Parere posesori Bmw 525d E39
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 525d (163 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 525d (163 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
3500lei.
Impozit, rca, rovineta, schimb de ulei si filtre =2200 lei.
Habar n-am. Am investit mult in ea pentru a fi in stare perfecta.
900 lei impozit si 800 asigurare.
1560 lei ulei-filtre-intretinere interior.
In jur de 2500 de lei pe an, daca luam in considerare asigurare, impozit, un schimb de ulei+filtre si diverse piese care se mai pot defecta. Depinde de noroc.
La un numar de aproximativ 25.000 km pe an, costul de intretinere a fost la mine in jur de 1500 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu este scumpa! Adica la o masina de 1680kg , un amortizor pe fata (unul ieftin) costa 143lei.
Fata de alte masini este putin mai scumpa un procent de 10-15%.
Piese relativ ieftine.
Este o masina mult mai ieftina fata de competitie. Am facut comparatii mereu cu competitia, dar in 90 la suta dintre cazuri competitia avea un pret mai piperat.
Da, pentru un salariu minim pe economie este mai mult decat ok.
Este ok din acest punct de vedere, si am sa va dau un exemplu concret. La mine, un rulment fata costa undeva la 200 de lei. La un focus 2007 costa 350 de lei acelasi rulment.
Rare cazuri in care este mai scumpa.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Cu turbina, imi dadea ulei, furtunurile de vacuum si garniturie la motor imbatranite si au necesitat schimbate.
In 10 ani s-a schimbat turbina, suspensie fata de 2 ori, suspensie spate, brate fata , brate spate, serocoul, caseta de directie.
Am avut probleme minore, intalnite des la modelul asta.
Foarte fiabila, consum decent, pretul pieselor decent, dar pica pompele de motorina (trebuie o investitie destul de mare). Cu toate consumabilele schimbate la timp, motorul va duce mult timp si multi kilometri.
Putine probleme, de ordin estetic, rugina pe la aripi, zgarieturi, anumite plastice din compartimentul motorului cedeaza din cauza timpului, in rest cu piese de calitate riscul ca orice problema sa apara este minim.
Singura problema majora a fost termoflotul, care s-a spart si tot uleiul a ajuns in lichidul de racire. In rest, daca ai grija de motor si faci toate schimburile la timp, mai schimbi o garnitura de la capacul de culbutori (a mea a fost originala si devenise extrem de casanta) motorul este chiar foarte fiabil si foarte curat.
Cateva probleme cu injectia, dar s-au rezolvat si racitorul de ulei (o problema frecventa).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Merg cu ea la baieti, totusi este o masina de 2500e, nu imi permit sa dau minim 1200lei la reprezentanta pe un schimb de ulei si filtre.
La baieti, manopera fiind mai ieftina si particip si eu la reparatie.
O repar eu. Cu piese aftermarket de calitate cat mai buna si daca diferenta de pret este, acceptabila prefer piese originale. De exemplu am schimbat pragurile, pret om 5700 un prag. Aftermarket 350 amandoua. La filtre si piese mai mici incerc sa fie originale.
Prefer sa o repar acasa singur sau cu ajutorul unor prieteni, datorita pasiunii mele. Vreau sa-mi cunosc masina cat mai bine, desi asta inseamna uneori s-o tin pe butuci cateva zile.
Acasa, o repar cu mana mea, stiu ce piese pun si in ce mod si plus ca e relaxant.
In service la un prieten care are experienta cu marca BMW de multi ani si am incredere ca stie ce face. Bineinteles, am ales asta din punct de vedere al costurilor de reparatie.
Pe la baieti, dar in proportie de 90% am reparat-o singur.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cam 10-15.000km maxim doar daca baga ulei de calitate superioara! Daca baga un ulei mai ieftin la 7000km.
La fiecare 15000km.
Eu o fac la 7000, 8000. Maxim 10.000 km.
Revizia o fac, de obicei, de doua ori pe an (inainte sa inceapa iarna/vara).
In fiecare an si de fiecare data cand este necesar.
De fiecare data cand ceva li se pare anormal in comportamentul masinii. Eu personal la 7-8000 km merg la schimb de ulei+filtre, plus verificare placute frana.
Strictul necesar, este o masina destul de fiabila.
Ce consum are?
10% oras (bucuresti) 7% exterior 8.5% mixt
12l/100km urban 8,5l/100km mixt 6-7,5l/100km extraurban
10 oras 8 afara.
9-10 % in oras, 6-7 % la drum lung, 7-8 % consum mediu.
11,5 % urban, 6.5 % exterior, 7.5-8 % media. Depinde foarte mult de stilul de condus, acestea sunt valorile de pe computerul de bord.
In oras undeva la 7, iar daca mergi in aglomeratie un 10. Depinde si cum accelerezi etc. In principal are consum foarte ok. Am facut Bucuresti-Moeciu de Jos, o vizita la Bran si retur Moeciu-Bucuresti cu media de consum 5,4L/100km.
8-9% oras (Galati) si 5-6% extraurban.
Pentru a putea circula in legalitate cu autoturismul pe drumurile publice, conducatorul auto trebuie sa il inregistreze la Directi...
In cazul in care ai un permis auto categoria B (autoturisme) si planifici sa obtii si alte categorii in scop profesional, trebuie...
Permis categoria B1 In trecut, conducerea unui autoturism pe drumurile publice era posibila incepand cu varsta de 18, in urma sust...
Pneurile autoturismului dumneavoastra reprezinta, plastic vorbind, adaptarea componentei tehnice la calea de rulare, respectiv la...
Un sofer a vrut in a doua zi de Paste sa ajunga in cartea recordurilor, s-au cel putin si-a dat toata silinta sa faca asta. Cu tot...