Parere posesori Bmw Seria 3 320d E90 163 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (163 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (163 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
M-am indragostit de seria 3 dupa ce am condus masina unui prieten.
Asa a fost sa fie. A fost pro. A masina. M-am indragostit de ea.
Raport calitate pret putere.
Pentru ca e o masina sport care arata bine.
Design, fiabilitate, pasiune.
Sunt fan Bmw si modelul mi-a placut foarte mult.
Pentru ca imi plac BMW-urile.
In cautarea achizitiei altei masini, mi-a sarit in ochi si am luat-o in urma unor pareri pozitive.
Imi place foarte mult.
Imi place mult acest model. Cu motorizare de 2l.
1. Personalitate. Masina are caracterul ei, iar asta o face speciala pentru mine. 2. Atunci cand conduc masina asta, primesc feedback, primesc emotie. 3. Am analizat toata piata auto. Am facut comparatii, analize, statistici, in decursul a un an. Dupa ce am ales modelul, am inceput sa-l caut. A mai durat 3 luni sa caut modelul intr-o stare cat mai aproape de cea din fabrica. Am mers si vazut 10-11 masini, toate fiind nemultumitoare. Defecte ascunse, vizibile, fara caracter. Dar cand am vazut masina pe care o cautam, in mai putin de 12 ore a fost a mea, nici nu am stat pe ganduri. De cand am vazut pozele din anunt, stiam ca asta e masina. Si asa a fost.
Deoarece consuma putin si trage foarte bine.
Deoarece sunt tanar si aceasta masina imi indeplineste conditiile momentan, masina pentru drumuri din punctul A in B, dar si o masina pe care ma pot baza in trafic.
Imi doream o masina cu peste 150 - 160 de cai, pe care sa mi-o permit si care sa arate bine.
Mi-a placut cum arata la exterior, consum mic, destula putere.
Masina sport dar si te poti folosi de ea in alte situatii, ea fiind in 4 usi.
Dinamica impecabila, calitatea executiei impecabila, fiabila, consum redus raportat la prestatie, distributia masei 50% axa fata si 50% axa spate.
Faceam naveta destul de des de la Sibiu la Bucuresti ca sa ma intalnesc cu actuala sotie. Aveam un golf 4 1.6 16v si imi consuma destul de mult la drum lung. Mi am dorit un diesel si am ales modelul E90 pentru ca pana in 7.000€, cat aveam pt a da pe masina, E90 imi oferea cei mai multi cai la acesti bani (mai era si motorul de 170cp pe Passat/A4 dar nu eram incantat pentru ca tata a avut passat). De asemenea arata si frumos si inca arata bine. Am fost putin speriat de tractiunea spate dar cand am vazut cum se comporta pe drum, nu as mai vrea sa conduc tractiune fata. Iar iarna, cu cauciucuri bune, efectiv nu ai nici o problema iar sistemul DTC te tine pe drum.
Am ales acest model pentru ca citind pe internet si interesandu-ma de la mai multi posesori ai modelului am ajuns la concluzia ca este cea mai fiabila.
Este un model sport, dar si o limuzina care nu trece neobservata, imi place mult adrenalina in ciuda faptului ca am vrut sa ajung pilot de curse si nu am reusit.
Mi s-a parut cea mai buna varianta in banii astia, raport pret-calitate. Si confort si putere. Arata si foarte bine.
Pentru ca inainte am avut tot BMW-uri cunosc marca si imi place tractiunea spate chiar daca trebuie sa fii mai atent.
Am vrut o masina cu tractiune spate, spatioasa, confortabila dar si adecvat de puternica. Aveam de ales intre e46 si e90, dar am prins un break cu full option si cauciucuri noi asa ca am mers cu e46.
Aspect, motorizare, consum mediu, pret ok si putina sportivitate. Am optat pentru o masina cu tractiune spate, fiind un fan al drifturilor.
Pentru ca motorizarea este foarte bine comprimata in motorul de 2.0 si puterea este una surprinzatoare pentru un consum mic si putere mare a motorului, iar modelul cu 163cp dupa parerea mea la modelul E90 este cel mai reusit ( cel cu distribuția in fata ). Am mers pe premiza ca acesta este cel mai reusit model si de accea am optat cand m-am decis sa cumpar acest model.
Pentru ca era cea mai frumoasa masina ce intra in bugetul meu si pentru ca am auzit ca se conduce foarte sportiv.
Bugetul mi-a permis acest model si era spre vanzare acest model in momentul in care eu am dorit sa-mi achizitionez o masina.
Masina pe care o detin este un Bmw E90. Am ales aceasta masina pentru ca pasiunea mea pentru BMW a inceput de la varsta de 17 ani. Am condus atunci un Bmw E30, un ursuletz 2.5 cmc. M-am indragostit de puterea lui. Iar cu timpul am muncit si in final am reusit sa achizitionez un E90 M-packet asa cum mi-am dorit.
Simplu! Fiabilitate, sportivitate, tinuta de drum foarte buna, cheltuieli moderate de intretinere. E o masina destul de buna pentru buzunarele noastre!
Am vrut sa imi indeplinesc dorinta de cand eram mic, si mai apoi sa imi dau seama ca a fost un esec total.
Lucrez in domeniu si stiu ca BMW este o marca de top. E stabila, e rapida, e cum imi place.
Datorita design-ului exterior si interior, motorizarea M47 a fost un plus la capitolul fiabilitate.
L-am ales datorita fiabilitatii marcii, design-ului si al motorului care este impecabil pentru ceea ce ofera stock.
Am mai avut Bmw inainte si imi place ca este o masina sportiva si practica in acelas timp.
Este cea mai buna alegere daca faci un raport intre pretul de achizitie, puterea masinii, dotarile cu care este echipata masina si aspectul ei.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Bucuresti.
De la o cunostinta! Am avut incredere, dar nu am vazut unele defecte ale masini care m-au costat mai tarziu.
Italia.
De la unu care a ramas fara bani.
Germania.
Germania.
Din Italia, de la niste romani.
Dealer.
Romania.
De la un prieten cunoscut.
Din tara in care locuiesc, din Romania. Dar din alt judet. Locuiesc in judetul Neamt si am cumparat masina din judetul Cluj. Daca masina era in Timisoara, mergeam in Timisoara. Nu a contat locatia, ci masina.
Am luat-o din Germania.
De la un prieten apropiat, de incredere.
Am cautat mai multe anunturi cu acest model pe autovit si alte site-uri similare si m-am hotarat la aceasta.
Licitatii.
Am luat-o din Germania.
Am achizitionat-o din tara, din Pitesti, de la un samsar. Am dat 6400 € in 2016.
Am achizitionat-o de la o persoana fizica din Bacau, care se ocupa expres cu masini de import.
Am achizitionat-o de la un parc auto.
Din tara, adusa din strainatate de putin timp.
De pe internet de pe site-urile de specialitate.
Din Germania, Wurzburg.
Am gasit-o in tara, adusa din Germania.
Din Romania, am avut in vedere sa fie masina personala, nu schimburi sau de la bisnitari.
Din Romania, a fost adusa in 2008, eu am luat-o de la fiul celui care o adus-o.
A fost cumparata SH de la un prieten.
De la un om de incredere.
Din Belgia de la privat.
Am cumparat-o de la o persoana fizica.
Din Belgia, am adus-o personal.
De la mine din oras, de la un domn super de treaba si cinstit.
Din Austria personal de la singurul proprietar, recomand sa faceti la fel, nu va lasati pacaliti in Romania de km putini sau de aspect impecabil la bani de nimic.
Din Italia, direct de la posesor.
Am cumparat-o din Germania.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Imi place absolut tot la ea. De la felul cum simt ca face parte din mine cand ma urc la volanul ei si pana la siguranta pe care mi-o inspira in trafic. Foarte stabila, superba ca aspect si mai important-nu ma obliga sa investesc. Tot ce am de schimbat e pur estetic, de exemplu farurile, stopurile, bara fata (pe care am distrus-o fiind invatata ca inainte de ea sa conduc un suv), insa toate astea nu prezinta graba. E masina mea perfecta.
E destul de sportiva, consum decent, are dotarile necesare ca sa tina pasu cu modelele mai noi. Dezavantaje=pica bieletele antiruliu in draci si actuatoarele de la usi.
E foarte placuta la drumuri lungi, dezavantaje ar fi lipsa spatiului la pasageri portbagaj.
Imi place ca se conduce usor, nu-mi place ca pierde ulei.
Silentioasa, rigida, foarte asezata pe sosea, consum relativ mic, aproximativ 8%.
Este o masina practica pentru condusul zilnic, iti ofera toate avantajele. singurul lucru ce pot zice ca imi displace este ca nu am ales o cu cutie automata.
Este o placere sa conduc aceasta masina in fiecare zi. Se tine pe asfalt foarte bine iar iarna nu am avut probleme cu ea.
Nu exista marca care sa ofere placerea de a conduce mai mare.
Mi se pare extraordinar, imi place interiorul si optiunile, nu ma asteptam.
Se conduce bine și trage foarte bine
Sa o conduc in fiecare zi este surprinzator, recunosc, niciodata nu este la fel senzatia pe care o ai cand conduci, chiar daca drumul este acelasi. Nu imi place deloc sa conduc masina pe drumuri avariate, cu gropi, pietris. Nu vreau sa se uzeze prematur din cauza drumurilor. Si imi displace faptul ca ceilalti conducatori auto nu inteleg acest lucru. Daca pe o portiune de drum eu merg cu 30km/h ca sa am grija, ceilalti participanti la trafic merg lejer cu 70-80km/h. Enervant.
Imi place tot la ea, singurul lucru este dpf care e enervant ca se infunda, se desfunda si tot asa.
Imi place ca este facuta pe gustul meu, de mine, din banii mei, asa cum am vrut-o mereu si simt mereu placerea de a conduce in ea. Ce nu-mi place, ca nu avem drumuri pentru o masina mai low, care sa poata fi echipata cu o suspensie sport (de fabrica) si necesita o atentie putin mai mare.
Este o placere de condus in fiecare zi, mai ales la drumuri in afara orasului. Se tine bine pe curbe, franele sunt foarte bune, iar de motor nu mai zic. I-am facut si un stage 1 iar la aproape 200 de cai se simte ca trage foarte bine. Dezavantajul ei este ca nu ia gropile foarte bine, avand suspensii mai rigide si anvelope mai dure (sport), insa imi stiu bine drumul spre birou si ocolesc toate gropile.
imi place demarajul pentru RWD.
Imi e mila de ea prin oras, ar trebui o autostrada sa o pot “desfunda”.
Permanenta rezerva de putere, reprize foarte bune, control fara probleme in situatii limita, electronica “ponderata” care permite caracterului sportiv al masinii sa se manifeste.
Cel mai mult imi place feeling-ul pe care mi-l ofera masina. Cand vreau sa merg economic consuma putin iar cand merg sportiv imi ofera mai mult decat puterea necesara pentru drumurile din Romania. Ca si condusa zi de zi, as opta pentru oras, pentru un benzinar iar pentru naveta pentru diesel. Acum stand in Bucuresti si mergand prin oras, uneori o simt cum se chinuie in aglomeratie si trebuie sa o tin sus in turatii, ceea ce imi consuma putin mai mult ulei decat normal.
Imi place senzatia condusului, mai ales ca este tractiune spate, cei 163 de cai imi confera o siguranta atunci cand intru intr-o depasire. Ceea ce nu prea imi pace la ea este faptul ca nu prea este incapatoare pe locurile din spate.
Cel mai mult imi place ca iti da o senzatie de adrenalina si fiabilitatea masinii.
Foarte placuta la condus, deoarece are cutie automata si nu as mai trece pe una manuala. Momentan nu imi displace nimic.
Imi place aspectul ei nu imi place spatiul in interior mi-as fi dorit un interior mai mare in spate si portbagaj.
O conduc zilnic, merg la cumparaturi, la munca, peste tot. E superba. Sincer imi place cam tot la ea mai putin faptul ca navigatia nu poate fi updatata, nu ai bluetooth asa ca ai nevoie de cablu AUX pentru muzica, si calitatea audio al sistemului e sub cea a masinilor mai noi.
In primul si primul rand imi place agresivitea cu care se conduce. E o masina compacta, putin sport. Masina fiind foarte joasa, indeajuns de comoda. Singurul lucru ce-mi displace sunt piesele scumpe acestui model.
Cel mai mult imi place modul sport al cutiei automate si agresivitatea de care da dovada masina avand aspectul si aerodinamica unei masini de curse. Ce imi displace este ca nu am optiunea de bluetooth sau HDD intern pentru multimedia, in rest nu am nici o alta nemultumire, sunt multumit 100%.
Aceasta masina este motivul pentru care am inceput sa am o pasiune pentru masini, acum 2 zile am facut anul de cand sunt sofer, inainte nu pot spune ca nu eram interesat de masini, dar dupa foarte putina vreme la volan, am prins gustul. Cred ca este cea mai sportiva varianta din clasa sa, cu siguranta cu cel mai puternic motor la banii aia si m-am indragostit cu adevarat sa o conduc, sa fac drumuri fara vreo destinatie, doar cu prea multa adrenalina si viteza pentru sanatatea mea :)).
Este o masina confortabila, in momentul in care o calc, ea isi face treaba. Iar lucrul care-mi displace este consumul mare de ulei in momenul accelerarii.
Imi place la ea ca are o statura agresiva si inca as vrea sa o mai pregatesc sa fie si mai frumoasa. O iubesc! Iar ce imi displace la ea e ca acum e cam batrana si mai tot trebuie sa mai schimb una alta. Si 3rul este cred putin mai rigid ca celelalte modele.
Ador sa apas pedala si sa simt cum te lipeste in scaun. In viraje se comporta bine daca esti moderat iar pe timp de iarna nu am avut probleme gen sa raman blocat. Cel mai mult imi displace spatiul care nu e prea mare insa in rest nu ma pot plange.
La condus, 5 din 5, imi place confortul si ca e foarte stabila.
E o masina aspectoasa, confortabila, cu care te poti strecura usor in trafic. Imi place foarte mult cum se aseaza pe drum, si daca ai gume bune, nu ai nici o problema cu tractiunea pe spate.
In mare part este o masina super ok, suspensia cam rigida ( se plimba rinichii la gropi) si datorita ca am nfl, am si servo hidraulic, era mai bun unu electric.
La mersul de zi cu zi o folosesc de 2 ani si jumatate si este destul de confortabila, imi place cel mai mult la ea stilul sportiv al masinii.
Imi place ca are cutie automata si ca este destul de puternica. Pe serpentine cutia de viteze este geniala si faptul ca masina este foarte stabila si ca are tractiune spate, te face sa te simti ca esti in ceva mult mai puternic :).
Este o masina sportiva cu aspect placut atat interior cat si exterior, consider ca ma caracterizeaza. Cel mai mult imi place tinuta ei de drum, senzatia ce o ofera la un drum mai lung.
În lumea motoarelor există numeroase opțiuni excelente, iar alegerea “motorului ideal” depinde de mai mulți factori, precum scopul...
Salarizarea unui politist rutier, in Romania, in anii 2021 - 2022 Multa lume cunoaste concurenta din ultimii ani de la Academia de...
Atunci cand conduceti, ultimul lucru pe care vi-l doriti este ca bujiile sa se defecteze. Bujiile de aprindere sunt una dintre num...
A cincea generatie a BMW Seria 5 este formata din masinile BMW E60 (versiunea sedan) si BMW E61. Generatia E60/E61 a fost produsa...
Șoferii care încalcă regulile de circulație se expun, pe lângă sancțiuni financiare, și acumulări de puncte de penalizare ce pot c...