Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (163 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul BMW 3er 320d (163 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
Toate parerile auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori reali si verificati.
Este cea mai buna alegere daca faci un raport intre pretul de achizitie, puterea masinii, dotarile cu care este echipata masina si aspectul ei.
Am mai avut Bmw inainte si imi place ca este o masina sportiva si practica in acelas timp.
L-am ales datorita fiabilitatii marcii, design-ului si al motorului care este impecabil pentru ceea ce ofera stock.
Datorita design-ului exterior si interior, motorizarea M47 a fost un plus la capitolul fiabilitate.
Lucrez in domeniu si stiu ca BMW este o marca de top. E stabila, e rapida, e cum imi place.
Am vrut sa imi indeplinesc dorinta de cand eram mic, si mai apoi sa imi dau seama ca a fost un esec total.
Simplu! Fiabilitate, sportivitate, tinuta de drum foarte buna, cheltuieli moderate de intretinere. E o masina destul de buna pentru buzunarele noastre!
Masina pe care o detin este un Bmw E90. Am ales aceasta masina pentru ca pasiunea mea pentru BMW a inceput de la varsta de 17 ani. Am condus atunci un Bmw E30, un ursuletz 2.5 cmc. M-am indragostit de puterea lui. Iar cu timpul am muncit si in final am reusit sa achizitionez un E90 M-packet asa cum mi-am dorit.
Bugetul mi-a permis acest model si era spre vanzare acest model in momentul in care eu am dorit sa-mi achizitionez o masina.
Pentru ca era cea mai frumoasa masina ce intra in bugetul meu si pentru ca am auzit ca se conduce foarte sportiv.
Pentru ca motorizarea este foarte bine comprimata in motorul de 2.0 si puterea este una surprinzatoare pentru un consum mic si putere mare a motorului, iar modelul cu 163cp dupa parerea mea la modelul E90 este cel mai reusit ( cel cu distribuția in fata ). Am mers pe premiza ca acesta este cel mai reusit model si de accea am optat cand m-am decis sa cumpar acest model.
Aspect, motorizare, consum mediu, pret ok si putina sportivitate. Am optat pentru o masina cu tractiune spate, fiind un fan al drifturilor.
Am vrut o masina cu tractiune spate, spatioasa, confortabila dar si adecvat de puternica. Aveam de ales intre e46 si e90, dar am prins un break cu full option si cauciucuri noi asa ca am mers cu e46.
Pentru ca inainte am avut tot BMW-uri cunosc marca si imi place tractiunea spate chiar daca trebuie sa fii mai atent.
Mi s-a parut cea mai buna varianta in banii astia, raport pret-calitate. Si confort si putere. Arata si foarte bine.
Este un model sport, dar si o limuzina care nu trece neobservata, imi place mult adrenalina in ciuda faptului ca am vrut sa ajung pilot de curse si nu am reusit.
Am ales acest model pentru ca citind pe internet si interesandu-ma de la mai multi posesori ai modelului am ajuns la concluzia ca este cea mai fiabila.
Faceam naveta destul de des de la Sibiu la Bucuresti ca sa ma intalnesc cu actuala sotie. Aveam un golf 4 1.6 16v si imi consuma destul de mult la drum lung. Mi am dorit un diesel si am ales modelul E90 pentru ca pana in 7.000€, cat aveam pt a da pe masina, E90 imi oferea cei mai multi cai la acesti bani (mai era si motorul de 170cp pe Passat/A4 dar nu eram incantat pentru ca tata a avut passat). De asemenea arata si frumos si inca arata bine. Am fost putin speriat de tractiunea spate dar cand am vazut cum se comporta pe drum, nu as mai vrea sa conduc tractiune fata. Iar iarna, cu cauciucuri bune, efectiv nu ai nici o problema iar sistemul DTC te tine pe drum.
Dinamica impecabila, calitatea executiei impecabila, fiabila, consum redus raportat la prestatie, distributia masei 50% axa fata si 50% axa spate.
Masina sport dar si te poti folosi de ea in alte situatii, ea fiind in 4 usi.
Mi-a placut cum arata la exterior, consum mic, destula putere.
Imi doream o masina cu peste 150 - 160 de cai, pe care sa mi-o permit si care sa arate bine.
Deoarece sunt tanar si aceasta masina imi indeplineste conditiile momentan, masina pentru drumuri din punctul A in B, dar si o masina pe care ma pot baza in trafic.
Deoarece consuma putin si trage foarte bine.
1. Personalitate. Masina are caracterul ei, iar asta o face speciala pentru mine. 2. Atunci cand conduc masina asta, primesc feedback, primesc emotie. 3. Am analizat toata piata auto. Am facut comparatii, analize, statistici, in decursul a un an. Dupa ce am ales modelul, am inceput sa-l caut. A mai durat 3 luni sa caut modelul intr-o stare cat mai aproape de cea din fabrica. Am mers si vazut 10-11 masini, toate fiind nemultumitoare. Defecte ascunse, vizibile, fara caracter. Dar cand am vazut masina pe care o cautam, in mai putin de 12 ore a fost a mea, nici nu am stat pe ganduri. De cand am vazut pozele din anunt, stiam ca asta e masina. Si asa a fost.
Am cumparat-o din Germania.
Din Italia, direct de la posesor.
Din Austria personal de la singurul proprietar, recomand sa faceti la fel, nu va lasati pacaliti in Romania de km putini sau de aspect impecabil la bani de nimic.
De la mine din oras, de la un domn super de treaba si cinstit.
Din Belgia, am adus-o personal.
Am cumparat-o de la o persoana fizica.
Din Belgia de la privat.
De la un om de incredere.
A fost cumparata SH de la un prieten.
Din Romania, a fost adusa in 2008, eu am luat-o de la fiul celui care o adus-o.
Din Romania, am avut in vedere sa fie masina personala, nu schimburi sau de la bisnitari.
Am gasit-o in tara, adusa din Germania.
Din Germania, Wurzburg.
De pe internet de pe site-urile de specialitate.
Din tara, adusa din strainatate de putin timp.
Am achizitionat-o de la un parc auto.
Am achizitionat-o de la o persoana fizica din Bacau, care se ocupa expres cu masini de import.
Am achizitionat-o din tara, din Pitesti, de la un samsar. Am dat 6400 € in 2016.
Am luat-o din Germania.
Licitatii.
Am cautat mai multe anunturi cu acest model pe autovit si alte site-uri similare si m-am hotarat la aceasta.
De la un prieten apropiat, de incredere.
Am luat-o din Germania.
Din tara in care locuiesc, din Romania. Dar din alt judet. Locuiesc in judetul Neamt si am cumparat masina din judetul Cluj. Daca masina era in Timisoara, mergeam in Timisoara. Nu a contat locatia, ci masina.
Este o masina sportiva cu aspect placut atat interior cat si exterior, consider ca ma caracterizeaza. Cel mai mult imi place tinuta ei de drum, senzatia ce o ofera la un drum mai lung.
Imi place ca are cutie automata si ca este destul de puternica. Pe serpentine cutia de viteze este geniala si faptul ca masina este foarte stabila si ca are tractiune spate, te face sa te simti ca esti in ceva mult mai puternic :).
La mersul de zi cu zi o folosesc de 2 ani si jumatate si este destul de confortabila, imi place cel mai mult la ea stilul sportiv al masinii.
In mare part este o masina super ok, suspensia cam rigida ( se plimba rinichii la gropi) si datorita ca am nfl, am si servo hidraulic, era mai bun unu electric.
E o masina aspectoasa, confortabila, cu care te poti strecura usor in trafic. Imi place foarte mult cum se aseaza pe drum, si daca ai gume bune, nu ai nici o problema cu tractiunea pe spate.
La condus, 5 din 5, imi place confortul si ca e foarte stabila.
Ador sa apas pedala si sa simt cum te lipeste in scaun. In viraje se comporta bine daca esti moderat iar pe timp de iarna nu am avut probleme gen sa raman blocat. Cel mai mult imi displace spatiul care nu e prea mare insa in rest nu ma pot plange.
Imi place la ea ca are o statura agresiva si inca as vrea sa o mai pregatesc sa fie si mai frumoasa. O iubesc! Iar ce imi displace la ea e ca acum e cam batrana si mai tot trebuie sa mai schimb una alta. Si 3rul este cred putin mai rigid ca celelalte modele.
Este o masina confortabila, in momentul in care o calc, ea isi face treaba. Iar lucrul care-mi displace este consumul mare de ulei in momenul accelerarii.
Aceasta masina este motivul pentru care am inceput sa am o pasiune pentru masini, acum 2 zile am facut anul de cand sunt sofer, inainte nu pot spune ca nu eram interesat de masini, dar dupa foarte putina vreme la volan, am prins gustul. Cred ca este cea mai sportiva varianta din clasa sa, cu siguranta cu cel mai puternic motor la banii aia si m-am indragostit cu adevarat sa o conduc, sa fac drumuri fara vreo destinatie, doar cu prea multa adrenalina si viteza pentru sanatatea mea :)).
Cel mai mult imi place modul sport al cutiei automate si agresivitatea de care da dovada masina avand aspectul si aerodinamica unei masini de curse. Ce imi displace este ca nu am optiunea de bluetooth sau HDD intern pentru multimedia, in rest nu am nici o alta nemultumire, sunt multumit 100%.
In primul si primul rand imi place agresivitea cu care se conduce. E o masina compacta, putin sport. Masina fiind foarte joasa, indeajuns de comoda. Singurul lucru ce-mi displace sunt piesele scumpe acestui model.
O conduc zilnic, merg la cumparaturi, la munca, peste tot. E superba. Sincer imi place cam tot la ea mai putin faptul ca navigatia nu poate fi updatata, nu ai bluetooth asa ca ai nevoie de cablu AUX pentru muzica, si calitatea audio al sistemului e sub cea a masinilor mai noi.
Imi place aspectul ei nu imi place spatiul in interior mi-as fi dorit un interior mai mare in spate si portbagaj.
Foarte placuta la condus, deoarece are cutie automata si nu as mai trece pe una manuala. Momentan nu imi displace nimic.
Cel mai mult imi place ca iti da o senzatie de adrenalina si fiabilitatea masinii.
Imi place senzatia condusului, mai ales ca este tractiune spate, cei 163 de cai imi confera o siguranta atunci cand intru intr-o depasire. Ceea ce nu prea imi pace la ea este faptul ca nu prea este incapatoare pe locurile din spate.
Cel mai mult imi place feeling-ul pe care mi-l ofera masina. Cand vreau sa merg economic consuma putin iar cand merg sportiv imi ofera mai mult decat puterea necesara pentru drumurile din Romania. Ca si condusa zi de zi, as opta pentru oras, pentru un benzinar iar pentru naveta pentru diesel. Acum stand in Bucuresti si mergand prin oras, uneori o simt cum se chinuie in aglomeratie si trebuie sa o tin sus in turatii, ceea ce imi consuma putin mai mult ulei decat normal.
Permanenta rezerva de putere, reprize foarte bune, control fara probleme in situatii limita, electronica "ponderata" care permite caracterului sportiv al masinii sa se manifeste.
Imi e mila de ea prin oras, ar trebui o autostrada sa o pot “desfunda”.
imi place demarajul pentru RWD.
Este o placere de condus in fiecare zi, mai ales la drumuri in afara orasului. Se tine bine pe curbe, franele sunt foarte bune, iar de motor nu mai zic. I-am facut si un stage 1 iar la aproape 200 de cai se simte ca trage foarte bine. Dezavantajul ei este ca nu ia gropile foarte bine, avand suspensii mai rigide si anvelope mai dure (sport), insa imi stiu bine drumul spre birou si ocolesc toate gropile.
Imi place ca este facuta pe gustul meu, de mine, din banii mei, asa cum am vrut-o mereu si simt mereu placerea de a conduce in ea. Ce nu-mi place, ca nu avem drumuri pentru o masina mai low, care sa poata fi echipata cu o suspensie sport (de fabrica) si necesita o atentie putin mai mare.
Imi place tot la ea, singurul lucru este dpf care e enervant ca se infunda, se desfunda si tot asa.
Sa o conduc in fiecare zi este surprinzator, recunosc, niciodata nu este la fel senzatia pe care o ai cand conduci, chiar daca drumul este acelasi. Nu imi place deloc sa conduc masina pe drumuri avariate, cu gropi, pietris. Nu vreau sa se uzeze prematur din cauza drumurilor. Si imi displace faptul ca ceilalti conducatori auto nu inteleg acest lucru. Daca pe o portiune de drum eu merg cu 30km/h ca sa am grija, ceilalti participanti la trafic merg lejer cu 70-80km/h. Enervant.