Parere posesori Bmw Seria 3 316i E46
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 316i (116 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 316i (116 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Impozit undeva la 180 de lei pe an, asigurare undeva la 7-800 de lei pe an, piesele sunt destul de ieftine, consum pe la un 8% mediu, per total o masina usor de intretinut.
Aici depinde. Dar un schimb de ulei si niste placute, in jur de 600-700 de lei pe an, asta daca nu intervine si altceva. De exemplu am schimbat de curand bratele si ambreiajul care au costat in jur de 1900 ron.
2000-2500 lei.
In jur de 1500 lei.
Aproximativ 5000 lei in ultimul an.
In jur de 1000 euro, fiind trecuta pe numele meu, asigurarea e destul de scumpa.
Maxim 1000 lei.
Ulei filtre + cate un service doua, asigurare impozit, 2000 lei, asta in caz ca nu se strica altele.
Maxim 2000 de euro cu combustibil, asigurare, rovigneta etc.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele costa cam la fel ca pentru un golf V sau alte masini de clasa medie produse in aceiasi ani. Schimbul de ulei+filtre folosind materiale de calitate ma costa undeva la 6-700 de lei
Nu stiu cat costa“ competitia“, dar pentru un Bmw nu mi se pare a fi costisitoare, sincer ma asteptam sa fie mai scumpa la intretinere.
La o masina din 2003 sunt putin scumpe piesele si mai ales ca e si benzina normal ar trebui sa fie mai ieftina intretinerea.
Nu este o masina scumpa fiind un model mai vechi.
In comparatie cu competitia este o masina foarte accesibila la pretul pieselor.
Este o masina destul de scumpa ca piese, am aflat din experienta, nu din curiozitate.
Eu sunt multumit, pun doar piese noi, nu folosesc SH.
La orice masina piesele originale sunt scumpe, daca vrei calitate si durata platesti, daca nu iei aftermarket si te plangi dupa ceva timp si o iei de la capat.
Da, e ceva mai scumpa, dar se gasesc in dezmembrari.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Din punct de vedere al fiabilitatii, avand motor pe benzina, aspirat natural (vvt) nu prea are ce sa se strice la ea. Totusi dupa schimbul de ulei gasesc mereu spuma pe joja de ulei si ma duce gandul ca ar fi garnitura de chiulasa insa masina nu scoate fum, nu da rateuri si antigelul e la locul lui. O sa ii schimb uleiul cu unul mai bun pentru ca am dubii ca cel pe care l-am pus e contrafacut.
Cand am cumparat-o am constatat ca am un joc la un brat, bieleta antiruliu pe stanga rupta si de 2 ori a avut o fluctuatie la motor, adica s-a oprit in mers pentru o secunda dupa care si-a revenit. Insa aceste probleme s-au remediata, iar fluctuatia motorului era de la senatorul esp, care a fost inlocuit, 144 ron.
Probleme majore nu pot zice. Mai schimbi debitmetru, sonda lambda, bobine, bujiile.
Nu am avut probleme majore multumesc lui Doamne Doamne. Cele uzuale, ulei filtre, garbituri, pivoti.
Masina nu a avut probleme majore, doar probleme intalnite la orice alta masina. Ca de exemplu, cedarea ambreiajului, sau necesitatea de a schimba bratele frontale ale masinii, uzarea vasului de expansiune pentru lichidul de racire. Cam astea au fost problemele obisnuite, in rest doar strictul necesar.
Am avut un accident in care a trebuit sa schimb brate, telescoape si mai multe parti mecanice care au fost destul de scumpe. In rest, consum mediu 10, decent pentru motorizare si an. Doar consumabilele au trebuit schimbate, pe langa piesele din accident.
Una dintre probleme a fost schimbarea suspensiei de la sport la normala din vina drumurilor din Romania.
Motorul meu se zice ca nu e fiabil, insa daca ai grija si o intretii e fiabila, probleme am avut la ulei, simeringuri sa zic mai major asa, in rest ca la toate, antigel iarna si cate ceva din fiecare.
Consum de ulei, cunoscut acestui tip de motorizare, in rest sunt multumit de ea.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu prea ma tine portofelul sa merg in reprezentanta iar dupa ultima experienta intr-un service la un schimb de placute de frana au uitat sa imi puna siguranta la etrier si mi-au indoit acea protectie meralica din spatele discului asfel imi zanganea la roata si nu stiam de ce, am decis sa imi diagnostichez si repar masina pe cont propriu impreuna cu un prieten care e mecanic si stie ce face.
Cunosc un mecanic foarte priceput, lucrez de ceva timp cu el si niciodata nu mi-a dat gres. Reprezentanta este scumpa si am fost tepuit o data, punandu-mi la un Logan curea de distributie contrafacuta.
Merg la baieti pentru ca in reprezentanta la noi in Romania sunt cam nepriceputi.
Merg de obicei “la baieti”. Un service foarte bun si implicat Zakmotors din Brasov.
Aleg sa merg la un service autorizat, nu am fost niciodata “la baieti” deoarece nu imi prezinta incredere din mai multe puncte de vedere.
La baieti, cunosc un mecanic care se ocupa doar de BMW-uri, are preturi bune si e meserias.
Merg la prieten mecanic, mai ieftin si cred ca reparatia e facuta cu seriozitate decat intr-un service sau reprezentanta.
La reprezentanta nu am ce sa caut ca sunt varza toti, raman “la baieti”, e mai bine asa si recomand sa nu se mearga la reprezentanta sa platesti aiurea, pentru aceeasi munca dar mai slab calitativa.
La baieti, la reprezentanta este 600 de lei ora de manopera. Desi nu sunt intotdeauna multumit diferenta de pret este un factor enorm.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data pe an e suficient, insa e bine sa se verifice uleiul si antigelul din cand in cand.
Macar o data la 6 luni, orice masina trebuie verificata.
La 10.000 km.
La o perioada recomandata normala.
La cel mult 25000 km.
O data pe an ar trebui sa fie destul.
Dupa cum arata drumurile din Romania la 3 luni, eu personal merg la mecanic pentru control.
Cat de des este nevoie.
Cam la 15.000 de km.
Ce consum are?
La mers normal undeva la 6% extraurban si 8-8.5 intraurban. La mers sportiv 7.5-8 extraurban si 10 intraurban.
Sincer chiar nu stiu, in comparatie cu celelalte 4 Loganuri pe care le am, clar consuma mai mult. Sa zicem ca la un mers mai agresiv undeva la 10%.
Oras 6.5-11% Afara 4.5-7,8% Oras si afara 6.8-7-4%.
Are un consum de 19% in oras in aglomeratie si un consum de 8% in afara ajungand si la 6%
Un consum mixt la un mers normal este in jur de 6.5-7%, iar la un condus mai sportiv poti ajunge si la 15%.
Stand in Timisoara, un oras destul de aglomerat, am media 10 la consum.
Are un consum de 8.2 in oras, 7 mixt si 6.5 la drum intins.
A mea 10.11.12 depinde-asta in oras, afara ia mult mai putin unde la 7.5, 8 si eu merg mereu sportiv.
7 litri la 100 de km de mers frumos.
Modul de calcul al pretului benzinei raportat la cotatia barilului! Un articol tehnic al celor de la economie.hotnews.ro, din luna...
Senzorii de parcare sunt printre cele mai intalnite dotari din ziua de astazi si poate printre cele mai utile. Cu siguranta salvea...
Cand vine vorba despre benzina, exista doua tipuri de combustibil pe care il putem cumpara in Romania, benzina de 95 si de 99. Cu...
Polisarea este o modalitate foarte simpla sa faceti ca masina dumneavoastra sa arate mult mai bine atunci cand ati avut un acciden...
Politia Rutiera are acum dreptul de a ridica masinile parcate pe trotuar In marile orase din tara noastra este aproape imposibil s...