Parere posesori Chevrolet Aveo 1.4 i 94 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Chevrolet Aveo 1.4 i 16V (94 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Chevrolet Aveo 1.4 i 16V (94 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Minim. Adica in afara de itp si consumabile nu prea investesc in ea.
Aproximativ 500lei.
Nu mult, pana in 500 lei.
Revizia costa cca 300 lei. Mai pot pica, flanse, rulmenti, capete de bara, placute de frana… Astea le inlocuiesti cu cca 1500 lei, tot. In medie, sa o intretii bine costa aproximativ 2500 lei, revizie si manopera inclusa.
400-500 lei.
Costa 200-300 ron.
Doar ulei, filtre si alte minuni, in jur de 6 milioane.
Inca nu stiu.. o am din noiembrie.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Delic. Majoritatea se gasesc la dezmembrari.
Piesele au cam aceleasi preturi ca si competitia.
Piesele sunt foarte ieftine, majoritatea variaza intre 50 - 300 lei, daca vrei piese OEM.
Dupa cum am spus si mai devreme, nu mi se pare deloc scumpa la piese. In comparatie cu competitia, piesele acestei masini sunt mai ieftine cu cel putin 7%. Dupa verificarea mea, unele piese sunt la preturi asemanatoare, insa cele mai multe consumabile sunt cu 7-23% mai ieftine.
Pretul pieselor este relativ mic, nu stiu cat e pretul pieselor de la alte masini.
Piesele sunt ieftine, este o masina ieftina.
Nu stiu pentru ca am avut noroc printr-o exploatare corecta sa nu am nevoie de reparatii. Am schimbat numai consumabile, inclusiv kit distributie.
La mecanica sta bine la preturi… la caroserie, insa, e cu totul alta poveste… piesele de caroserie sunt foarte scumpe.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Probleme cu tabla care este prea subtire, insa nu corodeaza ca la loganuri, se mai arde cate un stop si telescoapele care am impresia ca-s prea mici pentru ce sarcina au de dus.
Pai prin 2012 am schimbat motorul deoarece se pare ca cineva imi turnase nisip in cel vechi, deci s-a stricat imediat dupa ce am pornit la drum, iar in urma cu 2 ani am fost nevoit sa schimb suspensiile, arcurile si tot ce tine de sistemul de directie pentru ca incepusera sa se auda diferite zgomote in mers. In rest cateva filtre, frane si cam atat.
Am avut ceva probleme, dat fiind faptul ca a stat pe loc ceva timp, aerul conditionat pierde freon intr-o saptamana, am avut probleme cu clapeta de acceleratie, masina statea supratratata pe neutru pe la 2000 rpm, a trebuit curatata toata clapeta.
Cand am luat-o mergea cam greu si inecata, insa dupa revizie a devenit alta masina. Am avut ceva zgomote pe la fulia de la distributie, insa a fost doar o tabla indoita care s-a rezolvat cu 20 lei. Alte probleme nu am intampinat.
Este fiabila. ABS-ul a fost problema majora.
Este fiabila, nu am avut probleme cu ea.
Eu cred ca este fiabila, dar daca avea 1600 cm si cutie automata acest model era super. Singura problema care mai apare este aprinderea martorului service atunci cand este frig afara iarna, benzina este proasta chiar daca o cumperi din peco si nu am rabdare sa astept sa se incalzeasca motorul circa 4-5 minute.
O mica problema cu GPL-ul pana acum, o garnitura ce a trebuit schimbata, in rest o sa vad la vara. Trebuie sa verific etrierii, trage usor dreapta cand franez, cam atat pana acum.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Am un service cu care colaborez de mult timp si nu-s dezamagit.
“Am eu un baiat care stie meserie, boss” :)).
Depinde, ITP-ul l-am facut numai la radacini auto, dar pentru chestii minore sau schimb de ulei ma bag eu sau merg la un mecanic in care am incredere.
De obicei merg la service si unde gasesc liber cat mai repede. Am cateva service-uri la care apelez si cu alte masini.
“La baieti” pentru ca ii cunosc. Sunt “mai baieti” decat reprezentanta, care indiferent de problema te costa foarte mult si nu stiu daca e reparata.
Nu merg in service cu ea, nu am incredere in ei si nici in preturile lor foarte mari, o repar singur.
La service autorizat unde lucreaza mecanici din reprezentante. Nu folosesc “baieti” pentru ca nu pot da asigurare pe ceea ce lucreaza.
La baieti, zic.. pentru ca si in reprezentante tot “baieti” sunt, dar pe bani mult mai multi. Asa ca tot treaba aia e facuta. Asta doar in cazul in care nu pot sa-mi rezolv singur problema.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Atat cat scrie in cartea ei. Nu necesita mare atentie.
Macar o data la doi ani.
Periodic, dupa cum se recomanda si prin lege.
La 14-15000 km parcursi sau la maxim 3 ani, daca nu se atinge numarul de kilometri.
Anual.
Cand este nevoie, “spune” ea cand este nevoie.
La 2 ani general si sa schimbe ulei si filtre anual, la fel si distributia la 600.000, asa cum cere cartea.
Fostul proprietar mi-a recomandat la 60.000 km.
Ce consum are?
In functie de stilul de condus. Pentru un consum minim recomand mersul pana in 3000 de rpm. Are consumul mediu de 7,5%.
Mie imi scoate in medie 10 extraurban si 15 urban.
In oras 12L, in afara cam 7-8.
11.3 in oras aglomerat, 6 afara.
8% oras, 6.5% afara.
Oras 10-11l si in afara 6.5-7.5 gpl, in functie de cum o calci.
8 interior si 6 exterior, tinand cont de modelul pe care il am acum.
10-11% consum zilnic Ilfov-Bucuresti. Tai jumatate de oras.
Cu toti stim ca un taxi e galben, cand vedem pe strada o masina galbena prima data ne gandim ca este un taxi asa cum in momentul i...
In momentul de fata orice autoturism este echipat cu un sistem de aer conditionat care este un element foarte important mai ales p...
Pe timpul comunismului, autoritățile controlau complet procedura de acordare a permiselor auto, de la crearea și structura program...
Asa cum ar trebui sa stie orice sofer, ambreiajul este legat de volanta prin discul de presiune, iar ambele componente fac parte d...
Asa cum bine stim deja, majoritatea autoturismelor moderne sunt dotate cu convertoare catalitice. Acestea au un rol foarte importa...