Parere posesori Audi A4 2.0 TDI 170 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (170 Hp) DPF cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (170 Hp) DPF.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Voivod Teo Alin
Voivod Teo Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea anuala costa in jur de 2000 de lei.

Stanila Ionuț Daniel
Stanila Ionuț Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Undeva la maxim 2000 lei cu tot ce inseamna schimburi.

Bogdan Mihai
Bogdan Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

In jurul sumei a 2000 2500 Lei.

Stanca Iulian
Stanca Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Intrebarea nu e foarte relevanta. Depinde cat de mult mergi, daca alegi piese OEM etc.

Modreanu Alexandru
Modreanu Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Ma costa aproximativ 1000 ron.

Stanila Ionut Daniel
Stanila Ionut Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Este decenta, nu am o suma exacta!

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Voivod Teo Alin
Voivod Teo Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

In materie de piese masina are piese la un pret putin mai rezonabil decat al concurentei.

Stanila Ionuț Daniel
Stanila Ionuț Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Este la un nivel nominal as putea spune.

Bogdan Mihai
Bogdan Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Da, nu este o masina usor de intretinut, pentru tot buzunarul, dar merita fiecare banut?

Stanca Iulian
Stanca Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Da. Este masina cu cele mai scumpe piese din categoria VAG, ( Vw, Skoda, Seat). Este mai scumpa si decat masina mai low cost precum Renault, Ford etc. Fata de competitorii premium, preturile similare sau mai mici decat la BMW si fata de Mercedes, cu siguranta mai ieftina.

Modreanu Alexandru
Modreanu Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Stiu cat costa piesele si intretinerea autoturismului pe care il conduc.

Stanila Ionut Daniel
Stanila Ionut Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

In mare parte platesti firma de pe grila, dar nimic de speriat, nu este un adaos asa mare fatade Vw de exemplu.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Voivod Teo Alin
Voivod Teo Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Singurele probleme avute cu ea au fost schimburile de ulei, pe care trebuie sa le faci periodic si nu pot fi considerate problema, in rest o singura data am patit sa trebuiasca sa schimb alta piesa in afara de consumabile si aceea a fost un senzor care s-a stricat datorita vechimii.

Stanila Ionuț Daniel
Stanila Ionuț Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme cu DPF-ul infundat, turbosuflanta, volanta.

Bogdan Mihai
Bogdan Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am avut nici o problema majora, una minora dar care este ceva frecvent la A4 B8, rulment fata.

Stanca Iulian
Stanca Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

I-am bagat doar ulei LongLife 3 ( 5 litri in jur de 200-250 lei ), schimbat la 10 mii km. Filtrele bosch sau man. Un kit de ambreiaj ( aprox 1000 lei), kit distributie, kit accesorii (300 lei), placute. Senzor presiune ulei (80 lei), senzor de marsarier ( 50 lei), dozator apa (30 lei). Plus piese mecanice roti. Pierderi de ulei pe la simering cutie viteza (300 lei), garnituri pompa tandem ( 70 lei) (scurgeri motorina). Am schimbat becurile xenon d1s. Trebuie data bara jos, foarte complicat. UN bec original costa peste 700 de lei. Unul Philips sau Osram 300-400 lei bucata. Vizibilitate noapte foarte buna, dar un pret mare. Becuri xenon China aprox 50 de lei bucata. Cel mai dificil este faptul ca trebuie data toata partea din fata jos pentru a se lucra la masina. Este dificil, dureaza mult. Iar apoi bara se poate sa nu mai stea la fel.

Modreanu Alexandru
Modreanu Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme la sistemul de admisie si imi pierdea presiune la turbo.

Stanila Ionut Daniel
Stanila Ionut Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Injectoarele s-au stricat toate 4 din cauza uleiului in combustibil ( pompa tandem). De curand am avut o problema cu DPF-ul, din cauza unui senzor de temperatura si a unor mecanici mai nepriceputi.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Voivod Teo Alin
Voivod Teo Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

In general aleg cu ea sa merg la ateliere de specialitate, dar nu in reprezentanta, deoarece reprezentanta ofera aceleasi servicii, uneori mai slabe, dar la preturi mult mai mari.

Stanila Ionuț Daniel
Stanila Ionuț Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La un service serios.

Bogdan Mihai
Bogdan Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

La un service autorizat din reteaua AutoMaister. Nu ma duc cu ea la “baieti” merita tot ce este mai bun si o ingrijire pe masura.

Stanca Iulian
Stanca Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Unele piese schimbate acasa personal. Nu am ales reprezentanta din orasul Targoviste. Preturi mari, probleme inexistente inventate, ore de lucru umflate.

Modreanu Alexandru
Modreanu Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Personal rezolv problemele, nu o duc in alta parte.

Stanila Ionut Daniel
Stanila Ionut Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La reprezentanța am fost dezamagit si nu doar o data. Prefer un service privat, unde oamenii chiar isi dau interesul si le pasa, plus ca nici nu sunt exagerati cu tariful luat pe manopera.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Voivod Teo Alin
Voivod Teo Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu ii sfatuiesc sa faca revizia aproximativ o data, de doua ori pe an pentru a asigura buna functionare a masinii.

Stanila Ionuț Daniel
Stanila Ionuț Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu la 10.000 o fac, conduc mai sportiv.

Bogdan Mihai
Bogdan Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

La 15000km, maxim 20000km

Stanca Iulian
Stanca Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Ulei Longlife 3. La fiecare 10-15 mii km daca circulati majoritar oras. La fiecare 25 mii km circulati majoritar exterior. Nu mai mult de un an cu uleiul.

Modreanu Alexandru
Modreanu Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Cat de des se poate, maxim 10.000 km.

Stanila Ionut Daniel
Stanila Ionut Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Pana in 10.000 km.

Ce consum are?

Voivod Teo Alin
Voivod Teo Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul intern este intre 8% si 10%, in functie de modul in care este condusa, iar cel extern este Intre 5% si 6,5 %, din nou in functie de modul in care e condusa.

Stanila Ionuț Daniel
Stanila Ionuț Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Un consum mediu de 8 litri la suta.

Bogdan Mihai
Bogdan Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

In oras 10l/100km, in afara 6,8, 7l/100km.

Stanca Iulian
Stanca Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde enorm de cum este condusa si de anvelope. Anvelope R16 195, jante usoare. Consumuri exterioare foarte mici si de sub 5 la suta. Anvelope R17 235 4 , jante aliaj, consumuri de peste 6 exterior.

Modreanu Alexandru
Modreanu Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde de stilul condusului si de traseu, intre 6-9 la suta.

Stanila Ionut Daniel
Stanila Ionut Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Undeva la 10% intr-un oras destul de aglomerat (Brasov) la mers sportiv, 6,5-7 % mers in exterior la mers sportiv.

Citeste si...
Injectorul: Simptome, rol si cauze defectiune
Injectorul: Simptome, rol si cauze defectiune

Un injector de combustibil este o componenta vitala a sistemului de injectie a combustibilului gasit in aproape toate automobilele...

Despre senzorii de ploaie ai masinii
Despre senzorii de ploaie ai masinii

Cand trebuie sa conduceti prin ploaie nu este o experienta tocmai placuta. Ploaia poate afecta vizibilitatea din cauza apei care s...

Ce este motorul Wankel si cum functioneaza motorul rotativ?
Ce este motorul Wankel si cum functioneaza motorul rotativ?

Motorul Wankel sau motorul rotativ Motorul Wankel este un motor rotativ cu ardere interna care a fost inventat in anul 1954 de cat...

Totul despre suspensiile pe aer
Totul despre suspensiile pe aer

Sistemul de suspensii este o parte integranta a unei masini. Cel mai des folosit tip de suspensii este cel cu arcuri din metal. Ac...

Record Mondial Guinness: Cel Mai Lung Drum Fără Somn într-o Călătorie cu Mașina
Record Mondial Guinness: Cel Mai Lung Drum Fără Somn într-o Călătorie cu Mașina

În 2012, un bărbat pe nume Frank Kleptz a reușit să intre în Cartea Recordurilor Guinness printr-o realizare uluitoare: cea mai lu...