Autoutilitara care va putea fi folosita 100 de kilometri cu un cost de 5 lei

Autoutilitara care va putea fi folosita 100 de kilometri cu un cost de 5 lei

Autoutilitara care va putea fi folosita 100 de kilometri cu un cost de 5 lei

va fi produsa incepand de anul viitor, la Fagaras

Un proiect foarte interesant din domeniul auto este dezvoltat la Brasov. Acesta consta in realizarea unui prototip de autoutilitara care are un consum foarte redus, de numai 5 lei la 100 de kilometri. Planurile de viitor constau in producerea acesteia in serie, incepand de anul viitor, la Fagaras.

Compania Maveos a investit in crearea unei masini agrointeligente electrice are are un cost de utilizare de 5 lei pentru suta de kilometri. Reprezentantii companiei au declarat ca, pe piata de la noi din tara este mare nevoie de solutii utilitare eficiente care sa raspunda nevoilor din diferite domenii ale industriei, sa respecte normele de poluare si, totodata, sa aiba costuri accesibile.

Acest proiect s-a nascut din dorinta de a contribui la eforturile globale pentru reducerea emisiilor de carbon. Obiectivul companiei a fost, inca de la inceput, producerea unei autoutilitare 100% electrice care sa poata fi utilizata in diverse domenii de lucru si care sa nu polueze.

Termenul de finalizare a certificarii pentru tara noastra este jumatatea verii 2022. Dupa incheierea acestei etape, autoutilitara va putea fi inregistrata cu numere galbene la primarii si va putea circula pe drumurile publice.

Incepand de anul acesta, compania are in plan productia de preserie si, de anul viitor, productia de serie. Constructia autoutilitarelor in serie se va face intr-o fabrica localizata in Fagaras, iar planul de productie prevede livrarea a 5.000 de autoutilitare/an.

In fabrica de la Fagaras se va face integrarea componentelor care sunt luate in proportie de 50% de la furnizori romani.

Care sunt avantajele viitoarei autoutilitare electrice produse la Fagaras?

Unul dintre avantaje este cel al pretului, care va fi mult mai scazut fata de optiunile existente in prezent pe piata. Un al doilea avantaj este cel al cosumului care va costa foarte putin. Un al treilea avantaj este cel al respectarii normelor de poluare.

In plus, acest vehicul va putea fi procurat si utilizat pentru numeroase domenii precum agricol, pomicol, pentru ferme agroturistice, campinguri, in complexe rezidentiale, platform industriale, centre logistice si de depozitare si multe altele.

Specificatiile tehnice prevad o sarcina maxima de 500 de kilograme, o viteza maxima de 45 km/ora si o autonomie de 80 de kilometri. Pentru incarcarea baterie va fi nevoie de la sase pana la opt ore.

sursa foto: https://agrointel.ro/

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?

Cand roata se strica, este inlocuita cu o roata de rezerva slim (numita si roata de rezerva, dar o roata de rezerva este dimensiun...

Este posibil sa repari o pana de cauciuc?
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?

Beculetul care monitorizeaza presiunea din anvelope s-a aprins in bord. Inainte de a realiza ceea ce se intampla, auziti sunetul f...

Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?
Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?

Astazi o sa scriem despre un motor sau mai exact un cilindru care da rateuri. Acest fenomen apare atunci cand ai un amestec de aer...

Este sigur sa conduci cu un motor gripat?
Este sigur sa conduci cu un motor gripat?

Exista numeroase motive care pot duce la functionarea incorecta a motorului: injector infundat sau care nu functioneaza in parame...