Parere posesori Bmw seria 3 1.6i pisicuta
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 316i (102 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1993 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 316i (102 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Extrem de putin, mult mai putin decat m-as fi asteptat.
Intre 500-1000 de lei.
Aproximativ 1000 ron, depinde, nu mi-am facut niste calcule foarte clare.
In jur de 500 de lei pe an doar cu ITP, asigurare si impozit.
Maxim 1500 lei, consumabile in general.
Undeva la 500 lei, consumabilele.
Aproximativ 100 de lei ma costa pe mine.
Avand in vedere ca e destul de veche, costurile variaza, dar nu sunt extraordinar de scumpe. In jur de 3000 de lei.
Cost de intretinere mediu, depinde de starea masinii si de motorizare.
Pfff, e ieftina de intretinut, nu stiu sa spun o suma fixa dar in mare undeva la 4-500 de lei in caz ca nu apar mici interventii.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu, piesele au un pret decent, mai ales ca gasesti lejer piese in dezmembrari/de la pasionati.
Chiar azi cand scriu acest review am comandat piesele. Tot ce inseamna piese in fata, bucsi etc au costat 1000 de lei si 250 pe spate rulmenti si 2 bucse si masina este noua.
Este foarte ieftina, atata tot ca e un model vechi si sunt cam uzate toate piesele.
Piesele sunt destul de scumpe, dar nu de speriat.
Pentru o firma destul de accesibila pentru tara noastra, consumabilele plus bucsi, bielete, pivoti, ulei grup, ajung la un pret accesibil. Nu mi se pare o masina mai scumpa decat competitia.
Nu mi-am facut o idee, dar dupa mine este o masina convenabila din punct de vedere al pieselor.
Nici scumpa nici ieftina, preturile sunt ok.
Ma bucur ca nu am o masina noua cu foarte multe piese electronice. Piata de piese la mana a doua pentru aceasta masina este destul de vasta si se gasesc multe piese de calitate si in stare buna la preturi foarte ok din punctul meu de vedere.
Piesele se gasesc insa devin din ce in ce mai rare si mai scumpe.
E o masina destul de ieftina la piese, avand in vedere vechimea ei.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Nu am avut nicio problema majora, am schimbat aproape strict consumabilele la ea, exceptand radiatorul si parbrizul. Am avut jante pe 17 si s-a mai dus o bucsa, i-am schimbat telescoapele pe fata, discurile, placutele. Oricum, nu m-a secat niciodata de buget.
Nu am avut probleme cu ea. M-a dus kilometri intregi tinand cont ca este o masina din 1993, fara pic de rugina. Masina nemteasca, este normal. Masina intretinuta interior cat si exterior. Inclusiv pe partea de uleiuri. Cele mai bune uleiuri si filtre.
Este fiabila avand in vedere ca a trecut deja de 20 de ani vechime. Probleme majore n-am avut cu ea. Am schimbat unele piese insa e de asteptat la o masina asa veche.
Este destul de fiabila dar eu am avut probleme cu calculatorul de la motor si bobina de inductie.
E destul de fiabila. Am avut doar probleme minore, termostat, pompa apa, cilindri franare spate, vas apa radiator, suport motor, chedere butuc usa, motor stergatoare.
Masina este destul de fiabila. Nu prea am intampinat probleme mari, decat am schimbat amortizoarele si un ventilator al radiatorului.
Cea mai grava problema pe care am avut-o este ambreiajul, in rest consumabilele.
Tocmai mi-a picat inchiderea centralizata, dar nu am avut alte probleme majore cu ea.
De aproape un an de zile de mers zilnic nu am intampinat nicio problema. Singura piesa inlocuita fiind termostatul deoarece apa nu mai urca la 90 de grade, in rest nimic.
Problemele des intalnite la e36, pompa de benzina, partea electronica de la contact și fiind coupe softclose-ul de la geam si astea fiindcă a fost neglijata de fostul proprietar, in rest o masina excelenta la capitolul asta.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Merg la mecanicul familiei, daca pot sa-i spun asa. Toate masinile din familie le-am reparat pe parcursul anilor la dumnealui si mereu a facut treaba buna.
Nu se merita reprezentanta la o masina asa veche. Prefer sa mi-o fac singur unde pot si ce stiu. In rest la service, dar nu reprezentanta.
La baieti clar, n-am ce cauta in reprezentanta ca ma dau aia afara.
“La baieti” deoarece este o masina destul de veche si ma descurc bine si cu baietii.
“La baieti “ deoarece suntem un grup de baieti pasionati de masini si putem rezolva cu usurinta problemele masinii.
La baieti, deoarece este mai ieftina manopera.
La prieteni, am mai multa incredere si pot sta langa ei sa vad cum lucreaza si sunt mecanici foarte buni.
Reprezentanta nu respecta masinile vechi. Prefer sa ma ocup personal de lucruri la care stiu ca ma pricep si la restul se pricep prietenii. Nu am incredere in nici un service.
La “baieti” priceputi si pasionati de bmw, cel mai bine este sa ai prieteni cu e30 care te pot indruma catre un service.
Imi intretin singur masina.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data la 10-15 mii de kilometri, in functie si de stilul de condus.
Mai devreme de termen cu siguranta.
Anual clar sau chiar de doua ori pe an daca vrei sa fii sigur.
Minim o data pe an.
Ori de care ori simti o diferenta in comportamentul masinii.
Revizia sa o faca anual.
Ori de cate ori este nevoie.
Sa o faca anual, este de ajuns din punctul meu de vedere.
Intervale normale, 5-10 mii cred ca e suficient.
Asta depinde de stilul de condus, kilometrii facuti si timpul in care masina sta pe loc, eu personal fac schimburile odată la 7-8000km.
Ce consum are?
8-10 pe oras in functie de talpa/aglomeratie 6.8 (real, scos de mine spre Bucuresti, pornind de la Suceava) - 8 maxim (mers sportiv).
Sincer nu ma uit la consum la o masina ca asta, mai ales ca e BMW Consuma undeva la 8 % acest motor de 1.6.
7-8 mixt 10-12 urban 5,6 extraurban.
7 extraurban 8-9 mixt 10-12 urban.
Depinde de stilul de condus, poate sa consum 7 la suta sau poate sa consume foarte mult.
Un consum mediu de 6.5-7 la suta, acum depinde de stilul de condus, ca poate sa consume si 25 la suta.
Consumul este unul decent, in oras imi consuma aproximativ 7 la suta si nu sare de 10 la suta.
Are un consum mediu de 10-12 la suta.
Nu stiu sincer, destul de mare pentru puterea ei. In aglomeratie peste 11, la drum lung consumul este mai mult decat decent.
Pfff depinde de picior la mers frumos scoti si un 7-8 dar daca se intinde piciorul sari lejer de 12.
Piesele din dezmembrari auto reprezinta o alternativa accesibila si rentabila pentru reparatia autovehiculului, datorita multiplel...
In cazul in care nu ati curatat niciodata un DPF sau nu stiti care este rolul acestuia si cum se face o regenerare fortata va reco...
Pentru multi pasionati auto, nimic nu se compara cu o transmisie manuala. Apasarea ambreiajului si schimbarea rapida a treptelor d...
In cazul in care iti doresti ca masina ta sa functioneze la parametrii optimi este indicat sa schimbi uleiul la termenul indicat d...
Pierderea cheilor de masina poate fi extrem de frustranta. Incercati sa gasiti mai intai cheile lipsa, apoi apelati la un lacatus...