Parere posesori Bmw Seria 3 E36 320i
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320i (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1994 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320i (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Este masina care mi-a “bantuit” copilaria si ca tot veni vorba de copilarie, parintii mei aveau o vorba: “Cand o sa fii mare, faci ce vrei cu banii tai”. Exact asta am facut! Am cumparat o tinichea si am refacut-o aproape complet, desi inca mai este de munca la ea pentru a o readuce complet la starea initiala.
Din pasiune pentru un simplu fier vechi care te face sa simti ca traiesti.
Sunt un mare fan al marcii bavareze BMW, narile dau un aspect fioros, iar caroseria eu ii spun facuta din topor (in modul bun al cuvantului), are o forma aerodinamica, caroserie joasa, discutam cu prietenii si ziceam ca de as avea bani sa intretin 2 masini, tot un e36 mi-as lua.
Dintotdeauna am fost pasionat BMW si acest model este visul meu.
Acest model mi-a placut inca de cand eram mic si mi-am dorit una si din cauza aceea am dorit sa cumpar acest model.
Este o masina sportiva, rigida, trage bine, cu piese ieftine, senzatia de condus e inegalabila, aspect frumos pentru anii ’90, putina electronica ( ceea ce este un avantaj pentru mine ), posibilitatea de a o modifica usor.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
De pe interent, la intamplare, singurele criterii fiind: motor in 6 cilindri functional, clima si decapotare manuala. Restul aspectelor n-au contat pentru ca oricum aveam de gand sa schimb majoritatea pieselor cu unele noi.
De la un samsar ??.
De la un strain, din orasul in care stau.
Satu Mare, de la un pasionat.
Prin intermediul unui prieten care cunostea pe cineva care avea un model de vanzare.
De la proprietarul precedent, fara dealershipuri.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
In primul rand ma bucura maxim sa aud sunetul motorului in fiecare zi. Ma bucura atunci cand lumea se uita la ea si copii o arata cu degetul, mai ales cand este decapotata. Cel mai enervant lucru la ea este zgomotul/trancanitul de la sot top atunci cand treci peste linii de tramvai sau denivelari/gropi dar de, este un cabrio de 25 de ani :).
O conduceam zi de zi , dar din simplu motiv ca ma regaseam si inca ma regasesc in ea, lucrul pe care il detest la ea este pur si simplu rugina, da aia este si pe tusa pana voi avea suficienti bani pentru tinichigerie si vopsitorie.
Un e36 daily pe benzina nu e pentru oricine, consumul nu e mic, dar ca fiabilitate ma surprinde. Bine, ce e drept multe piese sunt noi, bucse, rulmenti, flanse. Ce imi place cel mai mult? Simplu: sentimentul acela cand te urci in masina e de nedescris, mai ales de faptul ca eu lucrez la ea, face parte din pasiune.
O masina aproape retro, care arata bine, se conduce foarte usor si relaxant, si poate fi folosita chiar si pentru condus sportiv.
Din pacate partea nasoala sa spun asa este consumul. partea buna este ca este ce am nevoie adica de o masina sportiva sa pot fugi cu ea cand doresc.
Sunetul evacuarii, iti da o senzatie tare rau cand o conduci, mai putin cand dau in gropi ca am coilovere, dar si rigiditatea ei, impreuna cu violenta acceleratiei.
Nimeni nu-si doreste ca masina sa se defecteze in mers, in drum spre munca sau cand pleci in vacanta, dar lucrurile astea sunt nor...
Daca detii si conduci o masina cu transmisie manuala, cu siguranta iti este frica de ziua in care ambreiajul o sa incepe sa patine...
De fiecare data cand apesi pedala de frana a masinii tale, irosesti energie. Conform legilor fizicii, energia nu poate fi distrusa...
Cu siguranta majoritatea dintre voi, soferi sau nu, ati auzit de termenul “procura notariala auto” sau mai popular, de termenul “i...
Orice conducator auto ar trebui sa cunoasca cea mai buna modalitate de a opri masina in cazul in care franele nu mai functioneaza....