Parere posesori Opel Astra G 1.4i 16V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 1.4i 16V (90 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2009. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 1.4i 16V (90 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Putin nu pot da o suma exacta, revizii, filtre 200-300 sute ron.
Intretinerea costa in jur de 500 de lei pe an.
Daca ar fi sa pun doar reviziile, 200 lei. Dar daca as face un rezumat ,in 6 ani media pe an m-a adus undeva la 1000 lei.
Am schimbat doar uzualele la ea. Si o data distributia si ambreiajul.
1000 ron.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt destul de ieftine vorbim aici de cele de calitate buna.
Masina are piese foarte ieftine.
Nu.Nu este mai scumpa, piesele sunt chiar ieftine, dar se strica repede.
Piesele nu sunt scumpe la o astfel de masina si se gasesc usor. Manopera nu este scumpa. Mereu am gasit un pret corect in service-uri cand a fost nevoie.
Piesele de schimb si consumabilele sunt accesibile, preturile find medii.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am avut o problema cu garnitura de chiulasa impuscata, dar asta din caua faptului ca nu a fost intretinuta ok dar s-a rezolvat repede si ieftin fata de alte masini/motorizari iar acum motorul este la fel de bun ca unul 0 km.
Masina o am de 11 ani, de noua iar in toti acesti ani am schimbat doar dopul de la ulei si bieletele antiruliu. Asa ca nu am ce sa ii reprosez.
Foarte fiabila, nu ma asteptam. La probleme minore s-ar regasi schimbatul placutelor si discurilor. Ma bucur ca nici acum nu mananca ulei fata de alti prieteni ce se confrunta cu asa ceva. Problemele majore a fost ca mi-am dat seama ca trebuia sa fac distributia, fiind pe curea. La fel si ambreiajul deoarece se uzase dupa atatia km, mai ales ca imi luase ceva timp sa ma obisnuiesc. In rest totul ok, am mai schimbat uleiul asa cum cere producatorul, chiar o ingrijesc la timp.
Masina este destul de fiabila, insa la maxim doi ani trebuie verificate si schimbate destul de multe mai ales la partea de articulatii, directie. Mai mult ca sigur 50% din piese trebuie inlocuite din cauza drumurilor foarte proaste.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Si si, insa prefer un service autorizat unde cunosc personalul si pot asista la reparatii. Costul este mai reds calitatea e aceeasi.
Aleg sa merg in reprezentanta deoarece nici acolo preturile reparatiilor nu sunt foarte mari, iar reparatia este calitativa.
Nu.Nu merg nicaieri, am lucrat eu cu un prieten la ea, in curtea lui, deci am scutit multa manopera si asa a fost cel mai bine. Pentru ca am pus eu mana si stiu ce am facut.
Nu merg la reprezentanta, nu consider ca este o masina atat de pretentioasa. Plus de asta “la baieti” au un pret mai echilibrat si fac treaba buna.
In reprezentanta am fost doar in perioada garantiei deoarece preturile sunt destul de mari iar de cele mai multe ori solutiile problemelor le-am gasit “la baieti” nu in reprezentanta.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 10.000km! Exact ca in manual.
Revizia se face la 10.000 km sau la un an.
La un an sau la 12.000 km.
O data la 6 luni cred ca este ai mult decat suficient, in cazul in care nu se pricep la cum functioneaza. Daca nu, macar o data pe an.
Anual sau la maxim 15000 km.
Ce consum are?
8-9 in oras mers normal 10-11 mers sportiv, la drum lung se scoate si consum 4-5 mers normal. Recomand adaugarea unei instalatii de gaz (100 ron Bucuresti - Iasi).
Eu scot consum 8-9 extraurban si 14-15 urban cu un mers destul de agresiv.
Consuma 8.2 la suta in oras, 5.3 afara. Se poate scoate și mai putin.
La un motor asa mic, are un consum de 7-8%. Foarte rar sa atinga 10%.
Consumul urban 9-10 l/100 km Consum extra urban 5,5-7,5 l/100 km
Regulile obligatorii de respectat in trafic, in Austria, pe perioada sezonului rece, cu aplicare din data de 1 noiembrie 2022 Vom...
Daca masina prezinta defectiuni tehnice sau valabilitatea inspectiei tehnice periodice a expirat, Politia Rutiera poate retine cer...
Atunci cand esti un sofer caruia ii place viteza, cel mai probabil nu vei tine cont daca afara este lumina sau intuneric sau de st...
Intoarcerea din trei miscari este o operatiune dificila chiar si pentru soferii cu experienta, deoarece majoritatea prefera sa nu...
In cazul in care conduci cu viteza si treci printr-o groapa, exista un risc crescut sa iti avariezi masina. Este indicat sa reduci...