Parere posesori Bmw Seria 1 E81 120d
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 1er 120d (163 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 1er 120d (163 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa achizitioneze motorul M cu distribuita in spate, daca se totusi se arunca pe seria N sa schimbe distributia imediat dupa achizitionare, cost aproximativ 1000 euro, sa o verifice de rugina, sa functioneze tot pe masina, lucruri generale.
Sa faca un test autorizat, de preferat in reprezentanta. Multi aduc masini cu 500.000 km si le dau cu 150.000- 200.000 km.
Sa invete mai intai ce inseamna tractiunea pe spate, mai ales in conditii de aderenta redusa.
Sa o cumpere, este o masina cat se poate de ok.
Pai daca vor sa aiba masina asta de familie, nu merge, e mica, daca cari bagaje multe. Iarna creeaza multe probleme mai ales daca are ceva ani masina. Iarna iti faci 1000 de nervi cu iesitul din zapada. Cand o cumparati verificati ambreiajul sa nu bata, sa nu aiba scurgeri de ulei. Distributia sa nu se auda.
Ii sfatuiesc sa alega aceasta marca de masina, dar sa mai aiba si ceva bani pentru reparatii.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Sa fie modeul non Lci cu distributia in spate sau Lci dar sa fie schimbata imediat sau cumparata cu factura care dovedeste ca distributia a fost schimbata recent, in rest nu are probleme specifice.
Sa nu se auda batai suspecte la motor, sa nu aiba martori aprinsi in bord… Atentie la scurgeri de ulei, faceti o proba de cativa km buni, chiar daca motorul a fost spalat, o sa se vada scurgerile de ulei chiar mai bine decat daca nu era spalat.
Conditie turbo, termostate, fum la rece si cald (daca e), km reali, sunet motor la rece, parametrii injectoare.
Din ce am inteles, la aceste modele problema cea mai des intalnita este cea a distributiei.
Am spus mai sus, la mai multe aspecte.
Sa fii atent sa nu aiba si filtru de particule, acelea sunt pacatoase.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Am ales motorizarea pentru distributie, daca as fi dispus de mai multi bani m-as fi orientat spre 123d biturbo 204 cai.
M47, 2.0 d, 163 cp este unul dintre cele mai fiabile motoare de la BMW. Mai au probleme cu turbina, injectoare, dar foarte putine.
Un singur motiv - impozit absurd pentru motorizari de 3L, asa ca a trebuit sa ma reduc la 2L, iar cum variantele pe benzina consuma exagerat daca vrei un nivel decent de putere si cuplu, singura varianta e 2L diesel turbo sau biturbo.
Nu as alege o alta varianta, masina merge foarte ok. Mie imi plac masinile cu multi cai putere. Daca ar fi sa aleg altceva ar fi tot din gama Bmw.
M47, am intrebat din prima daca e M47 sau N47. N47 este mai complicat, are probleme cu distributia din fabrica si este si mai scumpa schimbarea ei.
Este o motorizare reusita pe acest model, nu as alege alta varianta.
Acest motor face parte din seria EJ, care a aparut pentru prima data in 1989 sub capota Subaru Legacy. EJ20 de 2l este primul moto...
Am amintit in repetate randuri de importanta martorilor de bord si de semnificatia fiecaruia dintre acestia. Este important sa sti...
Este foarte important in calitate de sofer sa cunosti cu exactitate care sunt semnalele politistului rutier si ce reprezinta acest...
Despre VAG Group In cazul in care ati auzit vreodata de VAG group, trebuie sa stiti ca acesta este cel mai mare concern de automob...
In cazul in care v-ati intrebat vreodata ce inseamna SAE, acesta este un acronim care vine de la Society of Automotive Engineers,...