Parere posesori Opel Astra J 1.7 CDTI 110 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 1.7 CDTI (110 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2009 - 2012. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 1.7 CDTI (110 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
7-800 ron.
Fac cam 20000 km pe an deci cam. Deci cam 1500-2000 lei
Nu am facut un calcul.
Foarte putin, circa 400 lei o revizie.
In ultimul an reparatiile au insumat 5.000 ron, anul acesta nu ma astept la mai putin.
Impozit, asigurare, un schimb de ulei, o revizie anuala si alte chestii necesare (maruntisuri) aproximativ 1000 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Preturi ca si la Golf, Focus.
Este la fel.
Difera de la piesa la piesa.
Nu, este printre cele mai ieftine.
Stiu sigur cat costa fiecare piesa, nu renteaza.
Este foarte ieftina, iti poti face treaba cu ea.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Motorul cam zgomotos, variaza turatiile la statul pe loc, mi-a dat regenerari dese, am curatat filtrul si e ok acum. Amortizor, posibil sa creasca nivelul ulei cu motorina.
Dpf este pacatos, face regenerari aiurea si regulatorul de presiune de pe pompa de inalte trebuie inlocuit cu unul imbunatatit.
Joc in cutie, schimbat injectoare, schimbat EGR.
Nu am avut niciun fel de problema cu ea. Singura piesa pe care am schimbat-o a fost o bujie.
Permanent probleme, regulator presiune combustibil, filtru de particule infundat, electroventilator ars, pompa servo arsa si tot felul de probleme.
Nu am avut probleme cu ea. As vrea sa va pot povesti, dar nu am despre ce, sincer nici nu as vrea pentru ca asta ar insemna sa am probleme.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Service-uri mai ok nefiind o masina chiar pretentioasa se descurca mecanici de incredere calitate pret.
Is tinichigiu auto. Majoritatea interventiilor le fac eu. Distributia o fac “la baieti”. Adica ma ajuta colegii dupa program la ei acasa.
“La baieti” datorita costurilor iar uneori baiatul de la service se poate sa stie si sa iti faca treaba mai buna.
Am un mecanic de incredere la care merg cand am nevoie.
Pentru inceput ma informez si apoi decid unde merg. Am incercat ambele variante si nu bag mana in foc pentru nimeni.
“La baieti”, am prieteni mecanici destul de buni si nu as merge sa dau bani mai multi degeaba.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 12-15 mii km e suficient, pe Germania a fost facuta la 30 mii.
8 maxim 10000km.
La un an sau 10.000 de km.
Cel putin anual, daca nu chiar la jumatate de an.
Asa cum scrie in cartea masinii.
La 10-15.000 km/an, eu fac revizia o data pe an.
Ce consum are?
5.6-6 exterior, 8.5 oras - mixt.
Cu dpf si egr anulat si stage 1 8,5 in oras si. 6 in afara. Mers normal spre sportiv.
5-6% in afara orasului si 7-8 in oras.
6,6 l/100km mixt.
Consum mediu de 6.8, departe de cel declarat.
6% la mers normal (nici la consum, nici sportiv).
Potrivit antena3.ro, miercuri, 29.06. a.c. , Guvernul Romaniei a adoptat o ordonanta de urgenta prin care se permite prelungirea c...
Inconștiența are consecințe, iar acest lucru l-a experimentat și un locuitor al Bucureștiului, care a fost sancționat și i s-a sus...
Modelul D15 este un motor cu patru cilindri de 1,5 litri din seria D utilizat in vehicule mici precum Honda Civic. Seria D include...
SkyActiv-G 2.5T este un motor pe benzina cu turbocompresor de 2,5 litri cu injectie directa. Este prima unitate turbo de serie a s...
1.0 TSI este cel mai mic motor din familia EA211. Volkswagen a introdus motorul in 2015 ca pe un alt pas al strategiei sale de red...