Parere posesori Audi A4 1.9 TDI 115 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.9 TDI (115 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.9 TDI (115 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nu costa mult, maxim 1000 Ron. Eu am avut o problema la motor la 116k km s-a rupt o biela si a trebuit sa pun un motor sh. Avea motor brb si am pus bke (100% compatibil, am facut omologarea Rar). cheltuiala cu motorul m-a dus la 10000 Ron, dar asta a fost singura cheltuiala mare cu masina.
Aproximativ 1000 de lei. Bani care se duc pe consumabile.
Cred ca am platit in jur de 400 lei pentru schimbarea uleiului si a filtrelor.
Intretinerea pe an este sub 3000 ron.
In jur de 1000 lei.
Sincer, nu stiu, inca, nu am tinut cont, o am de 7 luni si nu m-a costat cine stie ce.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piese se gasesc, nu sunt scumpe. De concurenta nu stiu preturile la piese.
Da piesele sunt un pic mai scumpe cele OEM fata de cele aftermarket care sunt ieftine si se gssesc usor. Intr-adevar piesele sunt mai scumpe ca la Opel, VW.
Nu am idee in legatura cu costul pieselor, dar nu cred ca este cu mult mai scumpa decat competitia.
Este o masina chiar ieftina.
Piesele sunt ca pret ok, am schimbat discurile de frana si furtunurile de frana, iar la 40.000 km abia se cunoaste uzura.
Eu incerc sa ii iau numai piese originale, care sunt putin mai scumpe decat cele de la dezmembrari. Inca nu am schimbat nimic la ea, doar consumabilele.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Problema cu motorul, s-a rupt o biela si a trebuit schimbat tot. am pus motor sh. Alte probleme nu am avut, insa cred ca asta e suficient.
Am avut o problema la caseta de directie care s-a rezolvat cu reconditionare cu kit-ul original. O problema la sistemul de iluminare in bord si la un geam care nu se deschidea la apasarea pe buton in spate.
Problemele majore pe care le-am avut au fost legate de garnitura de chiulasa (problema cunoscuta din momentul achizitiei), si apoi am avut probleme cu EGR-ul, pe care l-am inlocuit ulterior.
Am avut o singura problema cu ea, cu un furtun de la turbo, dar a fost foarte usor de inlocuit. Alte probleme nu am avut.
O am de doi ani si in afara de consumabile nu am avut probleme, am facut drumuri lungi cu ea, se intinde la drum, pacat ca avem sosele proaste sau partial proaste.
Nu am avut nicio problema. De cand am luat-o, chiar daca este SH, nu am avut absolut nicio problema cu ea si se comporta si la ora actuala impecabil.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu am mers la reprezentanta si poate aici am gresit. Ma gandesc ca pe piata e mult ulei contrafacut Castrol si poate de asta s-a stricat motorul.
In service-uri autorizate RAR.
Avand in vedere faptul ca locuiesc intr-un oras mic, nici nu am posibilitatea de a vizita un service. In schimb, am un prieten care detine un atelier, si consider ca este priceput.
Merg intotdeauna la service autorizat.
Din fericire nu a fost nevoie, dar mai cunoastem meserie si la baieti e mai ieftin ca in reprezentanta. Apropo, un motor e 700 euro.
Si si. Am un baiat care chiar se pricepe si nu este “carpaci”, insa cand am ocazia merg si la reprezentanta. Este cel mai safe, in ziua de azi multi se dau mecanici si te pot pacali imediat, doar din dorinta de a-ti lua banii.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Eu o data pe an fac revizia.
La fiecare 10000 km parcursi.
Ii sfatuiesc sa respecte indicatiile din cartea de service, si sa nu amane rezolvarea eventualelor probleme.
La fiecare 15.000 km.
O data pe an inainte de cea de la ITP, daca ai piese de origine nu prea cad, depinde de modul in care conduci, starea drumurilor.
Pai o data pe an. Dar daca au probleme cu ea si nu se rezolva, mai des.
Ce consum are?
6-7 la drum si 9 - 10 in Bucuresti.
Consum urban este de 7-7.5 la suta, consumul extraurban este de 5-5.5 ;a suta si consumul mediu 6.0 l la 100 km.
Am scos un consum pe 4.9l/100km recent. Nu am avut ocazia sa merg pe autostrada. Consumul mediu al ultimilor 1000 km cred ca este intre 5.8-6l/km, deoarece conduc putin mai sportiv.
Are un consum urban de 8 la suta si extraurban de 5.3 la suta.
La 120/h 5 la suta, dupa 140 ajunge la 7.6 la suta.
5-6%, un consum destul de ok zic eu.
Sistemul de transmisie este unul dintre cele mai importante regasite pe un autoturism, fara de care acesta nu poate functiona. Pie...
Potrivit evz.ro, referitor la consumul de alcool in Romania, doctorul psihiatru Oana Grecu, angajat al Institutului de Psihiatrie...
In cazul in care va aflati in trafic si masina pierde dintr-o data puterea intr-un mod inexplicabil, iar toate liminile de avertiz...
In afara de locuinta, masina este, in general, cel mai valoros bun pe care il detinem. De aceea este important sa ii oferim cel ma...
Barele stabilizatoare reprezinta o parte cruciala a suspensiei unei masini, deoarece fara acestea controlarea masinii dumneavoastr...