Parere posesori Bmw Seria 3 318i 143 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 318i (143 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 318i (143 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Masina am cumparat o de la un bun prieten cu care ma stiam dinainte ca el sa cumpere masina de la verisoara sa care o cumparase din Germania in 2014, atunci i s-au adus primele modificari ( folii negre, faruri cu angel, instalatia gpl care a costat 4200 lei model dedicat acestui tip de masina, jante mai late) deci stiam istoricul ei, si in ciuda la toate astea am dus-o la 2 testere inclusiv la Autovit pt a verifica vopseaua,si probleme tehnice.
Deoarece a contat experienta pe care masina o ofera si dotarile, foarte putin anul de fabricatie.
Am ales modelul E46 coupe datorita simplului fapt ca am crescut cu jocurile NFS si m-am indragostit de modelul din most wanted (m3 gtr).
Placerea de a conduce o masina premium. Am avut si o experienta anterioara cu un E36 320i, pasiune pentru BMW.
O masina sport frumoasa si o firma foarte apreciata.
Mi se pare un model destul de elegant si in acelasi timp agresiv.
Mi-a placut modelul, am jucat NFS MW, era un M3 E46 GTR si m-am indragostit de model, dupa ce am luat permisul de conducere am avut ocazia sa conduc un E46 si m-a uimit stabilitatea si personalitatea masinii, felul ei de a merge cand o accelerezi, nu pot sa ma satur de senzatia asta.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
De la unul dintre cei mai buni prieteni cu care am ramas prieten ?.
Un vanzator privat pe un site de vanzari Romania.
De la un prieten de familie (samsar de fel). Mi-am luat teapa, dar masina avand niste jante fake pe 18“ cu buza (style 42 copii dupa bbs evident) intorcea cateva priviri (daca era curata) si am zis ca “asta e, bag banii in ea si o fac frumoasa”.
De pe olx, 300 km distanta de orasul meu.
Germania.
Am cumparat-o din Brasov.
Din Germania, o cunostinta mi-a adus-o.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Masina nu o conduc zi de zi pentru ca de ceva timp scopul ei este sa devina o masina de expozitie avand deja cateva modificari majore. Suspensie reglabila Bilstein b14, jante OZ 10J R18 si alte modificari estetice.
Este o masina pentru pasionati, o masina rezistenta dar si cu un caracter aparte, tinuta de drum exceptionala, specifica Bmw, dotari suficiente, un mare plus sunt scaunele recaro cu care masina este echipata. Cel mai mult imi place senzatia oferita la volan si cel mai putin consumul :)).
Masina e neagra, lasata cat de cat (pe spate nu incape un deget intre aripa si cauciuc; pe fata incape un deget dar asta e, sta spatele pe strada mai bine). Motorul e 2.0 Valvetronic. Da, acel Valvetronic notoriu. Suna frumos (i-am pus teava goala pe 63 in loc de finala ca asa se face budget exhaust). Ca si confort si pozitie la volan ma satisface complet. Imi place ca e foarte ascultatoare in curbe, sta bine pe drum la viteza, nu face ca barca atunci cand franez. Ce nu imi place este ca daca mergi mult (300-400 km) incepe sa nu mai fie asa confortabila si ma doare spatele. Nu are suport de pahare… Asta e naspa.
E o masina veche, dar buna, cu destule optiuni, placuta la condus, poti modifica multe mai ales pe partea de aspect.
Imi place ca e sportiva, rigida, comfortabila, rezistenta, puternica. Nu e prea placut consumul, destul de marisor si anumite piese care sunt cam scumpe.
O conduc zi de zi de un an de cand o am, e confortabila si in oras, dar si la drum lung, nu imi place la ea ca nu are suport de pahare si loc pentru lucrurile de zi cu zi, imi place la ea ca este economica.
Imi place cum sta pe drum, personalitatea motorului, felul cum accelereaza si cum se simte masina, o conduc zilnic la locul de munca, este ca si cafeaua de dimineata, imi place foarte mult, ce nu imi place este motorizarea de 4 cilindirii, dar urmeaza sa schimb motorizarea.
Uleiul de motor nu trebuie sa fie niciodata in filtrul de aer. In functie de modul cum a ajuns acolo, pot fi necesare reparatii ma...
Hristo Aleksiev si Sorin Grindeanu au decis in cadrul unei intalniri din capitala detalii privind constructia celui de-al treilea...
Semnele principale includ supraincalzirea motorului, scurgerea lichidului de racire, rateuri ale motorului, descresterea puterii s...
Senzorii de viteza ai transmisiei sunt esentiali pentru functionarea sistemului de propulsie. Majoritatea masinilor moderne sunt d...
Senzorul de masa de aer are un rol esential in functionarea motoarelor pe benzina si diesel. Acesta are impact direct asupra canti...