Parere posesori Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 130 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 1.9 TDI (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 1.9 TDI (130 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Imi plac masinile spatioase.
Este forte spatioasa.
Motorul care rezista fara nicio problema mult km, putere destula, piese relativ ieftine si confort.
Nu stiu de ce am ales in 2015 acest model, poate pentru ca era putin mai ieftin, ca am luat-o cu cutia automata blocata in D si pe drum venind de la Bucuresti acasa cu ea si-a dat drumul si cutia, dar tot i-am schimbat-o cu una manuala in 5 trepte.
Pentru raportul pret-calitate. Multe optiuni standard sau la pret redus. Aspect, practica, marca cunoscuta pentru fiabilitate la momentul respectiv, consum redus.
De mic copil ramaneam impresionat de acest model, mai ales cand vedeam un Passat negru in caroserie de limuzina. Pur si simplu ramaneam pe loc si o admiram. Inca de atunci gandul de a avea o astfel de masina mi s-a infiripat in minte. Mai ales cand am auzit ca e supranumita “masina-tanc”.
Nu a fost modelul pe care l-am dorit neaparat, dar pentru ca cunosteam masina si ce s-a investit in ea, am crezut ca iau o masina buna.
Pentru spatiu si pentru ca este fiabila.
Am auzit opiniile prietenilor, am condus inainte sa imi cumpar una si se intretine usor. Piese multe SH.
Nu am fost decis pe acest model neaparat, dar intr-o seara a aparut pe un site de masini din Germania, parea ingrijita, avea dotari, garda coborata si jante de aliaj, detalii care furau ochiul.
Este o masina foarte spatioasa si economa la drumurile prin tara. Foarte usor de condus, scaune foarte comode. Portbagaj mare.
Model fiabil, putere decenta, 130 de cai, spatiu cat incape. O masina indelung laudata de toata lumea si pe buna dreptate.
Pentru ca e prima masina de cand am luat permisul si mi-a placut ca aspect. Cand merg cu ea prin oras mereu intorc capul sa o privesc. Asta spune multe.
In primul rand spatiul, apoi putere, apoi parerea celoralti.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Cluj Napoca.
De la proprietar ea normal e adusa din Germania.
A fost cumparata din Constanta.
De la o firma din Bucuresti, a fost cumparata de noua de firma si dupa 5 ani s-a blocat cutia si nu au mai investit in ea, ca pe vremea aia erau destul de scumpe piesele.
Aceasta masina de suflet a fost achizitionata direct de la proprietar, el fiind primul proprietar roman din 2007 pana in 2017 cand a ajuns la mine. Masina prezentandu-se intr-o stare jalnica la exterior, dar motorul era in mintile lui, a pornit si a mers impecabil chiar daca a fost uitata in parcare mai bine de un an jumatate.
De la un membru al familiei.
De la o persoana fizica, care nu prea a avut grija de ea.
Dupa olx.
A fost achizitionata din Germania direct de la proprietar neamt.
Am primit-o cadou de la o ruda.
Din Italia de la un var. De cand am luat masina si pana acum nu m-a lasat nicio bucsa sau altceva, cu toate ca am 2 ani pe drumuri rele cu ea.
Am achizitionat-o dintr-un targ auto.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Imi place puterea care o poate dezvolta doar 131 hp, pe mine unul ma surprins:)).
E comoda si fiabila spatioasa, se comporta bine la drum. Si imi place ca are tabla forte buna si nu are pic de rugina.
Motorul este “TANK” așa cum se spune, depinde cum a fost intretinut, niciun ban investit in motor sau probleme serioase. In schimb bratele astea rup la portofel.
Pai un lucru care ma impresioneaza la aceasta masina este ca pana anul acesta masina a fost la mama, ea fiind femeie nu a ingrijit-o, a carat lemne pe bancheta pierre de pe munti etc si totusi motorul fara nicio investitie in el are viata si merge foarte bine, iar un lucru pe care il condamn la masina e ca bratele se duc destul de repede adica la 1-2 ani tre sa schimb bratele, in rest e ok, investitii majore nu sunt si sper nici sa nu fie.
O placere in afara orasului. In oras este cam zgomotoasa, insa este antifonata foarte bine. Tinuta de drum este foarte buna.
Imi place la ea ca nu e mare, dar nici mica, nu e prea puternica, dar nici lenesa, ca nu o pot cataloga masina veche pentru ca nu arata ca una. Imi place ca e mai dotata decat multe masini noi din ziua de astazi. Nu mi se pare combinatia perfecta, dinamica, motorizarea, aerodinamica, aspectul, totul imi place la ea.
Dupa ce am bagat 2000 RON + in tot ce inseamna suspensie am sesizat ca e o masina confortabila si stabila. Mersul prin oras nu-i place, in schimb la drum lung e ceva deosebit, TDI-ul de 130 CP trage in mare fel si consuma ca un Tico.
Mi-a placut forta de care a dat dovada, faptul ca nu este o masina scumpa la intretinere, este foarte spatioasa. M-am putut baza pe ea si vara, dar si iarna. Pacat ca a fost masina rulata pana cand sa o cumpar eu si au trebuit schimbate multe piese la ea. Dar per total, masina este destul de buna.
La cea de 131 hp are un consum cam mare si probleme la axul cu came.
Se comporta foarte bine pentru dimensiunile ei, este foarte prompta la comenzi. Cel mai mult imi displace suspensia multi-brat, fiind drumurile mai rele se distrug destul de rapid.
Este o masina foarte puternica, avand 131 de cai putere. Masinii ii displace mersul in oras, ii place sa fuga.
Puterea prea mica cateodata, reactioneaza imediat la calcarea acceleratiei, dar cei 131 de cai isi spun cuvantul. Dupa 180 deja incepe sa se plafoneze, dupa 200 deja se intampla miracole. Mandru sa zic ca dupa 1.5 ani a vazut rosu doar pe turometru.
Trage bine pentru 131 de cai, e frumoasa ca aspect, insa cu timpul am sa o tunez cu toate ca pana acum am pus geamuri fumurii. Grila din fata de la chip Tuningh, pleoape la faruri, jante r17.
Foarte comoda, ofera siguranta chiar daca varsta nu o ajuta. Din punct de vedere al consumului raportat la ce ofera masina consider ca iesi pe plus, comparativ cu alte modele.
Schimbarea vitezei intr-o treapta inferioara este o operatiune destul de dificila care va poate da destul de multe batai de cap da...
In momentul in care vine vorba despre masini, exista persoane care considera ca motorul acesteia este una dintre cele mai importan...
Atunci cand conducem un autoturism apasam pedala de frana de nenumarate ori si trimitem semnale catre discurile de frana ale masin...
Cu doar 6.000 de dolari iti poti lua acum o Dacia Spring facuta in China. Acum nu te astepta sa fie identica, numele ei real este...
Consider ca uleiul de motor al unui autoturism este cel mai important lichid din angrenajul acestuia, fara de care masina nu poate...