Parere posesori Mazda 6 2.0 CD 121 cp 2005-2008
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Mazda 6 2.0 CD (121 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Mazda 6 2.0 CD (121 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
2200 lei.
Nu costa mult, in jur de 1300 de ron.
La cat o folosesc eu, intre 3000 si 4000 lei pe an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Scumpisoare piesele, dar ai sanse sa gasesti piese aftermarket acceptabile.
Da, la piese este cam scump pot spune, depinde cat ai grija de ea.
Da, este o masina ce tine pretul pieselor de schimb sus, dar sunt si de o calitate superioara.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am schimbat motorul. S-a rupt arborele cotit, spre nefericirea mea. Investitie 1500 euro.
Am cumparat masina, dupa o luna de condus s-a infundat filtrul de particule, am schimbat filtrul de particule, dupa aceea am inceput sa am probleme cu turbina, este defecta, trebuia inlocuita.
Cea mai mare problema a masinii este rugina, si cu asta spun tot. Motorul, oricat de problematic ar fi se poate repara usor daca iti gasesti mecanicul potrivit. O problema majora a fost radiatorul fisurat de la intercooler, si imi intra foarte mult ulei in el, dar am rezolvat-o rapid. Pana am descoperit scurgerea de ulei, am pierdut aproximativ 4 litri de ulei.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu merg la reprezentanta, pentru ca la varsta ei nu mai merita. Service auto Holboca Iasi.
La un service autorizat, desi la reprezentanta iti spun problemele exacte, in timp ce in service le mai “balbaie” un pic.
Prefer sa merg “la baieti” deoarece este o masina pe care, daca as baga-o in reprezentata la o revizie, m-ar ajuge cam inca o data pretul pe care l-am dat pe ea.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
15.000 km.
O data la 1 an.
Depinde de la caz la caz, de la sofer la sofer.
Ce consum are?
8.5 in oras si 7.5 in exterior.
Are un consum de 7.5%.
Urban 7.8% mers mai agresiv, extraurban 5% combinat drum de munte cu autostrada. Doar pe autostrada scade consumul sub 5%.
1.4 TSI a seriei EA211 este un motor de 1.4 litri cu patru cilindri pe benzina cu turbocompresor. Noua familie de motoare EA211 a...
Costurile de intretinere si de asigurare pentru masinile personale ar putea sa ii determine pe tot mai multi soferi sa foloseasca...
Pneurile autoturismului tau reprezinta, plastic vorbind, adaptarea componentei tehnice la calea de rulare, respectiv la partea car...
O pana de cauciuc poate sa apara in orice moment, indiferent de cat de atenti suntem la condus sau la modul in care ne ingrijim au...
Furtul de sau din vechicule este o problema in toate orasele, mari sau mici, iar cum masina este unul dintre bunurile cel mai de p...