Audi A4 B6 (2000 – 2006) pareri si probleme comune

Audi A4 B6 (2000 – 2006) pareri si probleme comune

Audi A4 este o masina fabricata inca din 1994 de catre producatorul german de masini Audi, o filiala a Grupului Volkswagen.

A4 a fost construit in cinci generatii si se bazeaza pe platforma Volkswagen Group B. Prima generatie A4 a fost Audi 80. Numerotarea interna a producatorului auto trateaza A4 ca o continuare a liniei Audi 80, cu A4 initiala desemnata ca seria B5, urmata de B6, B7, B8 si B9. Versiunile B8 si B9 ale modelului A4 sunt construite pe platforma Volkswagen Group MLB, partajata cu multe alte modele Audi si potential un model Porsche in cadrul grupului Volkswagen. Masinile au tractiune fata sau, pe unele modele, tractiune integrala „quattro“.

A4 este disponibil ca sedan si break. Din punct de vedere istoric, a doua (B6) si a treia generatie (B7) ale A4 au inclus si o versiune decapotabila.

Sa trecem peste prezentarea generala a acestei masini si sa aflam mai multe detalii direct de la posesorii de A4.

La intrebarea “De ce ai ales sa cumperi Audi A4 1.9 TDI (130 Hp)?”:

[[ad number=“1”]]

Brad Marian a raspuns:

Cernica Raul a raspuns: “Am ales acest model deoarece motorul este unul fiabil si in acelasi timp unul destul de puternic, cu acest motor poti avea si ceva putere la un consum cat de cat ok. Foarte bun pe termen lung, rezistente si nu sunt pretentioase.”

La intrebarea “De ce ai ales sa cumperi Audi A4 1.8 T (163 Hp)?”:

“Am ales sa cumpar acest model pentru ca mi-am dorit sa am masina automata si cu trapa. Pentru mine, aceste doua dotari sunt obligatorii. Motivul real pentru care am achizitionat masina a fost faptul ca ziua si luna fabricatiei sunt aceleasi cu data mea de nastere, dar difera anul, este o masina sentimentala.”

[[ad number=“2”]]

Probleme comune Audi A4 B6 (2000 – 2006)

Cele mai cunoscute probleme ce apar la acest model sunt:

  • cutia automata

  • injectoare;
  • suspensia masinii;
  • .

Motorizari disponibile

[[ad number=“3”]]

Audi A4 B6 are o gama larga de motorizari pe care nu putem sa o prezentam pe toata aici. Dar am ales cateva optiuni de motorizari pentru a va face o idee cat mai buna despre ceea ce poate sa ne ofera un B6.

  • 1.8 Turbo 20v - acest motor are o putere maxima de 101 CP;
  • 1.8 Turbo 20v ‘S line’ - acest motor are o putere maxima de 161 CP;

  • 2.0 20v - acest motor are o putere maxima de 134 CP;
  • 1.9 TDI - acest motor are o putere maxima de 131 CP;
  • 2.5 V6 TDI 24v - acest motor are o putere maxima de 178 CP.

Cum se conduce Audi A4 B6 (2000 – 2006)

Am intrebat posesorii de B6 despre experienta lor de condus. Am cumulat mai multe raspunsuri de la posesori pe care le-au dat in review-uri la noi pe site. La intrebarea “Cum se conduce in oras dar si la drum lung?”:

[[ad number=“4”]]

Alexandru Florin a raspuns:

Popa Mihai a raspuns: “In oras se conduce usor, este fasneata pe toate stradutele. La drum lung este foarte confortabila, cu un consum decent.”

“In oras masina se conduce bine, nu amortesc, consuma decent. La drum lung este foarte confortabila, o tinuta de drum excelenta, in curbe este foarte stabila, putere pentru a putea efectua o depasire este.”

Fiabilitate

[[ad number=“5”]]

Pentru a sti cel mai bine despre fiabilitatea unei masini este sa aflam parerea direct de la posesori in ceea ce priveste fiabilitatea masinii. Am cumulat mai multe raspunsuri de la posesori pe care vrem sa le impartasim si cu dumneavoastra in cele ce urmeaza.

La intrebarea “Cat de fiabil este Audi A4 1.9 TDI (130 Hp) ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.”:

Chibulcutean Florin a raspuns:

[[ad number=“6”]]

Astefanei Marian a raspuns: “Rulmenti si bucsele, la EGR mai are unele probleme si la pornire scoate fum pana se incalzeste, asta este problema de la un injector, cand se incalzeste nu mai scoate fum.”

Pataki Arpad a raspuns:

Tudor Spiridon a raspuns: “Consider ca este un prieten de nadejde pentru mine, nu doar o masina. In 50 000 de km, efectuati in 11 luni, nu si-a batut joc de mine niciodata :), i-am platit-o cu aceeasi moneda :)).”

[[ad number=“7”]]

La intrebarea “Cat de fiabil este Audi A4 1.8 T (163 Hp) ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.”:

“Cele mai mari probleme, o bobina, supapa de presiune de pe rampa de injectoare, un senzor de temperatura de pe blocul motor si catalizatorul (vina mea, eram incepator si conduceam putin subturat, am avut noroc cu turbina).”

Udrea Andrei a raspuns: “Din punctul meu de vedere este foarte fiabila singurul dezavantaj este ca nu este Quattro si imi rupe bucsele pe bratele din fata foarte repede din cauza puterii si drumurilor din tara.”

Sfaturi achizitie

[[ad number=“8”]]

Am cautat mai multe raspunsuri de la posesorii de B6 despre eventualitatea unei achizitii. Ce ne-ar sfatui si la ce ar trebui sa fim atenti.

“Sa se uite bine ce cumpara pentru ca 80 la suta din ce aduc samsarii au peste 500.000 km rulati pentru ca merg fara probleme. A mea la aproape 300.000 are scaunul soferului si volanul impecabil, atunci va dati seama cat are unul cu scaunul pe jumate rupt si volan tocit.”

components.ads.article.code15

Buturez Dorin a raspuns: “Daca vor o masina gata de drum la orice ora, in orice conditii asta e masina care te duce si te aduce fara peripetii. E ca un maidanez, duce la tavaleala si nu cere mult. Sa fie atenti in principiu la mersul motorului si la cat de intreaga este. Detalii cum ar fi scuturile lipsa, piese legate cu sarma, suruburi diferite pe aceeasi piesa denota o intretinere si reparatii care lasa de dorit.”

Buruiana George a raspuns: “Daca vor sa isi cumpere o astfel de masina sa fie atenti la motorizare si cum a fost intretinuta masina. Rugina, am vazut extrem de multe modele de Audi A4B6 in toata Romania pana sa ajung la cel pe care il detin in prezent si toate aveau multa rugina. Caroserie, sa nu fi suferit vreun accident si motorul sa fie in parametrii normali.”

[[ad number=“9”]]

Sursa foto: classics.honestjohn.co.uk

Citeste si...
Este vreo diferenta intre frana de mana si cea de urgenta?
Este vreo diferenta intre frana de mana si cea de urgenta?

Frana de mana este un sistem de franare diferit fata de cel principal al masinii, actionat prin apasarea pedalei de frana. Prin ac...

Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?
Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?

Imprumutat de la masinile de curse, azotul a inceput sa fie gasit si in anvelopele masinilor de serie. Merita sa pui azot in loc d...

Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?
Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?

Parbrizul masinii tale este mai mult decat un geam prin care sa vezi ce este in fata ta – el te protejeaza. Fara un parbriz, restu...

Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?
Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?

Daca apare lumina de atentionare semnalizand capacul rezervorului desfacut, acest lucru poate insemna mai multe lucruri. Daca esti...