Ce este codul de eroare OBD2 P0005?

Ce este codul de eroare OBD2 P0005?

P0005 se refera la circuitul de control al valvei “A” de inchidere fortata a alimentarii cu combustibil /Deschis

Indicator

Atunci cand acest cod declanseaza, o defectiune indica faptul ca a fost detectat un circuit deschis in sistemul de inchidere a alimentarii cu carburant.

Setarea parametrilor de cod

Valorile parametrilor circuitului ventilului sunt afisate ca “deschise” sau “inchise”. Un circuit inchis este normal. Un circuit deschis este echivalent cu firul deconectat sau un scurt-circuit si va cauza stocarea unui cod de eroare.

Simptome cod eroare OBD P0005

Aprinderea la bord a indicatorului luminos.

Cauze comune pentru aparitia codului P0005

Cea mai comuna cauza a acestei defectiuni este o supapa de inchidere a combustibilului care a fost dezactivata. In caz contrar, verificati cablajul electric al sistemului de alimentare cu combusitbil si conectorii acestuia.

Diagnoza incorecta comuna

Verificati supapa de inchidere a alimentarii cu combustibil pentru a va asigura ca nu a fost dezactivata. Adesea, pompa de combustibil sau alte componente ale sistemului de alimentare cu combustibil sunt inlocuite in mod eronat, din cauza lipsei de presiune a combustibilului, chiar si atunci cand acest cod a fost stocat.

Diagnostic

Acest cod este cel mai probabil cauza unei lipse de presiune a combustibilului.

Verificati cablajul si conectorii de la supapa de inchidere a combustibilului pentru a va asigura ca valorile tensiunii si ale solului sunt aproape de tensiunea bateriei.

Controlati conectorii electrici sau un cablaj deteriorat.

Conectorii corodati, la sau in apropierea supapei de inchidere a combustibilului, testeaza frecvent citirile de tensiune pana cand circuitul este activat, moment in care circuitul este supraincarcat datorita rezistentei excesive.

Incepeti diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.

Cautati cablurile arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor.

Daca cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in stare normala de functionare, conectati scanerul la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.

Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.

Dupa ce codurile sunt sterse, porniti autovehiculul pentru a vedea daca codul reapare.

Daca codul nu reapare imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.

Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect.

Citeste si...
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?

Beculetul care monitorizeaza presiunea din anvelope s-a aprins in bord. Inainte de a realiza ceea ce se intampla, auziti sunetul f...

Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?
Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?

Astazi o sa scriem despre un motor sau mai exact un cilindru care da rateuri. Acest fenomen apare atunci cand ai un amestec de aer...

Este sigur sa conduci cu un motor gripat?
Este sigur sa conduci cu un motor gripat?

Exista numeroase motive care pot duce la functionarea incorecta a motorului: injector infundat sau care nu functioneaza in parame...

Este periculos sa conduci cu un etrier blocat?
Este periculos sa conduci cu un etrier blocat?

Etrierul este o piesa foarte importanta a sistemului de franare, pentru ca el este cel care actioneaza placutele de frana si le ti...