Parere posesori Skoda Octavia II 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia 2.0 TDI (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa o cumpere fara ezitare, cu cat mai multe dotari posibile.
Atentie mare la numarul de kilometri, distributie si valve EGR. Are tendinta de a se infunda (nu este nici costisitor si nici foarte greu de curatat).
Inainte de a cumpara o masina trebuie sa stie ce fel de masina isi doresc si necesitatilor pe care le au.
Grija la alegerea codului motor. Bkd e singurul cu 2 arbori cu came pus pe Octavia 2, si singurul fara probleme la pompa de ulei. Exceptand faptul ca e 2.0 pd, iar problema cu volanta bi-masica persista la toate aproape. Verificare amanuntita, mai ales la motor si caroserie, sunt cam sensibile la rugina.
Sa aleaga o motorizare buna avand in vedere ca are o caroserie destul de mare.
Sa aibe grija sa fie intretinuta si sa aleaga cu grija motorizarea, eu le recomand motorul 2.0 dar am inteles ca si 1.9 este foarte fiabil.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La kilometri, pentru ca este o masina folosita la drumuri lungi in general.
La samsari de masini si persoanele care dau kilometrii inapoi si daca distributia a fost schimbata (kit-ul complet). Si orice reparatie facuta dupa un accident.
La numarul de kilometri si modul in care a fost intretinuta masina.
Caroserie si elemente motor, scurgeri, sunete ciudate, fluierat de turbo, probleme la ambreiaj.
La motor, caroserie, directia sa fie buna, suspensii, eventual erori in bord.
In primul rand la numarul de km si la starea caroseriei, cel putin cele din Romania sunt pline de chit, sa o verifice bine inainte sa dea banii pe ea.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Am ales-o pentru cuplul motor mare si numarul de cai. De asemenea, intretinerea motorului este relativ usoara, fiind un motor PD.
Motorul este 2.0 tdi p.b. si sunt foarte multumit. Alta varianta poate benzina 1.8t sau 2.0 turbo benzina. Si de la grupul VAG. am detinut 1.9tdi,1.8 t benzina,2.0 t benzina.
Este o motorizare foarte buna, fiabila. Nu as alege o alta motorizare. Raportul calitate pret este unul ridicat. Consumul foarte bun.
Am ales-o din cauza ca e cu doua axe si pompa duza. Am fost incapatanat si n-am ascultat de majoritatea care spune ca doua axe cu came e pacatos. Consuma intr-adevar mai mult, dar e si mai agil, iar pe partea de zgomot, are si putin d-asta in plus fata de unul cu un ax si competitorii cu commonrail.
Am ales un motor diesel si fara sa stiu era un motor in 16v, dar sunt multumit de el. Singura varianta pe care as alege-o este motor de 1.9, fiind mai fiabil.
Am ales aceasta motorizare deoarece mi se pare ca este eficienta, puternica si cu un raport bun consum/putere.
Capital.ro vine cu informatia potrivit careia conducatorii auto sunt pasibili de sanctiuni dintre cele mai serioase in cazul in ca...
In functie de conditiile meteo in care ne deplasam, aderenta autoturismului este mai crescuta sau mai scazuta fata de sol, iar in...
Daca esti posesorul unei masini de o perioada mai lunga de timp ai toate sansele sa intalnesti acest fenomen la ea si anume faptul...
In timp ce pentru unele persoane sofatul este o placere si o activitate pe care o fac cu usurinta, altii au dificultati in a isi s...
Familia de motoare turbo diesel K9K este rezultatul dezvoltarii comune a aliantei Renault-Nissan. Motoarele sunt disponibile in ve...