti acum.
La baieti deoarece service-urile sunt foarte scumpe si nu merita sa dai atatia bani, chiar si degeaba cateodata.
Aleg sa merg la “baieti”, dar nu oricare deoarece lucreaza mai bine decat in reprezentanta si mai ieftin.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Eu am un barem de 30000km,precizez ca masina mea a stat 2 ani de zile iar la refolosinta am pornit-o la prima cheie.
In functie de timpul de exploatare, o data la un an, maxim 2.
Nu foarte des, masina se vede direct tanc.
Eu am facut revizia dupa 10 000 de km.
Depinde ce se intelege prin revizie, daca se refera la consumabile gen ulei si filtre, eu o fac la 10.000 km, am trecut de la Castrol la Motul si se simte mult mai bine, motorul e mai silentios si nu mai consuma ulei, nici inainte nu consuma exagerat, dar acum deloc, iar despre filtre doar de la MANN.
Cat mai des cu putinta.
Sa o faca la timp.
Ce consum are?
In regim de autostrada 4,9l/100km In oras un 6,3l/100km
In jur de 7 urban, 5-5 si putin extraurban.
5 in afara orasului si 7-8 in oras.
La un mers sportiv, are un consum de 6l/100km.
Depinde foarte mult de stilul de condus, si pe unde se circula cu ea. In oras undeva la 7-10 litri, depinde de oras, iar in afara 5.5-6 pana in 7 litri. Depinde de stilul de condus, eu personal am scos si sub 5 litri, evident in alta tara, cu un plin, adica 64 litri, am facut 1350 km.
In oras in jur de 15-17/100, in afara 4-7/100.
Are un consum mediu de 5 la suta.
Fiecare conducator auto este constient de faptul ca uleiul de la motor trebuie schimbat dupa aproximativ 10.000 de km. Ceea ce mul...
Oficialii au procedat la cresterea taxelor, uitand de impozitele proprietarilor de bolizi hibrid, oameni cu stare si putere financ...
Una din trei masini care vin din Germania au kilometrajul dat inapoi. Este o practica atat de des intalnita incat se estimeaza ca...
Amenzile contraventionale se stabilesc in cuantumul determinat de valoarea numarului punctelor de amenda care se aplica in functie...
INITIATIVA LEGISLATIVA DE MODIFICARE A CODULUI RUTIER, CLASATA LA ORA ACTUALA: Sanctionarea conducatorilor auto NUMAI pentru categ...