Parere posesori Bmw Seria 3 320D E46 150 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (150 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de ce fel de consumabile vorbim. Placute, discuri sau doar schimbul de ulei, revizia. Schimbul de ulei ma duce cu filtre mann si ulei Castrol Edge cam pe la 500-550, maxim 600 de lei.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

O revizie (ulei+filtre) costa 550 de lei si tinand cont ca fac revizia de 2 ori pe an (minim) si mai adun cateva mici cheluieli, spun ca intre 1500 lei si 2000.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

1500 de lei, daca nu apar si cheltuieli neprevazute.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea pe an este undeva intre 1000 si 1500 de lei. Poate sa difere si sa dai mai mult sau mai putin.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea nu este scumpa deloc, 180 lei impozit la primarie, 100 lei itp, 380 lei/ an asigurare rca +130 lei/an rovignieta.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde in ce anume este de investit. Cele mai multe investitii se duc spre partea de suspensie datorita drumurilor foarte proaste din Romania.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Pana in 2000, in cel mai rau caz.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

Costa aproximativ 4-500 euro.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 3.000 - 4.000 lei.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 1500 de lei, costurile bazandu-se numai pe consumabile.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Doar filtre+ulei ar fi 400-500 lei daca se ating anual 10.000-15.000 km. In afara de aceste schimburi, doar motorina.

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea este aproximativ 1000 lei.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

500€ maxim, poate exagerez ❤️

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

2.500 lei.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea nu e scumpa, in primul an am investit 600 de lei intr-un schimb de filtre si 400 de lei in placute si discuri pe fata, personal mi se pare mai mult decat decent.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Pana in 500/600 lei - doar cu ulei si filtre fara alte piese schimbate.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am facut un bilant insa precizez undeva intre 1000-3000 lei.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am facut un calcul, fac destui de multi km cu ea. Fac revizia si de 3 ori pe an.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Personal stiu cam cat costa piesele, dar cat costa la masina mea, cat despre “competite” nu m-am interesat.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu. Piesele sunt destul de accesibile.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt destul de accesibile, totusi, mai scumpe decat la gama VAG.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina cu o gama variata de piese la preturi bune.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele au un pret decent, depinde marca pieselor, calitatea si magazinul de unde le achizitioneaza.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina mai ieftina fata de alte masini din aceeasi clasa de la branduri premium.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Doar kit complet ambreiajul e scump. Si galeria de admisie.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

M-am uitat informativ de unele piese si nu mi se par foarte scumpe, acceptabil.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Preturi acceptabile la piese second cat si noi, avand in vedere anul fabricatiei.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele nu sunt scumpe, totul variaza in functie de veniturile fiecaruia.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Pot spune ca piesele nu sunt exagerat de scumpe. Fata de marcile auto cu care intra in mod direct in concurenta (din generatia ei), pot spune ca piesele sunt aproximativ la fel, la pret. La unele piese chiar mai ieftina.

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele in general sunt accesibile. Este o masina accesibila pentru nevoile mele.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

Este ok. Se putea si mai bine dar nu ma plang.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

De 6 ani de cand conduc si detin modelul mi-am facut o idee si mi se par destul de acceptabile piesele, tindand cand ca bag 2500 de lei intr-un an in ea, nu mi se pare scump deloc.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Sunt destul de scumpe piesele, dar calitative, atat timp cat se merge pe original, sau marci de top.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere ca este o masina destul de veche, pretul pieselor nu este foarte ridicat, in mare, este o diferenta mica de pret fata de pretul pieselor la alte marci.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina accesibila cand vine vorba de piesele de schimb si costul acestora, pentru acest model se gasesc o varietate de piese si producatori aftermarket.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

Fata de A4 si C-Klasse pot spune ca e cea mai fiabila si cea mai ieftine dintre toate.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Fulia vibrochen se duce, repede si rau, doar cea de la Corteco rezista care este intre 800 si 1000 lei. Macaralele de la geamuri, am 4 geamuri electrice, doar 2 merg… Senzorii ABS se strica si necesita schimbati pentru functionarea sistemelor anti derapant. In rest, nici o problema, la articulatii, interne, niciodata.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Pana acum nu am avut nicio problema majora. Singurele piese schimbate au fost discurile si placutele de frana, pompa de apa, un tampon la motor, radiatorul de antigel, aeroterma pentru clima si kit ambreiaj.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Am avut ceva vibratii datorita unor tamponi de la motor. S-au remediat usor.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

Dupa parerea mea, este foarte fiabila. In doi ani de zile am schimbat doar o bucsa la brat, capetele de bara si bieletele antiruliu.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Pe parte de motor nu am avut nicio problema, pe parte de suspensie am schimbat un brat pe puntea fata + capete de bara si bilete antiruliu si flanse amortizoare spate.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am avut nici o problema majora, decat alternatorul, kit-ul ambreiaj/ volanta l-am inlocuit preventiv de cum am ajuns cu ea in tara.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am avut. Dar recomand sa aveti grija la damburi si la gropi. Trenul de rulare este foarte important luand in calcul ca este o masina cu tractiunea pe spate.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

Deocamdata nu am avut nicio probelma, am schimbat doar uleiul cu filtrele, (200 euro) urmeaza placutele de frana si cauciucurile.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

De cand am cumparat masina am investit peste 4.000€ in modificari si reparati si nu ma opresc aici. Ca si probleme, turbina, ambreiajul si volanta + furtunuri si alte piese marunte coapte din cauza timpului.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Ca si probleme, a avut fulia de la vibrochen si senzorul de stabiliate a tractiunii, in rest consumabile.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

O consider o masina foarte fiabila. Ca probleme am intampinat urmatoarele: - schimbat electromotor - schimbat carbuni la alternator - schimbat bucse+brate - schimbat arcurile de suspensie (masina a venit echipata cu eibach sportline. In momentul actual are pe ea eibach prokit) Am considerat ca eibach sportline nu avantajeaza la mers in oras, ba din contra. Fata de prokit, rigiditatea de la sportline avantajeaza uzarea mai rapida a bratelor si telescoapelor. Plus ca garda la sol ajunge undeva la 5-6 cm, asta cu spoiler stock, nu model M.

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru mine aceasta motorizare este foarte fiabila. Am avut o singura problema la EGR dar am rezolvat repede deoarece imi place sa imi repar masina singur si cunosc foarte multe despre ea.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte fiabila. Sunt multe masini E46 in toata tara si se gasesc piese foarte usor. Second sau new. Recomand masina celor ce isi doresc confort si in acelasi timp isi doresc o masina sport.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme majore in afara de axul de la turbo rupt nu au fost, in schimb am intampinat probleme minore precum un furtun rupt, o electrovalva defecta, cam atat.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am avut momentan probleme majore cu ea, numai revizii pana acum si placute si discuri de frana.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Bratele pe fata au fost cele mai scumpe piese schimbate pana acum, dar este o problema destul de cunoscuta la E46, mai ales din cauza drumurilor foarte proaste pe care circulam. In rest am schimbat piese care nu au avut costuri foarte mari sau care ar fi putut provoca probleme serioase. (Termostat + Termostat EGR, flansa + cruce cardan).

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Este destul de fiabila, si fostul propietar a intretinut masina cum trebuie. De probleme majore n-am avut parte, doar probleme minore si comune ce tin de acest model/motorizare, si mai exact fulia de la arborele cotit, bujii, unitatea de control bujii etc.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

Termostat, releu, bujii, baterie, discuri, placute si filtre. A da, si 2 becuri H7. Cam atatea s-au stricat in 9 ani de cand se afla in familie. Ma asteptam la mai multe.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti, pentru ca, de cele mai multe ori baietii stiu mai multe decat cei din reprezentata, plus ca, masina mea e foarte intalnita si cunoscuta, adica daca nici la e46 nu stii ce sa ii faci, nu stii la nici o masina. Si cum am spus, de cele mai multe ori baietii stiu mai multe decat cei de la reprezentanta.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

De obicei imi schimb piesele la mine in garaj , dar daca intampin un defect mai mare sau pe care nu il pot rezolva eu, atunci merg la un service autorizat.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

In cazul interventiilor minore (ex:schimb ulei si filtre), prefer sa ma ocup de ea in garajul de acasa. Daca pica ceva ce necesita cunostinte si scule pe care nu le detin, merg la un service autorizat.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

Aleg sa merg cu ea “la baieti”. Am experiente neplacute cu Reprezentata BMW Craiova.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Imi place sa mi repar singur masina , in primul rand imi place mecanica iar in al doilea nu am incredere in “baieti” iar in reprezentanta as merge doar pentru probleme foarte grave pe care eu nu le-as putea repara.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg intr-un service AUTOCHECK Center. La reprezentanta nu merg pentru ca este prea scump si nu merita la o masina cu o oarecare vechime.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

O repar singur :) adica la baietii. Nu este foarte complicata. Prefer pe cineva care cunoaste foarte bine marca. Reprezentanta inseamna bani multi pentru o stampila pe hartie.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

O sa merg cu ea la reprezentanta BMW in Italia (aici locuiesc), vreau sa aibe istoricu complet la BMW.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti, altfel nu se poate, reprezentantele fiind varza din punctul meu de vedere, preturi uriase si calitatea lasa de dorit.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere faptul ca sunt Intr-un oras fara reprezentanta apropiata, prefer sa ma duc la baieti.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Toate verificarile si schimburile au fost facute la un service auto autorizat. Preturile practicate de service am inteles ca sunt mai decente fata de reprezentanta (nu am verificat).

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

In general imi repar singur masina si prefer sa merg la baieti pentru ca in reprezentante preturile sunt foarte mari.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti pentru ca ii cunosc si nu cred ca m-ar mintii cu vreo problema a masinii si m-ar ajuta sa o rezolv.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

In service unde cunosc pe mecanic/mecanici si stiu ca isi dau un pic mai mult interesul dar si pentru ca ofera garantie pe lucrare.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Diagnoza, verificarea mecanica doar la reprezentanta, iar reparatiile la un service particular. In reprezentanta mi se par mai seriosi cand vine vorba de ce e stricat si ce ar necesita reparatii, dar au un pret mult mai piperat. De aceea prefer sa repar la service particular.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg la un service destul de mare si de cunoscut, am evitat reprezentanta datorita costurilor foarte mari fata de un service autorizat rar.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Fostul propietar mergea cu ea in service-uri autorizate de BMW, asta reiesea din facturi. Eu ma ocup personal de ea deoarece nu am service-uri autorizate in zona, pot apela doar “ la baieti“ asa ca ma lipsesc.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

Lucrez part-time la un service, deci ii cunosc, sunt persoane de nota 20 si am incredere in ei, 80% din lucruri le fac singur.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

O data pe an e suficient, eventual sa verifice uleiul o data la 2-3 saptamani.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu o fac o data la 10000 de km.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10000 de km.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

O data pe an, ori din 6 in 6 luni.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Revizie se face o data pe an sau la 10.000 km.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

O data la 10.000 de km sau chiar si la 8000.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

6 luni cel putin. Asa vei mentine costurile la minim si problemele la distanta.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

La 10 mii km, sa schimbe inclusiv filtru epurator.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

10.000 km, cel mai safe.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

De cate ori este nevoie.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Revizia sfatuiesc sa se faca la fiecare 10.000 km.

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

La zece mii de kilometri.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

La 15000km sau 1 an. Depinde cat de mult circuli cu ea si cum.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Minim la 6 luni.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Diagnoza si verificare mecanica eu o fac de 2-3 ori pe an. Nu vreau sa-mi scape nimic ce ar putea afecta starea masinii.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Personal, la fiecare masina pe care am avut-o, i-am facut revizia la 10.000 km, ulei si filtre de calitate si nu am avut probleme.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Uleiul si filtrele la 10.000km sau la interval de 1 an; Placute, discuri, articulatii, in functie de uzura lor si cat mai bune daca se poate.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

La maxim 10.000. Nu se merita mai tarziu.

Ce consum are?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

5-6-7-8, depinde cum mergi, mai mult de 8 nu am avut niciodata.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Consum extern 5.0 la mers asezat Consum oras 8 la mers combinat (nici trafic bara la bara, dar nici mers constant prin oras).

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Avand in vedere ca in 99% din timp merg cu ea in afara orasului, scot un consum de 5,4.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul urban este undeva intre 8-9% cu clima vara, iar extraurban 6-7%.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Consum exterior 4,2-4,5, oras 6,5-7 , mixt 5,5.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Intern - 9.5 depinde de aglomeratie. Extern - 5.4,/ 6 depinde de viteza constanta.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

extern: 5.3 intern. intre 7-9 La extern precizez ca media de viteza e cam de 70km/h.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

Consuma Urban 7-8, extraurban 4-5 si mixt 6-6.5.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

10% in oras in medie, 5-6% exterior.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum mixt de 5,3 dar nu alergata, daca mergi tare consuma si 7.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Consum urban: 7.5-8 (9 la temperaturi scazute sub 0 grade) Consum extraurban: 4-6 in functie de drum, bagaj, numarul de persoane si stilul de mers.

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

Mers normal scot undeva la 5.7 la suta.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

8% - 8.5% in oras, in afara maxim 6%.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiind doar o masina de oras are undeva la 8.7%.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

5-6% extraurban si 8-10% urban. In functie de stilul de condus, mai agresiv sau domol.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

7l - 7.5l mixt.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde foarte mult stilul de a conduce, daca are pilot automat, etc; Pe scurt, a mea consuma intre 5,5 - 8,5 in functie de cum conduc, consumul mixt este undeva la 6,0-6,5 l.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

In oras 8-10, Extern 6-7. Nu e cum o lauda lumea ca merge pe aer :)).

Citeste si...
Cum se poate curata senzorul MAP pas cu pas?
Cum se poate curata senzorul MAP pas cu pas?

Senzorul MAP este o piesa foarte importanta din angrenajul oricarui autoturism, fara de care performantele motorului vor fi mult s...

Cum te ajuta chestionarele auto sa te descurci in trafic
Cum te ajuta chestionarele auto sa te descurci in trafic

Pentru obtinerea permisului de conducere este nevoie de o pregatire temeinica atat din punct de vedere teoretic, dar si practic. D...

Poti curata clapeta de acceleratie cu WD40?
Poti curata clapeta de acceleratie cu WD40?

Trebuie sa stim ca este foarte important sa curatam periodic clapeta acceleratie a autoturismului nostru pentru a ne asigura ca ac...

Despre motorul 2AR-FE de la Toyota
Despre motorul 2AR-FE de la Toyota

Modelul 2AR-FE a fost lansat in 2008. A venit sa inlocuiasca motorul 2AZ de 2,4 litri. Motorul consuma mai putin combustibil decat...

Facebook a devenit cu Plata si in Romania.
Facebook a devenit cu Plata si in Romania.

Un număr tot mai mare de utilizatori din România ai platformei de socializare Facebook, deținută de compania Meta Platforms, condu...