Parere posesori Citroen C5 2.0 HDI FAP 2012-2015
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Citroen C5 2.0 HDi (163 Hp) FAP cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2012 - 2015. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Citroen C5 2.0 HDi (163 Hp) FAP.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Consumul de 8.5l/100km in Cluj, cu tot cu perioade de condus mai grabite si in trafic infernal, este bun spre foarte bun (Laguna 2 1.9 DCI 120cp are 8.6). Un furtun turbo (150 lei) si o joja de ulei rupta (50 lei) au fost reparatiile timp de 3 ani. Din pacate avem avertizari de la sistemul de frana automata, deci lucrurile se pot complica.
Schimbul de ulei, filtru aer, polen, motorina cu tot cu manopera in reprezentanta costa 700 lei, iar recent am schimbat discurile de frana fata cu tot cu placutele de frana, toate originale cu tot cu manopera 1200 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Masina nu a avut nicio reparatie in Germania, iar piesele pana in momentul actual au fost foarte ieftine. Amortizoarele hidropneumatice sunt mai scumpe putin, dar cam atat.
Este o masina usor de intretinut pentru o familie cu salariul mediu pe economie, piesele costa chiar mai putin decat la modelele marcilor rivale.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Foarte fiabila (vedeti mai sus la intretinere).
Nu am avut nicio problema cu ea, iar intretinuta corespunzator masina este “tanc”.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Reprezentanta pe cat posibil.
La reprezentanta, pentru ca cel putin in orasul meu se intampla sa fie foarte priceputi, cunoscandu-i inca din 2007.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Suspensiile trebuie ingrijite. In rest, nu sunt probleme.
Maxim 15.000 km daca locuiti in Romania.
Ce consum are?
8.6 intr-un Cluj aproape tot timpul blocat (8km in 45 min), 6.7 intr-o excursie pana in Franta cu tot cu portbagaj superior.
5.4-6 l/100km in afara localitatilor. 8-9 l/100 km in localitate.
Modalitatea de conducere a masinii cu o singura pedala Avansul tehnologic in domeniul auto a adus cu sine o multitudine de inventi...
Capetele de bara sunt componente ale sistemului frontal de suspensie. Suspensia fata a unei masini este mult mai complicata decat...
Trecerea pe instalatie GPL (gaz petrolier lichefiat) este una dintre cele mai bune cai pentru a economisi combustibil, ceea ce se...
Cu creșterea rapidă a popularității mașinilor electrice, mulți oameni încep să se întrebe despre siguranța acestor vehicule. În sp...
Masinile tind sa dezvolte simptome inainte de a avea o problema tehnica, fie ea minora sau majora. Este indicat sa ii acorzi atent...