Parere posesori Audi A4 B6 1.9 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.9 TDI (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.9 TDI (130 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Motor bun, dar modele intretinute corespunzator se gasesc foarte greu.
Sa se intereseze si sa se documenteze bine despre ce inseamna aceasta masina, ca si costuri de intretinere. Este o masina foarte buna, dar in acelasi timp veche si necesita atentie si investitii periodice.
Sa caute o masina intretinuta cu service regulat. Motorul cat de fiabil ar fi daca nu e ingrijit nu ofera.
O recomand cu incredere.
Sa aiba grija de ea pentru ca se intretine usor si poate arata chiar mai bine ca una noua.
Daca vor o masina gata de drum la orice ora, in orice conditii asta e masina care te duce si te aduce fara peripetii. E ca un maidanez, duce la tavaleala si nu cere mult.
Daca vor sa isi cumpere o astfel de masina sa fie atenti la motorizare si cum a fost intretinuta masina.
Sa nu se zgarceasca la un ulei bun, la un schimb la timp si la o intretinere corecta.
Recomand aceasta masina ca o masina pentru incepatori sau o masina de familie.
Sa aiba grija de ea, si ea o sa aiba grija de ei mult mult timp, e o masina la care daca ii dai ce trebuie treci de 600.000 de km.
Sa se uite bine ce cumpara pentru ca 80 la suta din ce aduc samsarii au peste 500.000 km rulati pentru ca merg fara probleme. A mea la aproape 300.000 are scaunul soferului si volanul impecabil, atunci va dati seama cat are unul cu scaunul pe jumate rupt si volan tocit.
Dupa achizitionare, o perioada sa inspecteze masina apoi sa o testeze cu adevarat.
E o masina care are o varsta inaintata dar chiar e foarte ok.
“Tanc de masina”, sa-i se faca schimburi la timp.
Ca este o alegere buna si i-as sfatui sa aleaga.
Sa o aleaga cu atentie si sa duca un bun cunoscator mecanic de marca de masina pe care o vrea sa o ia.
Daca vor o masina la 3000-3500 de euro care sa arate bine, sa consume putin si sa ofere si putere si confort, eu zic ca e alegerea potrivita.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La toate aspectele, ca la oricare alta masina.
Caseta de directie de obicei “cade” la anii astia si e o reparatie costisitoare, parametri injectoare, EGR si cam atat.
Nu stiu ceva specific. Nu am cumparat o de capul meu. Mai bine iei pe cineva priceput.
La motor si ambreiaj, volanta etc.
La panoul de la casetofon, la sistemul de gps si localizare.
In principiu la mersul motorului si la cat de intreaga este. Detalii cum ar fi scuturile lipsa, piese legate cu sarma, suruburi diferite pe aceeasi piesa denota o intretinere si reparatii care lasa de dorit.
Rugina, am vazut extrem de multe modele de Audi A4B6 in toata Romania pana sa ajung la cel pe care il detin in prezent si toate aveau multa rugina. Caroserie, sa nu fi suferit vreun accident si motorul sa fie in parametrii normali.
Pe parte tehnica, la partea de transmisie (volanta) si sa nu uite ca e o masina veche iar la caroserie pot aparea probleme .
La caroserie si la motor sa nu prezinte urme de ulei.
Ca si la celelalte, motorul in opinia mea este cel mai important la care trebuie sa te uiti si sa fie “intretinut”, restul se fac pe parcurs.
Sa nu aibe scurgeri la motor, directia sa fie ok, si ambreiajul ca la majoritatea ii praf si e destul de scump un kit de calitate.
Istoricul de proprietari si avariile avute.
La numarul de kilometri, la funcționarea acesteia, si la aspectul fizic al acesteia.
Sa nu consume ulei, turbina sa fie buna si bratele.
Sa fie atenti la motorul si caroserie, fara scurgeri de ulei, motorul sa mearga fara intreruperi.
Sa nu aiba scurgeri motorul, sa nu mearga intrerupt si cea mai urata sa nu aiba scurgeri de antigel.
Sa aiba grija cand vor sa o cumpere cu cine se duc si la ce sa se uite.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Nu, motorul are aproape 300.000 si nu da urma de oboseala! Porneste la sfert de cheie.
1.9 TDI, in cazul acestei motorizari, cuvintele sunt de prisos. Este un motor legendar. As fi ales doar benzinarul de 1.8T de 190 CP sau 3.0 TDI (dar impozitul e mult prea mare).
1.9 tdi 131 cai awx, 5 trepte, destul de intepat si econom. Nu as alege alta motorizare.
Motorizare destul de buna, recomand motorul Awx.
Nu as alege alta varianta. Eu am mai avut alta masina tot cu aceeasi motorizare si de aceea am ales tot la fel.
N-as alege alt motor fie el si mai nou. Raport putere consum excelent, este un motor relativ simplu si asta implica costuri mai mici si cu manopera in caz de defectiuni.
Am auzit si vazut de la foarte multi prieteni aceasta motorizare pe masina. Am ales-o pentru ca este fiabila, are o putere decenta. Daca as da timpul inapoi, aceeasi motorizare as alege.
Pe partea de motorizare cred ca este un motor indistructibil, nu foarte pretentios si cu o putere destul de mare. Nu, nu as alege altceva daca as fi in acelasi moment al vietii.
E o motorizare geniala, atat pentru confort dar si pentru sportivitate, nu as schimba motorizarea de pe ea deoarece 130 de cai sunt destui pentru o asemenea masina.
Aveam de ales intre 1.9 de 131cp si 2.0 140cp si cu toate ca motorizarea de 2.0 e pusa pe modelul mai nou de A4, am ales sa merg pe 1.9 care are o medie de viata mult mai mare ca cel de 2.0.
Nu as alege altceva! Este un motor puternic si cu un cuplu mare de la turatii joase. Gama de motorizari pe benzina pe modelul asta nu mi se pare reusita si consuma destul de mult fiind o masina grea.
Este una foarte buna usor de intretinut. Nu as alege alta varianta.
Categoric nu, este motorizarea care imi satisface toate nevoile, intretinere cat de cat ieftina, consum relativ ok.
Sincer am cautat mult modelul asta, maxim de putere din fabrica pe un motor de 1,9 litri si in 6 trepte de viteza.
Poi am ales-o ca este modelul reusit ca motor, dar daca ar fi sa dau inapoi as alege un BMW Seria 3 sau un Ford Mondeo.
Pentru mine ii cea mai fiabila motorizare. Am ales-o pentru ca mi-a placut foarte mult .Ca motozirare nu as alege motor mai mare de 2.0 litri pentru ca nu se justifica impozitul.
Este foarte fiabila si merg mult in afara orasului, am nevoie de o masina sa consume putin. Loganul era 1.4 MPI si consuma de rupea la 100km/h, plus ca nu se compara ca si tinuta de drum una cu alta.
Indiferent de cat de atent conducem sau cat e mult incercam sa ramanem cu masina doar pe astfel, mai repede sau mai tarziu in “car...
Pentru a putea conduce pe drumurile publice este nevoie de un permis de conducere in cele mai multe dintre cazuri conform OUG nr....
Politia Romana testeaza o aplicatie de mobil care poate fotografia si filma numerele de inmatriculare ale masinilor si in cateva s...
In mod clar, vom mentiona inca de la inceput ca depasirea limitei de viteza nu este legal si nu sustinem acest obicei, fiind unul...
Traim vremuri cu adevarat tulburi, atat din punct de vedere economic, cat si politic. Acesti factori fac sa fie foarte dificil ant...