Anvelopele
Cauciucurile uzate neuniform te anuta ca ai o problema care trebuie reparata urgent.
Cauze care pot toci cauciucurile neuniform
Unghi de fuga nealiniat
Fiecare roata este atasata independent de masina prin intermediul unui sistem de suspensie complex, cu multe conexiuni si puncte care trebuie ajustate.
Aceste ajustari trebuie facute conform specificatiilor producatorului pentru a asigura un
Pneuri care nu sunt umflate corespunzator
Daca cauciucul este prea umflat creste riscul de explozie si mijlocul benzii de rulare se va uza mai repede. In caz contrar, cand este foarte dezumflat, cauciucul pierde din aderenta si se toceste pe laterale.
Pneurile trebuie umflate conform specificatiilor contructorului.
Roti neechilibrate
Ansamblul janta/pneu este neechilibrat. De fiecare data cand schimbi anvelopele, roaga-l pe cel care le schimba sa echilibreze si rotile.
Echilibrarea se face simplu, prin adaugarea unor mici bucati de plumb in interiorul jantei.
Jante indoite sau crapate
Din cauza conditiilor de drum proaste si a gropilor prezente peste tot, jantele se pot crapa sau indoi. O janta neechilibrata creeaza vibratii in timp ce se roteste, ajungand sa toceasca cauciucul neregulat.
Sursa foto: pomonaswapmeet.com, resources.tireamerica.com, mbworld.org
Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!